2013-05-30, 15:44
Medlem
Bernt-Bennys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blomvattnare
Instämmer.
Vore AN inblandad skulle hon ju ligga lågt.

Och visst kan det vara någon annan som har kommit åt hennes Facebook.

Hon ligger väl så lågt som hon kan just nu?
Insåg misstaget med kommentarerna och plockar bort sin Facebook.
Nu bor jag inte i Boden så jag kan inte säga om hon är ute och svänger eller gömmer sig i huset.

Citat:
Ursprungligen postat av Zebulah
Om jag hade tagit livet av VB så hade jag såklart lagt upp hatiska kommentarer om den personen på FB och MPS hemsida. En vanlig taktik bland gärningsmän att först döda någon och sen spy ut sitt hat offentligt........

Finns dom som ligger och tuggar på människor helt offentligt under en bro.
Finns dom som går och halshugger en person helt öppet på gatan för att sedan be vittnen spela in hans försvarstal.

Finns väl inget som är vanligt och ovanligt inte heller rätt eller fel.
Folk blir väl impulsiva och inte kan kontrollera sig, en groda där och en annan där.

Ska du avvisa detta också?
Citera
2013-05-30, 15:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
AN är inte i min tro den som skrivit på facebook heller.

Det tror däremot jag. Är B*rgs helt oskyldiga tror jag hon ångrar sig bittert så här i efterhand.
Är de skyldiga är hon direkt korkad som uttalar sig så.

Kontentan: Ge fan i att leva era/våra liv på FB, förr eller senare kommer det tillbaka och biter en i arslet i alla dess former.
Citera
2013-05-30, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeBeBe
Några sidor bak i tråden http://i.imgur.com/rE5sWYO.png

Tycker det där ser ut som FB eller hur.

Jag vill se det sms som Ni hela tiden säger finns som BEKRÄFTAR att MB och VB hade ett förhållande.
Citera
2013-05-30, 15:47
Medlem
henkesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asshat
Det tror däremot jag. Är B*rgs helt oskyldiga tror jag hon ångrar sig bittert så här i efterhand.
Är de skyldiga är hon direkt korkad som uttalar sig så.

Om det nu var hon som skrev det ja
Citera
Medlem
piassavas avatar
Varför skulle VB vilja lämna sin karateklubb i Boden, sätta sig på en buss som tar 40 minuter enkel väg och åka till Luleå i stället?

Det tyder ju på att något har hänt i samband med Bodens karateklubb. Dock naturligtvis inget som nödvändigtvis har med mordet att göra.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bernt-Benny
Hon ligger väl så lågt som hon kan just nu?
Insåg misstaget med kommentarerna och plockar bort sin Facebook.
Nu bor jag inte i Boden så jag kan inte säga om hon är ute och svänger eller gömmer sig i huset.

Finns dom som ligger och tuggar på människor helt offentligt under en bro.
Finns dom som går och halshugger en person helt öppet på gatan för att sedan be vittnen spela in hans försvarstal.

Finns väl inget som är vanligt och ovanligt inte heller rätt eller fel.
Folk blir väl impulsiva och inte kan kontrollera sig, en groda där och en annan där.

Ska du avvisa detta också?

Visst finns det alla varianter men låt oss börja från början.

Fram med bevis för ett förhållande mellan MB och VB. Om inte förhållandet finns känns det långsökt att tro att AN är mördaren.
Citera
2013-05-30, 15:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av henkess
Om det nu var hon som skrev det ja
Varför skulle det inte vara det?
Skriver nån annan än du på din FB?
Citera
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
Och vad har det med mordet i sak att göra vilket förhållande de här andra som inte är med i mordutredningen att göra?

Jo med tanke på att många här ser Dessa två som intressanta i mordet på VB. Med eller utan bevis. Jag känner dom inte men rent allmänt vad jag läst här och OM det varit fnurra på tråden så visst Svartsjuka kan ställa till med fruktansvärda konsekvenser för de inblandade. Svartsjuka och otrohet kan och har lett till mord i många fall. Ett klart motiv. Nu säger jag inte att de är skyldiga till mord men nån i tråden frågade vad vi andra tyckte? Är detta sant med otrohet så kan det mycket väl leda till outhärdlig svartsjuka och starkt hat och outhärdliga familjegräl. Så vad är då lösningen? Jo att eliminera orsaken till allt, då i detta fallet VB då hon kanske förälskat sig i MB och har svårt att förstå och ta in att han vill gå tillbaka till sin fru och familj.. Till slut brister det.. O.bs bara en teori
Citera
Medlem
henkesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av piassava
Varför skulle VB vilja lämna sin karateklubb i Boden, sätta sig på en buss som tar 40 minuter enkel väg och åka till Luleå i stället?

Det tyder ju på att något har hänt i samband med Bodens karateklubb. Dock naturligtvis inget som nödvändigtvis har med mordet att göra.

Eller för att det är närmare där hon studerade?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av piassava

För att hon studerar vid LULEÅ universitet och då är det ganska enkelt att träna efter skolan istället för att ta bussen 40 minuter till Boden först.
Citera
2013-05-30, 15:49
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:

Facebook har ingen koll på vare sig troll eller felaktiga inloggningar., Så vem det än är vet man inte säkert att det är just AN. Sen att hela familjen har avslutat sina konton tyder på att man känner sig jävligt uthängd vilket är högst oseriöst.

Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Jo med tanke på att många här ser Dessa två som intressanta i mordet på VB. Med eller utan bevis. Jag känner dom inte men rent allmänt vad jag läst här och OM det varit fnurra på tråden så visst Svartsjuka kan ställa till med fruktansvärda konsekvenser för de inblandade. Svartsjuka och otrohet kan och har lett till mord i många fall. Ett klart motiv. Nu säger jag inte att de är skyldiga till mord men nån i tråden frågade vad vi andra tyckte? Är detta sant med otrohet så kan det mycket väl leda till outhärdlig svartsjuka och starkt hat och outhärdliga familjegräl. Så vad är då lösningen? Jo att eliminera orsaken till allt, då i detta fallet VB då hon kanske förälskat sig i MB och har svårt att förstå och ta in att han vill gå tillbaka till sin fru och familj.. Till slut brister det.. O.bs bara en teori

För att många fantiserar så har det inte med mordet i sak att göra ändå. Sakförhållande i fallet har inte denna familjen med. Så¨i sak är det inte vare sig seriöst eller intressant vad den familjen har för jävla andra samband med varandra. Helt sanslöst om du frågar mig.,
Senast redigerad av MrsMagoo 2013-05-30 kl. 15:53.
Citera
2013-05-30, 15:50
Medlem
henkesss avatar
Citat:

Som jag sa förr, grabben i huset hade skrivit från hennes fb konto.
Enligt rykten i en skola. Brukar inte tro på rykten, men det kan säkert stämma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in