2013-06-05, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaCucaracha
Och betala mer? Låter ju vettigt...

oj vet inte vad jag tänkte med,just den där var dem kanske inte billigast på, men ngra kronor hit elr dit :P... men iaf så är beatystore billigaste svenska sidan på säkert 90% av alla parfymer, sen billig frakt på 29kr också..
Citera
2013-06-05, 18:49
Medlem
Nic78s avatar
Fick hem några nya parfymer idag, nu blir det till att sniffa lite under kvällen.

http://s93.photobucket.com/user/DerNic/media/2013-06-05174955.jpg.html
Citera
2013-06-05, 19:15
Medlem
Kumhos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pocahontas vän
Någon som har testat Bleecker Street by Bond No. 9 och kan dela med sig?
Jag har testat den ett par gånger men kan inte påstå att den ger någon wow känsla.
GIT och Aventus är utan tvekan mycket bättre.
Citera
2013-06-05, 19:42
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Okej, tack! Jag är väldigt intresserad av Bond No.9 huset men tycks inte hitta någon parfym där ifrån som väcker habegär.
Hur kan du vara intresserad om du inte hittar något intressant? Jag var också intresserad, men efter att ha testat några dofter därifrån insåg jag att det bara är hype och vips så var jag inte intresserad längre .
Citera
2013-06-05, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nic78
Fick hem några nya parfymer idag, nu blir det till att sniffa lite under kvällen.

http://s93.photobucket.com/user/DerNic/media/2013-06-05174955.jpg.html

asså hur mkt tjänaru egentligen, när man kan lägga ut på så mkt parfymer på en gång :P
Citera
2013-06-05, 21:06
Medlem
Nic78s avatar
Alla har vi saker och ting vi tycker om att lägga pengar på.
Hemligheten är att undvika att ha en kvinna i sitt liv, det är de som kostar pengar.
Citera
2013-06-05, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nic78
Alla har vi saker och ting vi tycker om att lägga pengar på.
Hemligheten är att undvika att ha en kvinna i sitt liv, det är de som kostar pengar.

haha thats wazzup :P , klart värt lite extra pengar och ha en kvinna i livet enligt mig iaf, klart mkt billigare än att beställa hem en hora varje gång man är kåt haha xD
SORRY offtopic

BTW, vilken är den mittersta parfymen på bilden?, har aldrig sett den tror jag
Citera
2013-06-05, 22:22
Medlem
Nic78s avatar
Det är en Houbigant - Duc De Vervins.
Ett blindköp då jag hittade den till ett bra pris och den har fått fina betyg/recensioner där jag sett den. Är inte helt övertygad om att den passar mig, tycker den luktar lite för mycket mossa för min smak.

Skulle kunna tänka mig att byta den mot en annan parfym om någon är intresserad?
Citera
2013-06-06, 10:06
Medlem
LaCucarachas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
Hur kan du vara intresserad om du inte hittar något intressant? Jag var också intresserad, men efter att ha testat några dofter därifrån insåg jag att det bara är hype och vips så var jag inte intresserad längre .

Tycker att det är svårt att veta vart man ska börja med Bond No 9, finns så j*vla många dofter så man blir snurrig. New York Oud var ganska trevlig måste jag medge när jag luktade lite på sticka, även Hamptons har jag för mig var okej när jag luktade i Bangkok.
Dock känner jag att det finns mycket mer intressanta saker i samma prisklass.
Citera
2013-06-06, 11:16
Medlem
3rds avatar
Är det någon som testat nån från Xerjoff's (ganska) nya serie Join The Club collection?
Citera
2013-06-06, 11:30
Medlem
pocahontas väns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
Alla hus berättar väl en viss unik historia genom sina dofter?
Citera
2013-06-06, 11:53
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Alla hus berättar väl en viss unik historia genom sina dofter?
Vad är Bond No 9's historia då? Att de fyller kitschiga flaskor med dåligt komponerade parfymer som doftar alldeles för syntetiskt i förhållande till priset. De har några ok dofter, men det är allt det är. Finns så många andra hus som både har en mer intressant historia och definitivt bättre innehåll i flaskorna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in