Citat:
- Är det nödvändigt att komma med ett såpass anklagande svar bara för att jag inte håller med om vikten av fullständig rashygien? Du får gärna framföra avvikande åsikter, med det kan ske utan förmuleringar som direkt anklagar mig.
Du hade kunnat framföra din åsikt genom att skriva exempelvis: "Jag anser att det innebär att tusentals år av biologisk utveckling slås sönder. Det skulle kunna betraktas som ett brott mot naturen, och naturens ordning."
Åsikten som framförs är den samma, men trevligare. Din anklagande attityd avskräcker från vidare diskussion i frågan.
Nu kanske du, "Europeisch", inte är medlem av Svenskarnas Parti. Du kan ju lika väl vara repressentant för Grön Ungdom, som med otrevlig attityd vill förstöra nyfikna personers lust att diskutera Svenskarnas Parti.
Såvida du, "Europeisch", verkligen är medlem av Svenskarnas Parti, så är din taggiga attityd en belastning för partiet. Du skrämmer bort alla som delvis har sympatier för partiet, men inte är helt renläriga i synen på rashygien.
Du hade kunnat framföra din åsikt genom att skriva exempelvis: "Jag anser att det innebär att tusentals år av biologisk utveckling slås sönder. Det skulle kunna betraktas som ett brott mot naturen, och naturens ordning."
Åsikten som framförs är den samma, men trevligare. Din anklagande attityd avskräcker från vidare diskussion i frågan.
Nu kanske du, "Europeisch", inte är medlem av Svenskarnas Parti. Du kan ju lika väl vara repressentant för Grön Ungdom, som med otrevlig attityd vill förstöra nyfikna personers lust att diskutera Svenskarnas Parti.
Såvida du, "Europeisch", verkligen är medlem av Svenskarnas Parti, så är din taggiga attityd en belastning för partiet. Du skrämmer bort alla som delvis har sympatier för partiet, men inte är helt renläriga i synen på rashygien.
Vad har du emot s.k "rashygien" då?
Personligen är jag inte så brydd i frågan, jag vill bara att Sverige skall vara svenskarnas land, det innebär att de mörkhyade får lov att åka hem igen.
Jag kan tänka mig att vi t.om finansierar de skötsamma negrernas biljetter och ett litet "startbidrag" ifall vi har råd.
Vi kräver ju inte ens tillbaka den massiva skuld de har till oss utan erbjuder dem bara en resa hem igen.
Däremot så anser väl kanske jag att anti-vita utlänningar och även förrädiska svenskar skall få stå för notan genom t.ex straffarbete tills skulden är betald, sedan får de mörkhyade åka hem.. Svenskarna får vi ta hand om på lämpligt sätt.
Men nu är jag ingen talesperson iöht för partiet, jag är bara en simpel sympatisör som skriver ut mina rasse-tankar såhär på eftermiddan
..Lev väl, mot seger SvP2014
)