2013-05-30, 13:52
Medlem
henkesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L.D.
Jaså? Tidigare har det stått i tråden att MB hörts pga hans telefonkontakt med VB samt att MBs telefon hör till de beslagtagna.

Konstigt vem sa det då?
Däremot så sa hade dom ställt frågor om VB till några på
hennes gamla Karate klubb. Vilka frågor vet jag inte, dom kollar väl upp allt.
Kan hända MB var där då och fick nån fråga.
Citera
2013-05-30, 13:54
Medlem
airell8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bubbalee
det tror inte jag serru! http://airsoftsverige.com/forum/viewtopic.php?f=34&t=6061

Det ska vara bekräftat tidigare i tråden. Fallen angel lirades senare, ja. Det vet vi också redan.

Jag blir så fascinerad av alla "nya" deltagare i tråden som frenetiskt ska pocka på saker som redan diskuterats, way back, i tråden
Senast redigerad av airell8 2013-05-30 kl. 13:58.
Citera
2013-05-30, 13:54
Medlem
Cinnabars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frikko
Jag är allvarligt helt seriös om det jag skrivit, han har totalt spårat ur på sista tiden, säljer droger, åker dit för drograttfylla samma kväll/natt som VB försvinner.
Varför skulle jag hitta på?
Jag har inte sagt att det är han, men kan mycket väl vara han.
Vet ej om han ens har plåtfirman sin kvar, eller om han supit/knarkat bort den också.

Har du tipsat polisen om den här killen fet-M då? Känns som svårt att kunna hålla tyst om ett så allvarligt brott om personen drogat?
Citera
2013-05-30, 13:55
Medlem
airell8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cinnabar
Ursprungligen postat av airell8
Ljug inte. Han lirade det under dagen, stämmer
Nej, han lirade soft airgun den 4/5

Jag vill också ha detta klarlagt och att ariell8 ger mer information om detta.

Detta diskuterades way back i tråden, jag tänker då inte leta åt er
Citera
2013-05-30, 13:55
Medlem
henkesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Nej, jag påstår inte det, jag anser att MB och AN är intressanta, särskilt sonen, samt huset, med tanke på att det finns ett stenkast ifrån den mobilmast som plockade upp VB mobil vid 21, väsentlig skillnad mot att MB skulle vara skyldig.

Sonen och VB finns det ingen koppling mellan vad nån vet.
Men ja vill du hitta på att det finns någon så kan jag inte stoppa dig.
Även hört att AN´konto på FB blivit kapat. Men det låter jag vara osagt.
Citera
2013-05-30, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henkess
Konstigt vem sa det då?
Däremot så sa hade dom ställt frågor om VB till några på
hennes gamla Karate klubb. Vilka frågor vet jag inte, dom kollar väl upp allt.
Kan hända MB var där då och fick nån fråga.

Testa sökfunktionen.

Det var även någon som påstod att MB hade span på sig häromdagen när han stängde restaurangen. Det faller väl iofs med att han tydligen inte har restaurangen öppen så i det fallet trollar någon.
Citera
2013-05-30, 13:57
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av letsdoit
Varför kan inte en av masterna vid Sävastklinten ha uppfångat signalen? - Man sökte kring Åberget, och då företrädesvis området kring det gamla militärfortet. - "Större friluftsområde i Sävast" har man också benämnt sökområdet.
Det letades i Sävast därför att sista signalen, ca kl 21, togs emot i Sävast. Det var området söder om Åberget som genomsöktes i första hand.
NK:
Citat:
Men uppenbarligen koncentrerades spaningarna till en zon norr om Sävast. Där finns ett skogsområde, cirka 2,5x1,8 kilometer stort, i princip omöjligt att gå vilse i.

En motionsslinga med utgångspunkt Sävast skidstuga går genom området.
Skidstugan ligger vid Kryddstugan.
Citera
2013-05-30, 13:58
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guvario
Isf finns det ju många här i tråden som kan/brukar fixa sånt. Quarrel? lajlajlaj?....

Kan inte mobiloperatörer i ett sånt här fall gå in i VB:s telefon historik på nåt sätt. Är det tekniskt möjligt?
Citera
2013-05-30, 13:58
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Det letades i Sävast därför att sista signalen, ca kl 21, togs emot i Sävast. Det var området söder om Åberget som genomsöktes i första hand.
NK:

Skidstugan ligger vid Kryddstugan.

Kan inte mobiloperatörer i ett sånt här fall gå in i VB:s telefon historik på nåt sätt. Är det tekniskt möjligt?
Citera
2013-05-30, 13:59
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henkess
Sonen och VB finns det ingen koppling mellan vad nån vet.
Men ja vill du hitta på att det finns någon så kan jag inte stoppa dig.
Även hört att AN´konto på FB blivit kapat. Men det låter jag vara osagt.

Men förvräng inte så förbannat mycket, fick du inte bajsat i morse eller vad är det? Jag har väl inte hittat på någon koppling, jag ställde en fråga om det finns någon koppling, eller kan finnas. Och om vi inte vet kanske det går att ta reda på för att kunna utesluta detta?

Och du sa det just nu, så det är försent att låta det vara osagt.
Citera
2013-05-30, 13:59
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino

Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Jo, och det är säkert gjort.
Citera
2013-05-30, 14:01
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av airell8
Det ska vara bekräftat tidigare i tråden. Fallen angel lirades senare, ja. Det vet vi också redan.

Jag blir så fascinerad av alla "nya" deltagare i tråden som frenetiskt ska pocka på saker som redan diskuterats, way back, i tråden

Tror säkert airsoft laget är ute och tränar inför nästkommande event. T.ex Fallen angel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in