Resultat: ?
Sverigedemokraterna
70,41%
571 röster
Svenskarnas Parti
29,59%
240 röster
2013-06-06, 21:22
Medlem
Upprepning.-
Senast redigerad av Laccus 2013-06-06 kl. 21:30.
Citera
2013-06-06, 21:29
Medlem
vonmansteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laccus
Ja, det tycker jag definitivt. Rasblandning anser jag personligen är ett brott mot mänskligheten. "Invandrare" säger mig ingenting, 1,5-2% av högre stående raser som japaner eller andra närstående vita ser jag inga problem med, men 100.000+ negerapor? Nej, det kan jag inte gå med på.

Så vem tycker Du att ska bestämma vem Du ska skall Du knulla ikväll?
Det personligen tycker jag är fel, jag tycker att Du skall få bestämma det.

Dock så har Du poänger ordet "invandrare" säger inget alls.

Samt öst asiater har det högsta iq snittet.

Samt självfallet är det direkt idiotiskt att ta hit en massa araber å neger.
Citera
2013-06-06, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laccus
Jag kan inte tro mina öron, är ni seriösa? 1,5-2%, förstår ni att detta handlar om hundratusentals människor? Om vi har 100.000 negrer i landet kommer dessa att ställa till med fruktansvärt mycket problem och dessutom föröka sig lavinartat. Nej, skrämmande att höra hur folk resnorerar.

Självklart är alla vita Europeer välkommna i Sverige detta hör inte ens hit, fast även dessa skall aldrig få bli så många att de konkurrera ut nordiska människor(Sverige, Norge, Island, Danmark) som bor här.
Nja, om man betänker att Sverige är riktigt nationalistiskt, där nationalismen och etnopluralismen genomsyrar hela samhället och är norm, tror jag faktiskt inte det blir något problem alls. Kan verka stort problem nu när svenskor knappt föder några barn, samtidigt med massiv rasblandningspropaganda samtidigt som invandrarkvinnor skaffar betydligt fler barn. Men tänk dig en stat/samhälle som kraftigt uppmuntrar barnafödande på olika sätt, där svenskorna börjar föda betydligt fler barn, då kommer denna minoritet knappast att bli något problem för det svenska folket.

Sedan var knappast 98 % något som jag har huggit i sten, idag kan jag tycka att det är alldeles för mycket med 100 000 rasfrämlingar, då svenskar knappt kan bilda stabila och stora familjer. Men när det blivit norm att skaffa större stabila familjer, så finns det inget hot från denna minoritet, då svenskarna alltid kommer att vara i kraftig majoritet. Och dessa som rasblandar trots detta, är nästan bara positivt då tendenserna försvinner från folkgruppen att rasblanda. Hoppas du förstår hur jag menar.
Citera
2013-06-06, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vonmanstein
Så vem tycker Du att ska bestämma vem Du ska skall Du knulla ikväll?
Det personligen tycker jag är fel, jag tycker att Du skall få bestämma det.

Dock så har Du poänger ordet "invandrare" säger inget alls.

Samt öst asiater har det högsta iq snittet.

Samt självfallet är det direkt idiotiskt att ta hit en massa araber å neger.

Staten ser redan idag till att du inte kan knulla med vem du vill, eller hur? Du får inte knulla barn, de som inte vill knulla med dig, horor etc.
Citera
2013-06-06, 21:34
Medlem
SvenskOppositions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Feru
Jag förstår din poäng, men jag skrev det bland annat för att jag faktiskt tycker synd om rasblandade barn, som faktiskt ofta saknar identitet eller vet inte var de hör hemma. Jag har svårt att själv avfärda rasblandade barn just för att de inte gjorde valet.

I just det här fallet är det uppenbart att hon knappast är någon man kan vinna över, att hon mer hör hemma hos dagens rasblandar-propagerande SD. Men visst ska man tänka sig för hur man väljer att uttrycka sig, det håller jag med om. Jag tycker dock man bör vara hård mot rasblandare men visa tolerans för barn som råkade ha rasblandande föräldrar. Med detta menar jag inte att dessa hybrider bör kunna bli svenskar, men att de inte ska kastas ut hjärtlöst, utan att man kan finna någon form av lösning för dem. Riktigt vad vet jag dock inte.

De enda jag tycker man borde kasta ut hjärtlöst ut ur landet är allt kriminellt pack. Även om det finns många kriminella bland invandrare finns det samtidigt normala skötsamma invandrare, dessa bör man behandla med respekt. Sist in först ut, så de som bott här en längre tid ska få möjlighet att förbereda sig innan de utvandrar.

Olika manifestationer av det vi kan kalla mänsklig hänsynslöshet finns och har funnits i alla typer av samhällen. Hur hänsynslösheten gestaltar sig beror på samhällets moral och värderingar. Exempel kan vara att man i "frihetens" och "marknadsekonomins" namn tillåter nya unga generationer att fördärva sig av tobak medan kapitalister tillåts tjäna pengar på detta. Eller kanske USA som i "anti-terrorismens" namn terrorbombat hundratusentals civila till döds i sentida imperialistiska krig.

Att ett etniskt nationalistiskt samhälle gestaltar sin hänsynslöshet genom en beslutsamt genomförd etnisk rensning i stället för gynnande av tobaksindustri och imperialistiska terrorkrig blir så att säga bara att byta gungor mot karuseller.

