Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2013-05-27, 15:22
Medlem
smoketheherbs avatar
Funkar MDMA bra att ta med Lyrica , eller är det bättre o ta lyrica när man landar ?
Citera
2013-05-27, 16:04
Medlem
Torrentss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smoketheherb
Funkar MDMA bra att ta med Lyrica , eller är det bättre o ta lyrica när man landar ?

Nu har jag ärligt talat aldrig provat blanda MDMA och lyrica samtidigt, men däremot så har jag landat på lyrica. Och det funkade alldeles utmärkt.
Citera
2013-05-27, 16:26
Medlem
smoketheherbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torrents
Nu har jag ärligt talat aldrig provat blanda MDMA och lyrica samtidigt, men däremot så har jag landat på lyrica. Och det funkade alldeles utmärkt.

Okej tack för svaret
Citera
2013-05-27, 16:34
Medlem
Torrentss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smoketheherb
Okej tack för svaret

Inga problem vettu!
Citera
2013-05-27, 18:10
Medlem
kungl1gts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cristupher
Har fortfarandae ont i käkarna/tänderna tre dagar efter, är det vanligt? Är det något man kan göra för att åtgärda detta?

De är du inte ensam om, de släpper med tiden! Om du har planer på att ta mdma i framtiden så rekommenderas magnesium innan du trycker i dig mdma:t för att lindra trisman
Citera
2013-05-31, 19:06
Medlem
jesper2013s avatar
Mitt inlägg hör inte riktigt hemma här.. Men skulle man kunna få husis för 2 Ecstacy knappar?
Citera
2013-05-31, 20:47
Medlem
kungl1gts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jesper2013
Mitt inlägg hör inte riktigt hemma här.. Men skulle man kunna få husis för 2 Ecstacy knappar?

De låter väldigt långsökt, jag skulle säga nej. Men du pysslar med knark = illegalt. Finns de någon anledning till o göra husis?
Citera
2013-05-31, 21:10
Medlem
Buutchlols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jesper2013

Förmodligen inte. Ganska säker på att du bara får böter, om du nu blev tagen.

Eftersom detta är en FAQ så skulle jag vilja tillägga att om ni får lika jobbiga käkspänningar som jag brukar få, massera då era käkmuskler (där det buktar ut när ni spänner dem, för er som inte förstår)! Fick inte reda på detta förrän senast jag tog det och oh my fucking god vad det hjälpte!
Citera
2013-05-31, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buutchlol

Eftersom detta är en FAQ så skulle jag vilja tillägga att om ni får lika jobbiga käkspänningar som jag brukar få, massera då era käkmuskler (där det buktar ut när ni spänner dem, för er som inte förstår)! Fick inte reda på detta förrän senast jag tog det och oh my fucking god vad det hjälpte!

Jag vet inte. Graden vid narkotikabrott istället för ringa narkotikabrott går vid 2-3 ecstasy tabletter.
Citera
2013-05-31, 22:22
Medlem
SadCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buutchlol

Haha, aldrig tänkt på det innan?
Ser jättekul ut när personer gör det på varandra, eller visar hur man gör det. Svårt att lista ut var man ska trycka liksom
Citera
2013-05-31, 22:23
Medlem
zaaph1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
Jag vet inte. Graden vid narkotikabrott istället för ringa narkotikabrott går vid 2-3 ecstasy tabletter.
Nä helt fel, ändrades förra året till typ 50st
Citera
2013-06-01, 14:19
Medlem
Buutchlols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SadCat
Haha, aldrig tänkt på det innan?
Ser jättekul ut när personer gör det på varandra, eller visar hur man gör det. Svårt att lista ut var man ska trycka liksom

Haha faktiskt inte! Vet inte varför dock, ganska uppenbar sak att göra..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in