Citat:
=Sepiritz|43764111]Så karikatyr och sex med liket är samma sak?
Är du dum på riktigt? Nej. Men känslorna som uppstår på grund av handlingarna däremot.
Citat:
Enkelt svarat: För min del spelar det ingen roll.
Inte svar på min fråga. Bestäm dig. Vill du ha en homo , hetero eller bi son?
Citat:
Klart det kan vara likvärdigt. Kan någon annan som ännu orkar läsa det här dravlet och anser att jag far med osanning, göra ett inlägg som svar?
Att ni försöker ta hjälp av varann är roande. Ja, det är roande. Pallar du inte trycket?. Nej det kan inte vara likvärdigt. Så berätta vilken du helst väljer.
Citat:
Nej, jag menar att de flesta önskar sina barn lycka, oavsett vad deras sexualitet är och många är nog precis som jag rätt ointresserade av vad den sexualiteten råkar vara.
Och jag menar att de flesta innerst inne hellre vill ha en heterosexuell son.
Citat:
Det är lugnt, du är förlåten.
Raring! Generöst.
Citat:
Analen är känslig och många heterosexuella män njuter av ett finger i analen under samlag eller förspel. Sedan finns det den där smått viktiga manliga delen prostatan som kan stimuleras vid analt samlag mellan män. Du kanske har hört talas om den? Ingen sexuell njutning säger du? I vanlig ordning imponerar du inte på någon med din kunskap...
Visst och man får orgasm också.
Ironi
Citat:
Argumentationen slutade när du började svamla, därför faller jag utanför någon sorts behov av att sköta en civil diskurs.
Och när började jag svamla? nyfiken bara på när argumentationen började sluta.
Citat:
Han blir vad han blir, varför skulle jag bry mig om vilket?
Givetvis men vad önskar du?
Citat:
Men vänta nu, det var ju du som påstod att du hade gjort ett antal hänvisningar, vad hände med det?
Det är inte så att du LJÖG då?
Det är inte så att du LJÖG då?
De finns lite längre bak. Försök hårdare.
Citat:
Vilket som. Din tur.
Svara på frågan så lovar jag dig att ge dig ett svar som gör dig nöjd men svara på kärnfrågan som jag ställde dig.
Citat:
Är människors känslor och döda individer lika varandra?
Nu ska jag ta det på ett sätt som du förhoppningsvis förstår dig på.Karikatyr av Muhammed Innebar/innebär: En död individ, Levande människors känslor, moral, kräkning.
Att hoppa på ett lik, ha sex med ett lik: En död individ, levande människors känslor, moral, kräkning.
Din liknelse
Cykel : Förflyttning från punkt A till punkt B, oftast korta sträckor, jordbunden.
Rymdraket: förflyttning från jorden --> utanför jordens atomsfär, samla in info, sända info.
Du är sämst på även liknelser.
Citat:
Varför det? Man förstår det? Det bara är så? Det är omöjligt att du har fel och att det finns folk som inte sätter något värde på andras sexuella läggning?
Människor sätter visst värde på sexuella läggningar. Man kanske inte vill gå runt och mörda alla homosexuella även om man själv är emot eller finner homosexualitet som omoraliskt. Vissa respekterar människorna som har tendensen men inte accepterar läggningen. Så jo människor sätter visst värde på olika läggningar. Så hur blir det för din och din del?
Citat:
Skrev jag någonsin att du nämnt poäng? Såklart inte..
Vad är en observation och innebär det tolkning? Vad säger du själv?
Hur högt ifrån tappades du som spädbarn när du föll på huvudet?
Vad är en observation och innebär det tolkning? Vad säger du själv?
Hur högt ifrån tappades du som spädbarn när du föll på huvudet?
Kan du då förklara för mig hur du kunde observera att jag ville ''plocka poäng'' när jag inte har nämnt nåt om det? Inte någonstans i texten finns det indikation på att jag vill ''plocka poäng'' Hur kunde du då göra den observationen? Det är väldigt tydligt vem av oss det är som har blivit tappad och fått hjärnskakning och det är utan tvekan du.
Citat:
Alltså var ditt påstående om att det ena inte är relevant till det andra helt enkelt skitsnack?
Nej men relativt.
Citat:
Vilket som.
Inte svar på frågan.
Citat:
Jag har själv levt på socialbidrag i flera år av mitt liv då arbetssituationen på min ort är något besvärlig. Nu har jag ett fint arbete men under den tiden så fick jag veta precis hur mycket man kan få i socialbidrag och allt utöver det som kan betalas ut. Det är sk. existensminimum men det är hanterbart.
Tackar Gud att jag aldrig har behövt att göra det. Har inga egna erfarenheter utav det och förhoppningsvis slipper jag det i framtiden också. Vad jag har läst på nyheter och hört i verkligheten så är soc the pain in the ass. Hur var detta svar på det vi diskuterar? Jag sa inte att de som lever på soc inte får pengar utan att pengarna räcker inte och de kan inte leva ett liv utöver det nödvändigaste men de som sitter inne i fängelse får också mat, skydd och tak över huvudet. Ett värdigt liv får de inte.
Citat:
Du får tycka som du vill, men ditt "argument" förtjänar inget bättre svar än det jag gav.
Du har inget svar som är bra nog eller som direkt är ett svar till mina frågor.
Citat:
Jag har inte slingrat mig, jag tycker bara inte så som du tycker att jag ska tycka.
Är det för att du verkligen inte vill eller är det för att du inte vill att jag ska ha rätt? Och vadå tycka som jag? Du har tre alternativ och du vet mycket väl vilket alternativ jag väljer och argumenterar för men varför kan inte du välja mellan dessa tre? Du kan väl välja nåt som går helt emot det jag har valt så tycker du inte som jag tycker då. Och om heterosexuella är så onda att de diskriminerar homo så som du själv har sagt så borde du önska att din blir homosexuell, för då är han inte ond eller hur? Varför inte bi?
Citat:
Kan du det? Kan du välja att bli sexuellt attraherad till män? Hundar? Kan du välja att sluta bli sexuellt attraherad av snygga brudar i hijab?
Ja, jag kan välja att bli det men också välja att inte utföra det i handling.
Citat:
Jag svarar men du gillar inte svaret. Det är skillnad.
Om du svarar på kärnfrågan så godtar jag det även om jag inte gillar svaret. Du vet mycket väl själv att du inte har svarat på frågan.
Citat:
Det du skrev ja.
det jag skrev eller det du skrev?
Citat:
Din fantasi menar du.
Fortfarande jag.
Citat:
Jag vill veta om du baserar dessa påståenden på något annat än din makabra fantasi.
Varför det? Du kan ju bemöta det istället?
Citat:
Men vad mystiskt det blev plötsligt. Nästan som att du inte vill stå till svars för dina idiotiska påståenden...
Dina idiotiska påståenden får stå för sig självt.
Citat:
Ok, hur många gånger till?
vad tycker du?