2014-11-04, 20:37
Medlem
Bror.s avatar
Lottos reklam är ju riktigt fail. Paret som vunnit drömvinsten köper en hel färja, och sen i slutet sägs det att vinsten är uppe i 120 miljoner. En färja kostar ca 1.2 miljarder, så med andra ord behöver man i så fall vinna drömvinsten 10 gånger om.
Citera
2014-11-05, 13:02
Medlem
JerryCottons avatar
Topp tre för tillfället

1. Pepsodent, kan vara sämst genom tiderna.

2. Cillit Bang, klart att den dumma är lite tjock och skäggig samt lite ovårdad. Den smarta är tvålfager. Anmälan till DO på G. Känner mig kränkt som tjock, skäggig vit man!

3. Valfri bettingsajt.
Citera
2014-11-05, 13:11
Medlem
JerryCottons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bror.
Lottos reklam är ju riktigt fail. Paret som vunnit drömvinsten köper en hel färja, och sen i slutet sägs det att vinsten är uppe i 120 miljoner. En färja kostar ca 1.2 miljarder, så med andra ord behöver man i så fall vinna drömvinsten 10 gånger om.

Fast förmildrande omständigheter är att de har tjackat en väldigt gammal vikingbalja byggd 1986, Olympia. Fast de kanske bara hyr den?
Citera
2014-11-05, 16:39
Medlem
NirvanAs avatar
Jag verkligen hatar den där reklamen med blatten i en kiosk(reklam för Comviq tror jag?)

BILLIGT BILLIGT BILLIGT... SLUUUUTTAAAAAAA
Citera
2014-11-05, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Jag verkligen hatar den där reklamen med blatten i en kiosk(reklam för Comviq tror jag?)

Ja den är hemsk. Jag kan reta mig på reklam och hitta fel och brister osv. men denna reklam är så vidrigt dålig att jag faktiskt blir arg och irriterad. Händer inte ofta kan jag tillägga.

I-landsproblem, jag vet, men hur j*kla dålig kan reklam bli och köras dag ut och dag in utan att de som är inblandade i att göra denna reklam tänker efter och slutar med skiten. Nu är filmen gjord och reklamtid på olika kanaler är köpt så det rullar väl på av den anledningen tills avtalad reklamtid är slut men någon sorts ångerrätt borde finnas för reklammakare och företag med självinsikt.

De kör sitt koncept och försöker skapa en långkörare och det kan de väl fortsätta med men när en film skapas måste väl insikten och självkritiken finnas någonstans så att de kan skippa så pass dåliga och irriterande filmer.
Citera
2014-11-05, 18:30
Medlem
Tammers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lacrima

De kör sitt koncept och försöker skapa en långkörare och det kan de väl fortsätta med men när en film skapas måste väl insikten och självkritiken finnas någonstans så att de kan skippa så pass dåliga och irriterande filmer.
Tror de försöker kopiera ICA:s koncept, och skapa en "familj"/figur som vi tycker oss känna igen och bli bekant med. Dessvärre saknar "blatten" all humor och sköna karaktärer som ICA har, någon att känna med eller skratta åt blir aldrig turken i kiosken. Stig, Ulf och de övriga är klart roligare.
Citera
2014-11-06, 15:35
Medlem
_Strebers avatar
Jag vet inte vilket företag det är, men filmen innehåller en låt som börjar "I feel the flow..." eller nåt. Uttjatad till tusen, jag avskyr den. Sluta!
Citera
2014-11-07, 21:07
Medlem
VanDeKamps avatar
Vet inte om det är för Milda Culiness eller något liknande, men de där fnittriga ungarna som säger "Världens bästa köttbullar" i kör får mig alltid på lika dåligt humör. Likaså att de i reklamen hävdar att köttbullarna blir gyllenbruna och inte bränns vid. Ge mig några minuter med milda culinesse, köttbullar och en spisplatts på högsta effekt så ska ni få se att det kommer brännas vid iallafall! Skitreklam!
Citera
2014-11-07, 22:23
Medlem
''Smarta katter väljer pussi''
Citera
2014-11-08, 02:48
Medlem
Citat:

sååå sant
Citera
2014-11-08, 20:41
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VanDeKamp
Vet inte om det är för Milda Culiness eller något liknande, men de där fnittriga ungarna som säger "Världens bästa köttbullar" i kör får mig alltid på lika dåligt humör. Likaså att de i reklamen hävdar att köttbullarna blir gyllenbruna och inte bränns vid. Ge mig några minuter med milda culinesse, köttbullar och en spisplatts på högsta effekt så ska ni få se att det kommer brännas vid iallafall! Skitreklam!

"Dom ska bara bli härligt gyllenbruna först" Vem fan pratar så? Och hur jävla svårt är det att inte bränna vid maten?
Citera
2014-11-08, 20:43
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:

Vilken banan väljer du? Den för 10 eller den för 15? Ja du ser, den billiga besprutade bananen som smakar skit jämfört med den dyrare ekologiska. Ett smart val.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in