I vår sinnessjuka samtid är tobaksindustri och imperialistiska terrorkrig helt i enlighet med gällande moral och värderingar. Men den dag Sverige, och resten av den vita världen, tagit sig till den punkt att de vita majoriteterna bekänner sig till den etniska nationalismen så kommer också moral och värderingar att ha förändrat sig i gynnsam riktning.
Citera
2013-06-06, 21:36
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Helt klart är det positivt med måttlig invandring från ostasien (exempelvis Japan). De har ett IQ som ligger några punkter över vårt eget, och är väldigt respektfulla gentemot kulturen i länder de flyttar till. Mycket trevligt folk helt enkelt, ser bara plus.
Citera
2013-06-06, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Helt klart är det positivt med måttlig invandring från ostasien (exempelvis Japan). De har ett IQ som ligger några punkter över vårt eget, och är väldigt respektfulla gentemot kulturen i länder de flyttar till. Mycket trevligt folk helt enkelt, ser bara plus.

Jag håller med, men samtidigt måste du förstå att nationalism handlar om att sätta det egna folket i första hand. Det handlar inte om att en japan skall få komma hit och ta ett kvalificerat jobb som en svensk hade kunnat få, svenskar skall _alltid_ gå i första hand, detta står även mycket tydligt i SvP's punktprogram.
Citera
2013-06-06, 21:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dolgtrase
Om du tänker vara oseriös och klippa ut och radera dina meningsmotståndares inlägg efter behag så är väl det okej enligt Flashbacks regler. Jag har dock inte mycket till övers för sådant oskick. Förvänta dig inga svar från mig i fortsättningen.

Jag raderade bara så mycket som behövdes för att svara på ditt inlägg.

Men men, fortsätt att vara en förnekande surfitta då.
Citera
2013-06-06, 21:40
Medlem
stopbitchings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Easy-Lee
Samtidigt läser jag fler och fler SD:are som anser det vara avgörande att de får rasblanda och detta speglar deras val av parti. Om den etniskt svenska befolkningen ynglar av sig en massa hybrider så är befolkningen snart inte särskilt etniskt svensk.
När man återställt balansen i samhället och avskaffat feminismen så tror jag inte alls det blir lika vanligt att folk väljer att ta hem importfruar eller rasblanda. Ärligt talat så kan jag faktiskt ha viss förståelse för att folk söker utländska partners då feminismen gjort svenska kvinnor ytliga, krävande och bortskämda samt förtofflat männen och gjort dem mesiga.
Citera
2013-06-06, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenskOpposition
Olika manifestationer av det vi kan kalla mänsklig hänsynslöshet finns och har funnits i alla typer av samhällen. Hur hänsynslösheten gestaltar sig beror på samhällets moral och värderingar. Exempel kan vara att man i "frihetens" och "marknadsekonomins" namn tillåter nya unga generationer att fördärva sig av tobak medan kapitalister tillåts tjäna pengar på detta. Eller kanske USA som i "anti-terrorismens" namn terrorbombat hundratusentals civila till döds i sentida imperialistiska krig.

Att ett etniskt nationalistiskt samhälle gestaltar sin hänsynslöshet genom en beslutsamt genomförd etnisk rensning i stället för gynnande av tobaksindustri och imperialistiska terrorkrig blir så att säga bara att byta gungor mot karuseller.

I vår sinnessjuka samtid är tobaksindustri och imperialistiska terrorkrig helt i enlighet med gällande moral och värderingar. Men den dag Sverige, och resten av den vita världen, tagit sig till den punkt att de vita majoriteterna bekänner sig till den etniska nationalismen så kommer också moral och värderingar att ha förändrat sig i gynnsam riktning.

Ett mycket klokt inlägg, jag skriver under på varje ord.
Citera
2013-06-06, 21:46
Medlem
vonmansteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lelle81
Bara som ett sista inlägg. Min man som för övrigt arbetar på fler-stjärnig och känd restaurang. Ni som är så emot alla invandrare, även fast de gör rätt för sig... Om ni skulle få er vilja igenom, då har vi bara svensk husmanskost på alla restauranger i Sverige. Ingen riktig pizzeria kvar, Indisk mat, Kina mat, Thai och annan mat. För om sanningen ska fram, svenskar kan inte riktigt laga mycket av denna maten. Bit inte den hand som föder dig!
Svenskar kan alltså endast laga svensk mat...
Du har alltså inget emot om det kom hit 100 miljoner neger till Sverige så länge de gjorde rätt för sig?
Citera
2013-06-06, 21:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av lelle81
Bara som ett sista inlägg. Min man som för övrigt arbetar på fler-stjärnig och känd restaurang. Ni som är så emot alla invandrare, även fast de gör rätt för sig... Om ni skulle få er vilja igenom, då har vi bara svensk husmanskost på alla restauranger i Sverige. Ingen riktig pizzeria kvar, Indisk mat, Kina mat, Thai och annan mat. För om sanningen ska fram, svenskar kan inte riktigt laga mycket av denna maten. Bit inte den hand som föder dig!
Du måste förstå att mat inte riktigt kvalar in som DEN AVGÖRANDE FRÅGAN för Sveriges framtid.

Ytliga jävla egoister dikterar villkoren idag, bara man får sin negerstock och kebab så skiter man fullständigt i resten. För övrigt är det skönt att du använder rasargument i slutet, "svenskar kan inte"...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in