2013-06-05, 18:13
Medlem
cllrdrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydrahead
Jag måste bara fråga er som hänger här, brukar ni också göra "photoshoots" med alla era vänner/flickvänner/pojkvänner osv.
Eller nej förresten, inte med de manliga "bekanta" Det är nog uteslutande kvinnligt på dessa bilder nu när man tänker efter....
Varför dessa ständiga fotograferingar?? Med massa glitter, klackar och fan vet allt. Det finns väl inte en enda som inte har varit med i en i dessa "kretsar", och sen när alla nästan har haft ihop det med varandra(kort och flyktigt på något sätt) så finns det massa versioner , Jhna och Berny, Berny & Amelia, Jhna & Victoria, Berny & Vlona, osvosvosv..
För mig är det bara...för mycket, jag förstår inte grejjen!?

Men vad vet jag, kanske det är vanligt därute?

Eh, NEJ. Det här är ju bara..jag vet inte.."löjligt" är nog mest korrekt benämnt.

Ser ut som en neverending circus i mina ögon. Och jag orkar inte ens bry mig..

--

Rättelse - jag bryr mig uppenbarligen på det sättet att jag fan inte kan sluta titta, det är som en jävla trafikolycka.
Det jag skulle ge tummen upp för vore om Björny kunde leva upp till det hon utger sig för att vara när hon har sina "klara" perioder. Intellektuell. Smart. Seriös. Dock så har jag inte förväntat mig så mycket och är inte direkt förvånad då hon uppenbarligen bara ordbajsat och inte gjort så mycket verkstad av det.
Senast redigerad av cllrdr 2013-06-05 kl. 18:20.
Citera
2013-06-05, 19:16
Medlem
shws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlankaAfNamur
Är det inte en diagnos i sig att:

-"Samla" på diagnoser
-Räkna upp, komma ihåg och berätta om alla med. man äter
-Att komma i håg, berätta om hur många ggr man:
1 åkt ambulans
2 varit på psyk
3 försökt ta sitt liv

Ni som håller på med det här...Ni triggar bara upp psykdiagnos kultur eran som råder nu!
Berny och alla ni sök till Dramaten istället.

http://en.wikipedia.org/wiki/M%C3%BCnchausen_syndrome
Citera
2013-06-05, 22:40
Medlem
Kardnialvokals avatar
Okej nu är det bekräftat att de enda som "hejar" på Berny lider antingen av kromosomfel eller starr.

Citat:
En-som-bryr-sig säger:
Tycker du ser bra ut och att man har svårt att tro att du missbrukat. Hoppas nu du tar vara på denna lägenheten och nyfunna vänner så att du fortsätter må bra.
Citera
2013-06-05, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kardnialvokal
Okej nu är det bekräftat att de enda som "hejar" på Berny lider antingen av kromosomfel eller starr.

Jag trodde faktiskt det var påväg åt rätt håll nu för det verkade verkligen så men när man läser bloggen nu och upptäcker hur uppmärksamhetskåtheten bara svämmar över (igen!) så finns det inte en chans att man kan ta henne på allvar. Känner mig som en idiot nu som gick på den lätta..
Citera
2013-06-05, 23:37
Medlem
Kardnialvokals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av transparent113
Känner mig som en idiot nu som gick på den lätta..

Äh. gör inte det. Vi är fler som trodde hon utvecklats och jag personligen tyckte synd om henne och såg henne som ett offer för omständigheter och traumatiska upplevelser i barndomen. Det gör jag väl förvisso fortfarande. Även om jag stör mig något enormt på henne så tycker jag någonstans synd om henne. När man tittar på bilderna hon lägger upp så ser jag en person som är generellt oförmögen och skadad. Jag tror inte hon någonsin kommer släppa fler böcker heller. Som Sinfon nämnt tror jag också att hon i slutändan kommer hamna i skiten igen. Om hon inte redan återfallit i missbruk är risken stor att hon kommer göra det. Det märks också att hon började knarka i tidig ålder eftersom hon tycks fullständigt stagnerat i sin utveckling någon gång i tonåren.
Citera
2013-06-06, 01:32
Medlem
Ännu en smickrande bild från den proffsiga photoshoten, tagen från scandal bloggen

http://scandalbeauties.com/uploads/Image/18954077b0a13478e35abdc0204664c1f1fe6619.JPG
Citera
2013-06-06, 01:46
Medlem
Citat:
Äh. gör inte det. Vi är fler som trodde hon utvecklats och jag personligen tyckte synd om henne och såg henne som ett offer för omständigheter och traumatiska upplevelser i barndomen. Det gör jag väl förvisso fortfarande. Även om jag stör mig något enormt på henne så tycker jag någonstans synd om henne. När man tittar på bilderna hon lägger upp så ser jag en person som är generellt oförmögen och skadad. Jag tror inte hon någonsin kommer släppa fler böcker heller. Som Sinfon nämnt tror jag också att hon i slutändan kommer hamna i skiten igen. Om hon inte redan återfallit i missbruk är risken stor att hon kommer göra det. Det märks också att hon började knarka i tidig ålder eftersom hon tycks fullständigt stagnerat i sin utveckling någon gång i tonåren.

