Resultat: ?
Sverigedemokraterna
70,41%
571 röster
Svenskarnas Parti
29,59%
240 röster
2013-06-06, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Easy-Lee
Varför sticker du då inte härifrån istället när det är helt uppenbart att det finns andra som inte delar din syn? Istället ska du med tvång släpa hit en svartskalle som jag med glädje skulle misshandla om bara tillfället uppstod. Allt detta för att du ska få leka globalist?
Jasså, men det kanske skulle vara bättre att slita isär far och son då, så de lever i olika länder? Man planerar sitt liv främst efter barnen. Jag vill syskonen ska växa upp tillsammans! Haha den misshandeln skulle du inte komma långt med, inte ens om ni var flera.
Citera
2013-06-06, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vonmanstein
Varför tycker Du SD är lite för mesiga?
Jag har aldrig hört att dom vill skicka tillbaka folk, som vägrar anpassa sig. Bara hört talas om de som begått brott.
Citera
2013-06-06, 19:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av lelle81
Jasså, men det kanske skulle vara bättre att slita isär far och son då, så de lever i olika länder? Man planerar sitt liv främst efter barnen. Jag vill syskonen ska växa upp tillsammans!
Varför sliter du isär dem då? Varför tar du inte din öppethus-vagina och placerar den i ett annat land så att dina små kakaobarn inte behöver undertrycka sin mångkulturella sida i ett tråkigt Sverige där folk mest blänger snett på er när ni är ute och vandrar? Varför går du inte all-in och kastar dig ut i Indiens mångkultur? Lämnar landet en del att önska trots dess FANTASTISKA befolkning?
Citat:
Ursprungligen postat av lelle81
Haha den misshandeln skulle du inte komma långt med, inte ens om ni var flera.
Nej, självklart inte.

Just DIN indier råkar ha 40 cm penis, är mästare i alla kampsporter, tät som Bill Gates och snygg som Bratt Pitt. Ungefär som alla indier alltid har varit genom tiderna, eller nåt.

Notera: DIN indier. Det är så jag uppfattar er rasblandare när ni beskriver era avkommor, som husdjur som ska tävlas mot andras husdjur.

http://memerial.net/494_slavery_reinstated
Citera
2013-06-06, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Det ser ganska illa ut att angripa enskilda personer pga hennes kärleksval, och angripa hennes barn eller framtida barn. Nu kanske dina inlägg var milda, men jag ser ibland andra (förmodade) SvP-anhängare bli som galna så fort de nosat fram någon som de misstänker är en rasblandare.

Det är en sak att förespråka en politik som kommer minska antal fall av rasblandningar (t.ex strypt invandring och repatriering). Det är ju helt ok. Men det är en annan sak att attackera enskilda personer enbart av detta skäl. För tredje person ser det ganska illa ut, de flesta får ju starka sympatier med "offret". Speciellt om det finns barn inblandat.

Ska SvP någonsin bli (någotsånär) stora så måste de lära sig att visa en viss tolerans i mjuka sammanhang. De måste hitta en linje där de politiskt kan hindra rasblandningar, men där de ser mellan fingrarna för enskilda fall. Då blir inte de negativa känslorna lika starka.

Däremot ska SvP fortsätta vara intoleranta i hårda sammanhang. Exempelvis intoleranta mot blattar och negrer som bränner ned våra förorter. Det väcker nog många människors sympatier att sätta hårt mot hårt här.

Man måste veta när man ska vara tolerant och inte vara tolerant. Dvs om man vill ha fler anhängare än bara en liten hård kärna.
Jag förstår din poäng, men jag skrev det bland annat för att jag faktiskt tycker synd om rasblandade barn, som faktiskt ofta saknar identitet eller vet inte var de hör hemma. Jag har svårt att själv avfärda rasblandade barn just för att de inte gjorde valet.

I just det här fallet är det uppenbart att hon knappast är någon man kan vinna över, att hon mer hör hemma hos dagens rasblandar-propagerande SD. Men visst ska man tänka sig för hur man väljer att uttrycka sig, det håller jag med om. Jag tycker dock man bör vara hård mot rasblandare men visa tolerans för barn som råkade ha rasblandande föräldrar. Med detta menar jag inte att dessa hybrider bör kunna bli svenskar, men att de inte ska kastas ut hjärtlöst, utan att man kan finna någon form av lösning för dem. Riktigt vad vet jag dock inte.

