2013-06-02, 23:11
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlizzardKing
Jag tänkte först vara snäll och kommentera efter varje fråga men när du åter påminner mig om vilken obegåvad och sinnesslö provokatör du är så avstod jag.

Jag har kommit med så mycket att du står handfallen med byxorna i ankelhöjd och därför börjar du tala om min person och handling. Om du ännu inte har fattat att 9/11 var en false flag så är det nog inte mycket mer jag kan göra. Läs mina kloka signaturer coh grubbla:

Hur vis är den som inte vet, men vet att hans ovetande är mäktigt och omättligt. Och hur olidlig är den som inte vet att han inte vet.

Förmågan att tänka annorlunda idag än igår skiljer den vise från den envise!

PS: Låt mig påminna dig om att FDNY går alldeles utmärkt ihop med en kontrollerad rivning. DS.
SVARA PÅ DE FRÅGOR DU FÅR ISTÄLLET FÖR ATT BETE DIG SOM EN KOMPLETT IDIOT!!!!!!!!!!!!!
Citera
2013-06-02, 23:41
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skunkjobb
SVARA PÅ DE FRÅGOR DU FÅR ISTÄLLET FÖR ATT BETE DIG SOM EN KOMPLETT IDIOT!!!!!!!!!!!!!
Hej Putte!

Du har några frågor att besvara här:

https://www.flashback.org/sp43683112

Funkar även om du beter dig som vanligt!
Citera
2013-06-02, 23:58
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Hej Putte!

Du har några frågor att besvara här:

Funkar även om du beter dig som vanligt!
Även i den tråden beter du dig lika smutsigt oärligt som här. Och nu är vi i den här tråden så svara nu seriöst på det du har att svara på här. Men det vet vi ju alla att du inte kan. Varför kan du inte svara? Jo, för att du är värdelös. Du kan ingenting annat än att tramsa och du har aldrig lagt fram ett enda hållbart bevis för något av all den dynga du sprider. Patetiskt!
Citera
2013-06-03, 05:20
Medlem
Citat:
Nej, svara på frågorna istället. Du vet vilka.

Vilka frågor ska människan besvara?
Du vet ju själv att en att förberedelserna av en sk kontrollerad rivning tar veckor.
Här går huset ner på 6.5 sek några timmar efter några andra byggnader blivit utsatta för något.

Du tycker inte det är orimligt?
Citera
2013-06-03, 06:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UltraMind
Vilka frågor ska människan besvara?
Du vet ju själv att en att förberedelserna av en sk kontrollerad rivning tar veckor.
Här går huset ner på 6.5 sek några timmar efter några andra byggnader blivit utsatta för något.

Du tycker inte det är orimligt?
Eftersom huset föll efter några timmar är det alltså orimligt att anta att det var en kontrollerad rivning eftersom såna tar veckor att förbereda?
Citera
2013-06-03, 08:54
Medlem
Citat:
Se videon. Är det koncist och begripligt nog?

Min fråga till dig var ju enkel, och handlade om vilken som var din egen bedömning/uppfattning.
Att då återigen hänvisa till en video visar att du inte kan eller vill svara på min enkla fråga.

Du har ju "tillskrivit" gänget Rumsfeld/Cheney/Holder (fast du skriver Holden) "erkännanden", och jag tolkar detta som att du sett videos där dessa personer vidgår handlanden som du menar är lagstridiga och/eller klandervärda.

Och frågan är då: Vad är det du uppfattat??

Frågan besvaras naturligtvis bäst med ett stycke egen text, och texten kompletteras gärna med hänvisning till den/de videos (gärna med tidsangivelse) där dessa "erkännanden" görs.

Givetvis kommer du att misslyckas igen, men jag vill åtminstone ha gett dig chansen!...

/T
Citera
2013-06-03, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silverax
Eftersom huset föll efter några timmar är det alltså orimligt att anta att det var en kontrollerad rivning eftersom såna tar veckor att förbereda?

Nej, men då kanske du kan förklara varför myndigheterna förbrett en sprängning av huset i veckor och sedan går ut med att det rasade av sig själv?
Citera
2013-06-03, 09:38
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tenor302
Min fråga till dig var ju enkel, och handlade om vilken som var din egen bedömning/uppfattning.
Att då återigen hänvisa till en video visar att du inte kan eller vill svara på min enkla fråga.

Du har ju "tillskrivit" gänget Rumsfeld/Cheney/Holder (fast du skriver Holden) "erkännanden", och jag tolkar detta som att du sett videos där dessa personer vidgår handlanden som du menar är lagstridiga och/eller klandervärda.