Tycka synd om henne är svårt att låta bli. Hon har uppenbarligen något som fångar mångas uppmärksamhet. Jag och antagligen många fler vill se henne vända detta till något positivt.. Det är frustrerande att gång på gång se henne falla tillbaka i samma dåliga mönster efter att det en tid sett ut att ljusna och hon verkat vakna till, vuxit upp.
Det där lyckliga slutet man önskar henne börjar återigen se mer och mer avlägset ut.
Citera
2013-06-06, 02:07
Medlem
Begriper ni inte att hon sätter ut dessa bilder för att provocera er? Hon läser ju här och har både försökt stoppa inläggen och försökt med att svara på era frågor, när det inte fungerade blev hon klart arg och tänkte provocera er istället. Förståeligt men det hon missar är att dessa intima bilder alltid kommer finnas kvar på nätet och kan påverka hennes framtid.

I mitt tycke är dessa inlägg mobbning på hög nivå, vilket jag inte vill ta någon del av.
Senast redigerad av Zezka 2013-06-06 kl. 02:20.
Citera
2013-06-06, 07:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zezka
Begriper ni inte att hon sätter ut dessa bilder för att provocera er? Hon läser ju här och har både försökt stoppa inläggen och försökt med att svara på era frågor, när det inte fungerade blev hon klart arg och tänkte provocera er istället. Förståeligt men det hon missar är att dessa intima bilder alltid kommer finnas kvar på nätet och kan påverka hennes framtid.

I mitt tycke är dessa inlägg mobbning på hög nivå, vilket jag inte vill ta någon del av.
Oavsett vad man tycker om inläggens natur så vet Berny mycket väl hur hon ska stoppa inläggen. Den här träden stod helt still så när som på några lyckönskningar när hon var fokuserad i sin behandling och höll internetan det mellan sig och sina vänner. Om allt hon ville var att få tyst på tråden så skulle d gå lätt.
Citera
2013-06-06, 09:40
Medlem
Men frågan är ju varför hon väljer att provocera isåfall? Marknadsföra framtida böcker? Bara hålla sig kvar i "rampljuset" och boosta sitt ego?

De här bilderna är ju bara så alkade och självförnedrande att man får ont i magen av att titta på dem.
Vad jag vet så finns det väldigt få narkomaner som klarar att hantera alkohol. (Sedan har ju Berny även själv erkänt att hon är alkoholist.)
Citera
2013-06-06, 11:08
Medlem
Kardnialvokals avatar
Citat:
Begriper ni inte att hon sätter ut dessa bilder för att provocera er?

Skämtar du? Provocera oss gör hon genom att pissa på alla resurser hon får som finansieras av våra skattepengar. Att hon lägger upp osmakliga och dåligt tagna bilder på sig själv och sina kompisar gör bara att man skrattar åt henne och hennes hjärnskadade sätt att bete sig.

Citat:

Det här är en skvallertråd som Berny själv har hållit levande och deltagit i. Den dog ut fullständigt samma dag hon retirerade från internet så det är helt hennes eget val att den fortfarande är aktiv.
Kom ner från din höga häst och läs inte här om det inte passar.
Citera
2013-06-06, 14:04
Medlem
Citat:
Skämtar du? Provocera oss gör hon genom att pissa på alla resurser hon får som finansieras av våra skattepengar. Att hon lägger upp osmakliga och dåligt tagna bilder på sig själv och sina kompisar gör bara att man skrattar åt henne och hennes hjärnskadade sätt att bete sig.

Det här är en skvallertråd som Berny själv har hållit levande och deltagit i. Den dog ut fullständigt samma dag hon retirerade från internet så det är helt hennes eget val att den fortfarande är aktiv.
Kom ner från din höga häst och läs inte här om det inte passar.

"Min höga häst"? Säger personen som är fylld av hat gentemot en person du inte ens känner. Vem sitter på en hög häst..? Och tråden har aldrig vart död, den har fortsatt från den dag den startades. Skärp dig!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in