De enda jag tycker man borde kasta ut hjärtlöst ut ur landet är allt kriminellt pack. Även om det finns många kriminella bland invandrare finns det samtidigt normala skötsamma invandrare, dessa bör man behandla med respekt. Sist in först ut, så de som bott här en längre tid ska få möjlighet att förbereda sig innan de utvandrar.
Citera
2013-06-06, 20:50
Medlem
vonmansteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laccus
Jag tycker vi skickar iväg sådana som dig, så långt bort som möjligt. Hellre en rakryggad invandrare som vägrar anpassa sig till detta multikulturella kaos än en degenrerad ynklig rasblandare utan vare sig ryggrad eller heder.
Ska vi verkligen beblanda oss med vilka folk skaffar barn med? De som ligger1 på min lista är illegala flyktningar. 2 är återfalls invandrare brottslingar. 3 invandrare som begår brott.

Vill Du verkligen att staten ska bestämma allt?

Jag verkar dock vara en liberal SvP som vill att Sverige skall vara som Japan. Dvs 1,5-2% invandrare som får noll i bidrag.
Citera
2013-06-06, 20:57
Medlem
stopbitchings avatar
Citat:
Ska vi verkligen beblanda oss med vilka folk skaffar barn med? De som ligger1 på min lista är illegala flyktningar. 2 är återfalls invandrare brottslingar. 3 invandrare som begår brott.

Jag verkar dock vara en liberal SvP som vill att Sverige skall vara som Japan. Dvs 1,5-2% invandrare som får noll i bidrag.
Jag håller med dig. Det viktiga är att den etniska homogeniteten och kulturen inte hotas och kan frodas ifred, att det sen finns en minoritet främlingar spelar ingen roll.
Citera
2013-06-06, 21:03
Medlem
Citat:

Ja, det tycker jag definitivt. Rasblandning anser jag personligen är ett brott mot mänskligheten. "Invandrare" säger mig ingenting, 1,5-2% av högre stående raser som japaner eller andra närstående vita ser jag inga problem med, men 100.000+ negerapor? Nej, det kan jag inte gå med på.
Citera
2013-06-06, 21:08
Medlem
Klabbarparn-s avatar
Sverigedemokraterna.

Därför att jag fullständigt skiter i hur man ser ut så länge man sköter sig, lär sig språket, anpassar sig efter svenska värderingar och respekterar värdbefolkningen. Kommer man hit och missköter sig så bör det vara första bästa flyg tillbaka. Med det sagt så vill jag dock ha en markant minskning av invandringen.
Senast redigerad av Klabbarparn- 2013-06-06 kl. 21:10.
Citera
2013-06-06, 21:14
Medlem
Citat:

En del ser väl mig som rätt "radikal", men jag ser inga problem med om det finns 1-2 % invandrare i landet. Dock så får man inte ha inställningen att vissa får stanna och andra inte, för då leder det ofta snabbt till att det blir BETYDLIGT fler än någon procent. 98 % homogent är helt ok för mig personligen, sedan kan jag inte tala för alla naturligtvis. Sedan måste det givetvis vara bra invandrare isåfall.
Senast redigerad av Feru 2013-06-06 kl. 21:17.
Citera
Medlem
stopbitchings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Easy-Lee
Visst är det så. Men om den etniska befolkningen växer i samma eller större takt som minoritetsbefolkningen så kan man förhoppningsvis hålla nivån nere till 2%
Citera
Medlem
vonmansteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klabbarparn-
Sverigedemokraterna.

Därför att jag fullständigt skiter i hur man ser ut så länge man sköter sig, lär sig språket, anpassar sig efter svenska värderingar och respekterar värdbefolkningen. Kommer man hit och missköter sig så bör det vara första bästa flyg tillbaka. Med det sagt så vill jag dock ha en markant minskning av invandringen.
Så enligt dig vore det helt okej med en 20 miljoner kineser eftersom de sköter sig?

Eller varför vill Du minska invandringen?
Citera
2013-06-06, 21:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av stopbitching
Visst är det så. Men om den etniska befolkningen växer i samma eller större takt som minoritetsbefolkningen så kan man förhoppningsvis hålla nivån nere till 2%
Samtidigt läser jag fler och fler SD:are som anser det vara avgörande att de får rasblanda och detta speglar deras val av parti. Om den etniskt svenska befolkningen ynglar av sig en massa hybrider så är befolkningen snart inte särskilt etniskt svensk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in