2013-05-31, 12:50
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer

Tallinksiilja reklamen. Vilka vuxna människor är så jävla uppspelta över att åka på en kryssning. De kan inte sova, de tjoar och pekar på båten för att det är så jävla spännande att det snart ska åkas fyllkryssning. Visst jag planerar en kryssning med några vänner, men inte fan är någon av oss så jävla uppspelta.
Näe precis. Man gör sitt bästa för att det inte ska synas hur mycket man förfestat när man går uppför den där förbannade plankan, och hoppas att man slipper se merparten av dom andra när man har som roligast.
Citera
2013-05-31, 12:53
Medlem
Stör mig så till den grad att jag måste skriva av mig här om reklamen för någon yoghurt som skulle passera i mina ögon som ganska oförarglig reklam om det inte vore för att de lyckas hitta kläder med samma förskräckliga gröna nyans som yoghurtens förpackning......gahhh vad fult och fantasilöst, med all respekt för dem som älskar den gröna nyansen, men vart f*n hittar de dessa omodernt färgade kläder eller tyger att sy upp dem i....eller är det redigerat i filmen....skitsamma, fult och irriterande är det.
Citera
2013-05-31, 16:03
Medlem
Bassplays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guggliano
Han har en fruktansvärd dialekt/brytning/talfel den mannen. Att hålla sig till manus verkar ju inte heller funka då han pratar om både träning och hemkomst från arbete (i eget fall). Såvida han inte är PT, men då borde vanish passat på att annonsera ut det med en stor pil mot hans huvud. Den reklamen är ett riktigt hatobjekt just nu.

Haha , kan inte annat än att hålla med, han fixar det inte helt enkelt.
Går den reklamen fortfarande?? Trodde vi hade blivit skonade.
Citera
2013-06-02, 21:03
Medlem
cosmic_dancers avatar
Nya öbreklamen. Ska imetationen av Tony Irving va bra eller? Helt värdelöst
Citera
2013-06-02, 22:27
Medlem
annasmulans avatar
Tror det är Tropicana-reklamen, de säger två gånger i reklamen att de har 'smaksgaranti, heter det inte smakgaranti utan S? Just de meningarna hakar jag upp mig på varje gång och jag lyssnar extra noga för att höra om de har ändrat det.
Citera
2013-06-02, 23:23
Medlem
m00nst0nes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av annasmulan
Tror det är Tropicana-reklamen, de säger två gånger i reklamen att de har 'smaksgaranti, heter det inte smakgaranti utan S? Just de meningarna hakar jag upp mig på varje gång och jag lyssnar extra noga för att höra om de har ändrat det.

Helt riktigt. Smaksvinnare? Vad fan är det??
Citera
2013-06-03, 20:29
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guggliano
Näe precis. Man gör sitt bästa för att det inte ska synas hur mycket man förfestat när man går uppför den där förbannade plankan, och hoppas att man slipper se merparten av dom andra när man har som roligast.

Ja man åker ju enbart kryssningen för att supa järnet. Dels dricka så mycket man kan under buffén och sen i barerna. Köpa sprit, cigg och snus med sig hem och fortsätta sitt missbruk. Inte åker jag för att få kunna komma bort och njuta av en härlig resa med mina underbara vänner.
Citera
2013-06-03, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av annasmulan

Citat:
Ursprungligen postat av m00nst0ne
Helt riktigt. Smaksvinnare? Vad fan är det??

Jag har ställt samma fråga men i en bättre tråd
https://www.flashback.org/t922295p656
Inlägg 7864 får jag svar på denna fråga.
Citera
2013-06-03, 22:49
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Ja man åker ju enbart kryssningen för att supa järnet. Dels dricka så mycket man kan under buffén och sen i barerna. Köpa sprit, cigg och snus med sig hem och fortsätta sitt missbruk. Inte åker jag för att få kunna komma bort och njuta av en härlig resa med mina underbara vänner.
Jag vet inte om du är sarkastisk, men i alla fulla fall så har jag svårt att se resorna med Tallinksilja som annat än rena fylleresor, med raggning och inköp av taxfree-skräp av den sort du själv nämnde. Och den som åker i annat syfte måste ha gjort väldigt dålig research, för den som nånsin satt sin fot på en sån här fyllebåt vet att det är till den målgruppen man riktar sig. Fyllskallar som pumpar in cash i kassan, och nåt annat i de ryska ludren som jobbar på båtarna, typ
Citera
2013-06-03, 22:53
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bassplay
Haha , kan inte annat än att hålla med, han fixar det inte helt enkelt.
Går den reklamen fortfarande?? Trodde vi hade blivit skonade.
Kollar så sällan på tv, men man kan ju hoppas att dom bytt till nåt annat, för annars gräver dom sin egen fläckfria grav. Jag har analyserat hans uttal och tycker mig finna brytningar på gotländska, danska alt. tyska, och möjligen något amerikanskt, lägg därtill nåt obestämbart talfel, eller om det är hans arsenal av språk som gör att han stakar sig nåt så förbenat.
Citera
2013-06-03, 23:21
Medlem
Norwegian driver med Madde och Chris.
http://www.resume.se/nyheter/reklam/2013/05/27/norwegian-driver-med-madeleine-och-chris/
Vet inte om jag hatar eller älskar denna reklam, men postade i denna tråd då jag avskyr den mer än jag gillar den.
Missa inte det lilla -ti hi, på slutet.
Citera
2013-06-04, 10:17
Medlem
Min minsta favoritreklam är den otroligt lökiga President Brie-reklamen, där protagonisterna guidas i Paris av en tvättäkta fransman: http://www.tellyads.com/show_movie.php?filename=TA14001
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in