2013-06-04, 22:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av sinfon
Haha stripperella Och ja, munnen, det är fanimej helt fantastiskt. Hur kan hon inte se det löjeväckande i att ha samma min på precis alla bilder? Sedan har hon ju alltid varit en egobilds-producent av rang, det är ju så att fjortisar skäms å hennes vägnar. Faktum är att det enda som avslöjar att hon ens befinner sig på olika ställen är att hon skriver det i bildtexten ibland.

Haha, bäst!
Citera
2013-06-05, 09:14
Medlem
Denosynliges avatar
Men jisses senaste inlägget på bloggen alltsåååååå! Enligt hennes instagram har dom haft en photoshoot i hennes säng. Berny har läppstift över halva ansiktet på hälften av bilderna. Typ allt var fotat från asdåliga/osmickrande vinklar så det kan inte ha varit en särskilt erfaren eller duktig fotograf.
Citera
2013-06-05, 10:12
Medlem
BlotGoths avatar
Om ett halvår så där (max) får vi väl höra hur B tog sig ann stripperella enbart för att vara snäll o ge henne trygghet, men att hon inte alls egentligen gillade henne, eftersom hon egentligen dras till äldre män (B alltså).
Citera
2013-06-05, 11:45
Medlem
doris123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denosynlige
Men jisses senaste inlägget på bloggen alltsåååååå! Enligt hennes instagram har dom haft en photoshoot i hennes säng. Berny har läppstift över halva ansiktet på hälften av bilderna. Typ allt var fotat från asdåliga/osmickrande vinklar så det kan inte ha varit en särskilt erfaren eller duktig fotograf.

haha hjälp! riktigt ÄCKLIGA bilder.. och denna; http://cdn1.cdnme.se/3361152/6-3/y1a0036_51aecb1bddf2b316b5668a49.jpg WTF??? antingen är bilden tagen precis i en blinkning eller så ser dom ju hur höga ut som helst???

kanske nåt sånt här hon och jhna tänkt sig till red rumours :S
gud vad pinsamt.. förstår inte ens hur man kan publicera dom där bilderna, eller ens fota dom. fotografen måste ju varit full den också. eller iofs, i bernys värld är väl alla med en systemkamera "fotograf"..

förstår inte... HUR kan man lägga ut sånthär??? och tycka det är fint?
Citera
2013-06-05, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denosynlige

Det var verkligen i halva ansiktet och lite till. Trodde du överdrev...

Tredje bilden är som tagen ur en dålig skräckfilm. Typ zombiehästen anfaller..
Citera
2013-06-05, 11:51
Medlem
sinfons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doris123
haha hjälp! riktigt ÄCKLIGA bilder.. och denna; http://cdn1.cdnme.se/3361152/6-3/y1a0036_51aecb1bddf2b316b5668a49.jpg

Det där, mina damer och herrar, är en anka som parar sig med en valross
Citera
2013-06-05, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doris123
haha hjälp! riktigt ÄCKLIGA bilder.. och denna; http://cdn1.cdnme.se/3361152/6-3/y1a0036_51aecb1bddf2b316b5668a49.jpg WTF??? antingen är bilden tagen precis i en blinkning eller så ser dom ju hur höga ut som helst???

kanske nåt sånt här hon och jhna tänkt sig till red rumours :S
gud vad pinsamt.. förstår inte ens hur man kan publicera dom där bilderna, eller ens fota dom. fotografen måste ju varit full den också. eller iofs, i bernys värld är väl alla med en systemkamera "fotograf"..

förstår inte... HUR kan man lägga ut sånthär??? och tycka det är fint?

Förstår inte heller. Vad hände här liksom?!
Och det var den bilden jag nämnde i mitt inlägg här ovan.
Citera
2013-06-05, 12:27
Medlem
Littlepaw13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av transparent113
Förstår inte heller. Vad hände här liksom?!
Och det var den bilden jag nämnde i mitt inlägg här ovan.

Hahahaha jag trodde ni skämtade men det är ju horribelt. Jag förstår vad det är dom vill uppnå men gå till en RIKTIG fotograf och få RIKTIGA bilder.

Sen, this
Citera
2013-06-05, 12:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Littlepaw13
Hahahaha jag trodde ni skämtade men det är ju horribelt. Jag förstår vad det är dom vill uppnå men gå till en RIKTIG fotograf och få RIKTIGA bilder.

Sen, this

Hon hävdar att hon har nedsatt mimik i ansiktet och därför ser hon så konstig ut på bild, men man ser ju klart och tydligt att hennes "pose" är frivilligt vald och att hon kan kontrollera den, och inget som per automatik ploppar upp varje gång någon sätter en kamera framför henne.

Sedan varför man vill se ut som en bajsnödig fisk ut på varenda foto är en annan femma.
Citera
2013-06-05, 12:53
Medlem
Littlepaw13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Hon hävdar att hon har nedsatt mimik i ansiktet och därför ser hon så konstig ut på bild, men man ser ju klart och tydligt att hennes "pose" är frivilligt vald och att hon kan kontrollera den, och inget som per automatik ploppar upp varje gång någon sätter en kamera framför henne.

Sedan varför man vill se ut som en bajsnödig fisk ut på varenda foto är en annan femma.

Haha "nedsatt mimik", jag döör! Jag tvivlar inte på att så är fallet om hon ätit mkt medicin osv men att använda det som ursäkt till att göra samma skeva fjortismin bild efter bild efter bild efter... Herregud.
Så fort munnen rör sig på berny så ljuger hon eller så hittar hon på ursäkter till varför hon ljög senast.

Sexigt värre.

Appropå "sexigt": https://anonfiles.com/file/cc91b5249314110207b4ec3b6f478cbd
Citera
2013-06-05, 13:03
Medlem
Kardnialvokals avatar
En sak som är kul är hur Berny hela tiden antyder att de har en sexuell relation men jag tror knappast det. Jag tror inte Emma dras till tjejer. Hon är exakt den typen som gärna hånglar med andra tjejer för att kåta upp andra män, inte mer.
Citera
2013-06-05, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kardnialvokal
En sak som är kul är hur Berny hela tiden antyder att de har en sexuell relation men jag tror knappast det. Jag tror inte Emma dras till tjejer. Hon är exakt den typen som gärna hånglar med andra tjejer för att kåta upp andra män, inte mer.

Undrar om tjejen lägger upp dessa sexiga bilder på sin scandalblogg..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in