Citat:
Ursprungligen postat av
MrsMagoo
Man har hemsidor också som dom skriver på om träningar och tider, avanmälningar osv.
Så denna stackaren blir utpekad som att ha ett förhållande med VB pga av att han kommenterar hosta?
Jag det va ju intressant hur man fick ihop det.
En annan uppgift är att hon inte tränat där på 6 månader. Så vad ska man tro på?
SMS har varit det sätt man kommunicerar på BBC med när man inte kan komma på träning. Ungarna har många sådana SMS i sina telefoner både inom karate, fotboll, handboll, innebandy, basket och vad de nu tränat genom åren.Om du kollar deras webb finns ingen sida för att avanmäla sig på eller liknande.
Konversationen på FB är ett år gammal dvs före hon slutade (om det stämmer att hon slutade för 6 månader sedan) men oavsett så skulle det ju kunna vara vilken tränare som helst på BBC är det inte alltid MB som tränar nybörjarna utan någon av de andra instruktörerna. Så SMS:et kan lika gärna komma från en av dem, ingenstans står det MB i den där konversationen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Bernt-Benny
Jo, jag tänkte på det också.
VB skrev om det mesta på sin Facebook men inget runt dessa dagar att hon skulle vara sjuk. Fast hon kanske skippad det bara.. Jag vet inte, jag la bara upp det eftersom henkess ville ha någon form av bevis på att tränare och VB hade kontakt med varann och detta var det enda jag hittade.
Svårt att söka bevis när det bara finns en Facebook.
Eller hur ska vi kunna göra de?
Ska MB komma in i tråden och lägga upp sina sms eller ska vi försöka sno till oss VBs telefon för att hitta smsen.
Vilket otroligt korkat påstående.
Om man har lite begynnande hosta är det kanske inte något man skriver på fejjan om?
Den här FB-konversationen manglades redan de första dagarna och sen blev det en trådsanning att meddelandena kommer från MB men det står det ingenstans. Karatelärare kan som sagt vara någon av de andra tränarna på BCC, minst 3 st tränar den gruppen
http://www.bodenbushido.se/?page_id=27