Citat:
Ursprungligen postat av
Laccus
Jag kan inte tro mina öron, är ni seriösa? 1,5-2%, förstår ni att detta handlar om hundratusentals människor? Om vi har 100.000 negrer i landet kommer dessa att ställa till med fruktansvärt mycket problem och dessutom föröka sig lavinartat. Nej, skrämmande att höra hur folk resnorerar.
Självklart är alla vita Europeer välkommna i Sverige detta hör inte ens hit, fast även dessa skall aldrig få bli så många att de konkurrera ut nordiska människor(Sverige, Norge, Island, Danmark) som bor här.
Nja, om man betänker att Sverige är riktigt nationalistiskt, där nationalismen och etnopluralismen genomsyrar hela samhället och är norm, tror jag faktiskt inte det blir något problem alls. Kan verka stort problem nu när svenskor knappt föder några barn, samtidigt med massiv rasblandningspropaganda samtidigt som invandrarkvinnor skaffar betydligt fler barn. Men tänk dig en stat/samhälle som kraftigt uppmuntrar barnafödande på olika sätt, där svenskorna börjar föda betydligt fler barn, då kommer denna minoritet knappast att bli något problem för det svenska folket.
Sedan var knappast 98 % något som jag har huggit i sten, idag kan jag tycka att det är alldeles för mycket med 100 000 rasfrämlingar, då svenskar knappt kan bilda stabila och stora familjer. Men när det blivit norm att skaffa större stabila familjer, så finns det inget hot från denna minoritet, då svenskarna alltid kommer att vara i kraftig majoritet. Och dessa som rasblandar trots detta, är nästan bara positivt då tendenserna försvinner från folkgruppen att rasblanda. Hoppas du förstår hur jag menar.