2013-06-05, 23:34
Medlem
Tjena, ny men har följt tråden sen innan! Köpte lite kläder igår , blev en heldel.
Blev sjukt sugen på en SI keps, kan man bära dom idag eller är dom för "muppiga" ?
Ska jag köra på och skita i vad andra tycker eller leta efter något annat?
Tack för tipsen!
Mvh
Citera
2013-06-06, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av westmars
Tjena, ny men har följt tråden sen innan! Köpte lite kläder igår , blev en heldel.
Blev sjukt sugen på en SI keps, kan man bära dom idag eller är dom för "muppiga" ?
Tack för tipsen!
Mvh

Gör vad du vill och skit i andra.
Angående muppighet så beror det helt på vem du är som person.
Citera
2013-06-06, 01:05
Medlem
Vet inte om jag har hittat rätt nu, men det får gå!

Är väldigt sugen på att beställa hem lite Lonsdale. Hittade en sida på svenska som har samma domän som deras officiella engelska. Frågan är nu om det går att lite på denna sidan?

Någon som har erfarenhet av denna sida?

sv.lonsdale.com
Citera
2013-06-06, 02:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anxon
Vet inte om jag har hittat rätt nu, men det får gå!

Är väldigt sugen på att beställa hem lite Lonsdale. Hittade en sida på svenska som har samma domän som deras officiella engelska. Frågan är nu om det går att lite på denna sidan?

Någon som har erfarenhet av denna sida?

sv.lonsdale.com

Ja den har det surrats om här tidigare. Jag kände som dig i.o.m sidans svengelska. Gå till www.lonsdale.com, tryck på shop längst ut till höger, då kommer du till samma shop med språkvalsmöjligheter. Ta english om du stör dig på svenska översättningen (som antagligen är från google).
Citera
2013-06-06, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ssl
Ja den har det surrats om här tidigare. Jag kände som dig i.o.m sidans svengelska. Gå till www.lonsdale.com, tryck på shop längst ut till höger, då kommer du till samma shop med språkvalsmöjligheter. Ta english om du stör dig på svenska översättningen (som antagligen är från google).

Insåg det bara någon minut efter jag hade postat. Det är alltså deras egna webshop med lite dålig svenska. Får testa och se helt enkelt!

Tack för svar iallafall
Citera
2013-06-06, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av westmars
Tack för tipsen!
Mvh
Ja, det är otroligt hög muppighets-faktor på SI kepsar. Svårslaget, men goggles kepsen kniper första platsen så det kanske vore ett alternativ?

CP Company F/W ´13
http://files.prfact.ch/FGF_Industry/C.P.Company/FW13/C.P.Company_FW13.pdf
Lite mycket goggles, som vanligt. Jackan på sidan 16 var grym dock.
Citera
2013-06-07, 03:43
Medlem
lafemmefatales avatar
Jag har just klickat hem denna, en Alpha Industries-NÅNTING (hittar den ingen annanstans). Det är väl meningen att "REMOVE BEFORE FLIGHT"-bandet ska sitta på?
Citera
2013-06-07, 04:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lafemmefatale
Jag har just klickat hem denna, en Alpha Industries-NÅNTING (hittar den ingen annanstans). Det är väl meningen att "REMOVE BEFORE FLIGHT"-bandet ska sitta på?

Meningen?
Ser väl inget vidare ut att gå runt med den där grejen på. Har nog aldrig sett nån behålla den på på sin bomber. Har själv en Alpha bomber som är några år men den där grejen såg jag som "tags", "tags" ryker första gången man använder plagget.
Citera
2013-06-07, 07:22
Medlem
yooiis avatar
Citat:
Det gör du som själv vill.
Citera
2013-06-07, 18:37
Medlem
SLR-08s avatar
Citat:

min personliga åsikt är att det ska sitta kvar men somsagt, det är upp till dig
Citera
2013-06-08, 20:27
Medlem
GSE_s avatar
Drog hem ett par; http://www.sneakersnstuff.com/en/product/12303/adidas-originals-tennis-court-top-og

Hoppas dom är lika sköna som dom ser ut.
Citera
2013-06-09, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GSE_
Drog hem ett par; http://www.sneakersnstuff.com/en/product/12303/adidas-originals-tennis-court-top-og

Hoppas dom är lika sköna som dom ser ut.

599:- på många nätshopar. Just sayin...Feta skor f.ö. Mkt sköna!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in