2013-05-21, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
Finns i vissa butiker, t.ex. NK, vissa Åhléns och även i vissa parfymbutiker.

finns inte på deras hemsidor iaf :P
Citera
2013-05-21, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niteclub
Jag drog iväg en beställning på surrendertochance.com Igår. Någon som har erfarenhet av dom?

drog iväg en order för ett tag sen, fick 2 paket första tog cirka 1 vecka det andra tog 2-3 veckor och när jag väl fick den var 1 prov sönder, maila in några bilder och fråga om jag kunde få en ny utskickad det var inga problem(trots att det var posten som trampat/mosat paketet). så väntar fortfarande på den, måste säga att jag gillar dom trevliga i mail konversationen fick 10% på min order relativt snabba om man jämför andra usa baserade säljare.
Citera
2013-05-21, 23:47
Medlem
Niteclubs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jukeboxen
drog iväg en order för ett tag sen, fick 2 paket första tog cirka 1 vecka det andra tog 2-3 veckor och när jag väl fick den var 1 prov sönder, maila in några bilder och fråga om jag kunde få en ny utskickad det var inga problem(trots att det var posten som trampat/mosat paketet). så väntar fortfarande på den, måste säga att jag gillar dom trevliga i mail konversationen fick 10% på min order relativt snabba om man jämför andra usa baserade säljare.

Oj vad trist att ett gick sönder, shyst av dom att ersätta det iaf. Packar dom proverna bra? Jag gillar att dom har riktigt bra utbud.
Citera
2013-05-22, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niteclub
Oj vad trist att ett gick sönder, shyst av dom att ersätta det iaf. Packar dom proverna bra? Jag gillar att dom har riktigt bra utbud.

mina kom i i små lådor så länge inte posten trampar på dom eller något så skall inget gå i sönder
Citera
2013-05-22, 15:30
Medlem
Niteclubs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jukeboxen
mina kom i i små lådor så länge inte posten trampar på dom eller något så skall inget gå i sönder

Dom skickade min beställning idag 06:29. Har jag tur kanske den kommer på fredag!? Men jag vågar inte hoppas för mycket
Citera
2013-05-22, 15:39
Medlem
Niteclubs avatar
Efter att "alla" tycker Adp colonia är så bra var jag tvungen att beställa en själv, fick den nu för ca 2h sedan. Först 20min tyckte jag det var för mycket citrus, men nu efter 1.5/2h är den kanon! Så luftig och lätt att jag känner för en promenad.
Citera
2013-05-22, 18:07
Medlem
pocahontas väns avatar
Min Chanel Allure edition blanche har precis tagit slut, en parfym som jag uppskattade mycket. Behöver därför till sommaren en ny citrus och bergamott parfym. Undrar därför om ni har några favoriter eller någon ni skulle kunna rekommendera. (nichade parfymer är självklart alltid roligare än märkes etc)
Citera
2013-05-22, 18:25
Medlem
Niteclubs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pocahontas vän
Min Chanel Allure edition blanche har precis tagit slut, en parfym som jag uppskattade mycket. Behöver därför till sommaren en ny citrus och bergamott parfym. Undrar därför om ni har några favoriter eller någon ni skulle kunna rekommendera. (nichade parfymer är självklart alltid roligare än märkes etc)

Då kan du prova Acqua di Parma Colonia som jag fick hem idag
Toppnot är Apelsin, Bergamott, Citron/Citrus. Finns på beautystore för 499:- hittade ingen billigare enl Prisjakt.
Citera
2013-05-22, 18:36
Medlem
irrblosss avatar
Fick nyhetsbrev från LuckyScent idag, vilket jag gissar att fler här fått . Hur som helst, en ny By Kilian - Musk Oud. Många favoritnoter i den, får nog beställa ett sample. Musk och oud är ingen jättevanlig kombination.

Noterna är:
Lemon, mandarin, cardamom, coriander, cypress, Bulgarian Rose, geranium, davana, Rum extract, frankincense, Oud accord, Musk accord, patchouli

Låter som en alldeles utmärkt höstdoft.
Citera
2013-05-22, 19:08
Medlem
3rds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
Fick nyhetsbrev från LuckyScent idag, vilket jag gissar att fler här fått . Hur som helst, en ny By Kilian - Musk Oud. Många favoritnoter i den, får nog beställa ett sample. Musk och oud är ingen jättevanlig kombination.

Noterna är:
Lemon, mandarin, cardamom, coriander, cypress, Bulgarian Rose, geranium, davana, Rum extract, frankincense, Oud accord, Musk accord, patchouli

Låter som en alldeles utmärkt höstdoft.
Japp. Fick också det och visst låter den intressant . Undrar dock hur mycket arbete som ligger bakom såna hus som släpper massa nya dofter. Med tanke på priset vill man ju ha lite kvalitet. Vilket jag saknar hos tex Byredo. Men alla By Kilian jag testat har iofs varit väldigt bra .
Citera
2013-05-23, 18:45
Medlem
vanwilders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nic78
Fick idag hem en 100ml flaska av Versaces Man Eau Fraîche beställd från Moodelle.se till ett bra pris.
Eftersom det var min första beställning från nämnda företag och de på Prisjakt.se bara har ett fåtal omdömen (de har dessutom nyligen bytt namn från Parfymrea.com vilket alltid kan få en att börja fundera...) så var jag lite extra reserverad och skeptisk när jag fått min parfym.
Allt verkar ok till en början, parfymen är fortfarande inplastad och ser ut som jag minns den från förut. Jag märker dock efter en stund att när jag kollar på serienumret på flaskan så skiljer det sig från serienumret som är etsad på förpackningen. Min erfarenhet när jag köpt parfymer tillbaka i tiden är att serienumren vid 100 procent av mina inköp har matchat varandra och detta gör mig naturligtvis misstänksam.

Vad tror ni, bör jag bli orolig att serienumren inte överensstämmer eller kan det finnas en bra förklaring till detta?
Har ni själva någon erfarenhet från Moodelle.se?

Sägas ska att det finns ingenting annat som tyder på att denna parfym på något vis skulle vara oäkta.
Jag sprayade på mig parfymen för 4 timmar sedan och har därefter duschat och jag kan fortfarande tydligen känna lukten av den när jag luktar nära huden.
Vad tyckte du om parfymen då?
Citera
2013-05-23, 18:56
Medlem
NirvanAs avatar
Nån som har erfarenhet av sådana stora aluminiumflaskor som rymmer runt 100ml som finns av en del parfymer? Blir billigare pris per ml, men inte direkt "sexig" presentation så att säga....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in