Citat:
Ursprungligen postat av
BeBeBe
Man duschar oftast i dojons omklädningsrum, man går sällan hem i sin Gi och ta på sig vanliga kläder alldeles svettig nej tack.
Luleå kanske hade bättre träningstider mån, ons istället för tis, tors? Läste någonstans i tråden att hon då och då även tränade med BBC fortfarande men det är ju inte bekräftat av någon inom klubben vad jag sett. Visst hon kan ha slutat pga något som hänt i klubben, men det kan ju varit med vem som helst där.
Jag håller med dig om att eventuellt tjafs kan ha rört vilken person som helst i klubben eller en allmänt tråkig klubbkänsla, även om det är rätt uppseendeväckande att AN kallar en försvunnen person för kackerlacka.
Men jag håller inte med om det där med duschandet - att träna i hemmastaden Boden och använda hemvägen som nertrappning för jogging/promenad och sedan duscha hemma känns definitivt som ett trevligt alternativ till en klubbs duschrum.
Någon skrev ju dock att hon hade en träningskompis i Luleå, så det kan ju ha påverkat ett beslut om att byta klubb.