Och frågan är då: Vad är det du uppfattat??

Frågan besvaras naturligtvis bäst med ett stycke egen text, och texten kompletteras gärna med hänvisning till den/de videos (gärna med tidsangivelse) där dessa "erkännanden" görs.

Givetvis kommer du att misslyckas igen, men jag vill åtminstone ha gett dig chansen!...
Kan du svara på varför jag ska sitta och skriva om text som redan finns tryckt eller tal som redan finns videodokumenterade?

Det du här uppvisar är att du uppenbarligen vägrar ta till dig videons innehåll - materialet finns för övrigt i länktråden - och att du i stället söker skriftlig polemik för att på det billiga sättet försöka komma åt mig genom hål i mitt skriftspråk. Patetiskt och inget som faller mig på läppen.

Min egen inställning vet du; det var en falskflaggad operation så det ryker, och det gjorde det ju.
Citat:
Även i den tråden beter du dig lika smutsigt oärligt som här. Och nu är vi i den här tråden så svara nu seriöst på det du har att svara på här. Men det vet vi ju alla att du inte kan. Varför kan du inte svara? Jo, för att du är värdelös. Du kan ingenting annat än att tramsa och du har aldrig lagt fram ett enda hållbart bevis för något av all den dynga du sprider. Patetiskt!
Tror nog du faller på eget grepp här, Putte.

Du har själv inga svar i tråden jag hänvisade till helt enkelt därför att det inte finns några svar som leder dina utsagor i bevis. Det vet du också. I stället kör du ett smutsigt spel för du inser att dina chanser att vinna debatten är lika med noll. Lycka till i vuxenlivet, när du väl kommer dit.

Citera
2013-06-03, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UltraMind
Nej, men då kanske du kan förklara varför myndigheterna förbrett en sprängning av huset i veckor och sedan går ut med att det rasade av sig själv?
Om du vill veta mer om min åsikt måste du precisera dig lite. På vilket sätt hade vilka myndigheter förberett en sprängning under vilka veckor?
Citera
2013-06-03, 16:21
Medlem
TODCDFWBs avatar
Citat:
Jag tänkte först vara snäll och kommentera efter varje fråga men när du åter påminner mig om vilken obegåvad och sinnesslö provokatör du är så avstod jag.

Jag har kommit med så mycket att du står handfallen med byxorna i ankelhöjd och därför börjar du tala om min person och handling. Om du ännu inte har fattat att 9/11 var en false flag så är det nog inte mycket mer jag kan göra. Läs mina kloka signaturer coh grubbla:
En obegåvad och sinnesslö provokatör? Ouch! Ja, det är säkert därför du avstår från att kommentera...

Vad exakt är det du har kommit med, förutom inlägg fulla med skräp som inte har med ämnet att göra? När du väl har länkat till någon video/hemsida (för det är så du gör, att diskutera med egna ord är svårare) och jag har svarat så gör du en vanlig dodge. Till exempel, du hänvisade till en hemsida med ett par punkter skrivna av Alan Sabrosky men du svarade aldrig på mina frågor angående den länken. Det är bara ett exempel.

Citat:
Hur vis är den som inte vet, men vet att hans ovetande är mäktigt och omättligt. Och hur olidlig är den som inte vet att han inte vet.

Förmågan att tänka annorlunda idag än igår skiljer den vise från den envise!
Som sagt... Svara på de frågor du får istället för att bete dig som en komplett idiot.

Citat:
PS: Låt mig påminna dig om att FDNY går alldeles utmärkt ihop med en kontrollerad rivning. DS.
Jaså? Nu blev det intressant igen. Kan du snälla förklara hur det går ihop?
Citera
2013-06-03, 17:08
Medlem
Citat:
Kan du svara på varför jag ska sitta och skriva om text som redan finns tryckt eller tal som redan finns videodokumenterade?

Två starka skäl:
1) Det här ett ett textbaserat system. Man skriver (egen) text när man diskuterar olika ämnen.
2) Jag tror att du misstolkar det du sett på dina YT-klipp.
Därför försöker jag förstå hur du har tolkat dom.

Och, om det finns länkar till text där dina påstådda erkännanden finns, då är jag mycket intresserad.

/T
Citera
2013-09-06, 15:21
Medlem
Någon som läst något om den flygplansdel som hittades i april iår?

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=83&artikel=5518081

Mörkade dom ner det med tanke på att den visar att det inte var en 747a som delen tillhör kanske?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in