Citat:
Ursprungligen postat av
trent
Kanske författaren till detta inlägg kan läggaut bilden igen.
https://www.flashback.org/sp36536892
Vilken betydelse skulle det ha att lägga ut den igen.
Lyoness har inte avtal med dom i Sverige.
När och var har Lyoness påstått det. Konstigt om dom hade fått ett annat svar.
Om en enskild individ antingen har förvrängt info eller om någon har missuppfattat får väl stå för den individen, men du kan ju inte komma och påstå att någonting man aldrig har hävdat skulle vara en bluff.
Informationen är helt riktig inget avtal med dom i Sverige men en del europeiska länder.
Är man intresserad av vilka företag och i vilka länder finns det jättebra sökfunktioner på sidan.
Du hittar precis vilka företag, vilka kedjor och i vilka länder.
Har man inblick i hur Lyoness funkar och ser all felaktig information så undrar man hur människor funkar när dom ska ta beslut i andra viktiga frågor, man grundar beslut på felaktig information från anonyma personer på diverse forum där du inte vet i vilket syfte den skribenten agerar.
Jag blir förvånad när man hör om folk som faktiskt tar seriösa beslut på ett helt felaktigt underlag.
Jag har försökt att ge en bild av vad Lyoness är och försökt få ett nyanserat svar.
Ingen har kunnat komma tillbaka och ge en förklaring var pyramidspelet ligger i Lyoness.
Ingen har kunnat ge en förklaring, man svamlar om att det står tidigare i tråden.
Svar nej det gör inte, vet man vad ett pyramidspel är så framgår det inte i tråden.
Har man däremot inte kunskap om det kanske man tror att det gör det.
Så ett råd, läs på lite innan ni yttrar er, det blir bättre resultat om man är ordentligt påläst innan man tar beslut, så man har möjlighet att göra ett intelligent beslut.
Jag ser fortfarande fram emot ett svar vad bedrägeriet består av.
Nu säger jag inte att man ska ta beslut på det jag skriver, jag ger en annan bild av Lyoness.
Kanske öppnar upp ögonen om det finns ett litet intresse för Lyoness.
Det finns bra info att tillgå om man vill, är du däremot bara intresserad av att bekräfta dina egna rädslor är det här ett perfekt forum.
Det finns positiva människor och det finns negativa spelar ingen roll vilket företag du kollar på så finns det alltid 2 sidor.