Citat:
Ursprungligen postat av
Hydrahead
Jag måste bara fråga er som hänger här, brukar ni också göra "photoshoots" med alla era vänner/flickvänner/pojkvänner osv.
Eller nej förresten, inte med de manliga "bekanta" Det är nog uteslutande kvinnligt på dessa bilder nu när man tänker efter....
Varför dessa ständiga fotograferingar?? Med massa glitter, klackar och fan vet allt. Det finns väl inte en enda som inte har varit med i en i dessa "kretsar", och sen när alla nästan har haft ihop det med varandra(kort och flyktigt på något sätt) så finns det massa versioner , Jhna och Berny, Berny & Amelia, Jhna & Victoria, Berny & Vlona, osvosvosv..
För mig är det bara...för mycket, jag förstår inte grejjen!?
Men vad vet jag, kanske det är vanligt därute?

Eh, NEJ. Det här är ju bara..jag vet inte.."löjligt" är nog mest korrekt benämnt.
Ser ut som en neverending circus i mina ögon. Och jag orkar inte ens bry mig..
--
Rättelse - jag bryr mig uppenbarligen på det sättet att jag fan inte kan sluta titta, det är som en jävla trafikolycka.
Det jag skulle ge tummen upp för vore om Björny kunde leva upp till det hon utger sig för att vara när hon har sina "klara" perioder. Intellektuell. Smart. Seriös. Dock så har jag inte förväntat mig så mycket och är inte direkt förvånad då hon uppenbarligen bara ordbajsat och inte gjort så mycket verkstad av det.