Fick nyhetsbrev från LuckyScent idag, vilket jag gissar att fler här fått . Hur som helst, en ny By Kilian - Musk Oud. Många favoritnoter i den, får nog beställa ett sample. Musk och oud är ingen jättevanlig kombination.
Noterna är:
Lemon, mandarin, cardamom, coriander, cypress, Bulgarian Rose, geranium, davana, Rum extract, frankincense, Oud accord, Musk accord, patchouli
Låter som en alldeles utmärkt höstdoft.
Har testat Musk Oud nu . Upplever den lite som en svagare variant av Rose Oud fast med mindre ros och någon metallisk doft. Trevlig oud-doft i denna. Inte den bästa i arabian night serien i mitt tycke, den kampen vann Incense Oud. Dock utan att ha testat Amber Oud.
Har testat Musk Oud nu . Upplever den lite som en svagare variant av Rose Oud fast med mindre ros och någon metallisk doft. Trevlig oud-doft i denna. Inte den bästa i arabian night serien i mitt tycke, den kampen vann Incense Oud. Dock utan att ha testat Amber Oud.
Hade du testat Pure Oud också? Tänkte ta och beställa lite nya prover snart och funderar på att ta med den.
haha fick hem samba sun och samba for men idag, många i min ålder som gillat dem, så tänkte vrf inte ..
sjukt najjs parfymer, luktar mkt dyrare än vad dem är!, fattar inte hur dem kan göra en så bra dofter för så bra priser!...
Någon som har testat Bleecker Street by Bond No. 9 och kan dela med sig?
Bra sommardoft, jag gillar den. Enbart haft den på prov tidigare. Mycket av vad som skrivs på Basenotes om den håller jag med om. Hållbarheten är god. Däremot hade jag jag köpt GIT över denna, då jag finner dessa vara i samma "genre", på något vis. En väldigt "grön doft"...
Tänkte åka och lukta på dessa parfymer imorgon:
Issey Miyake - L'Eau d'Issey Pour Homme
Versace - Versace Man Eau Fraîche
Bvlgari - Aqua Pour Homme
Någon som har förslag på en butik i centrala Stockholm som jag kan lukta på dessa? Den som luktar bäst kommer jag antingen köpa i affären eller söka upp på nätet och köpa den.
Tänkte åka och lukta på dessa parfymer imorgon:
Issey Miyake - L'Eau d'Issey Pour Homme
Versace - Versace Man Eau Fraîche
Bvlgari - Aqua Pour Homme
Någon som har förslag på en butik i centrala Stockholm som jag kan lukta på dessa? Den som luktar bäst kommer jag antingen köpa i affären eller söka upp på nätet och köpa den.