Citat:
Ursprungligen postat av
Laccus
Nej, du tänker inte helt rätt här tycker jag. Det är inte acceptabelt att ha 100.000 icke-vita i landet, punkt slut. Så är det. 0.01% kanske går an men 2% är alldelles för mycket. Rasblandning skall vara ett brott precis som prostitution är idag tex.
Som jag skrev dock, man ska inte ha inställningen att 100 000 ska stanna, för då lär det förmodligen bli betydligt fler i slutändan. Min poäng var bara att när det svenska folket kommit upp på fötter ordentligt (efter några generationer) så blir inte några minoriteter något hot alls. Men jag håller med dig att idag är 100 000 alldeles för mycket, och kanske för mycket även i ett nationalistiskt framtida Sverige, jag har liksom inte huggit något i sten.
Mitt huvudfokus är att få det svenska folket och Sverige upp på fötter igen. Dvs, en kraftig majoritetsbefolkning på minst 98 % som skaffar många svenska vita barn, så att det blir en kraftig uppåtgående spiral i jämförelse med dagens nedåtgående spiral + rasblandning. Jag drivs främst av den stora oron att det svenska folket kanske helt blandas ut i framtiden, men jag respekterar din åsikt i frågan.