Citat:
Ursprungligen postat av Frikko
Här är en facebook länk till den som jag tyckte kunde passa in som eventuell GM.
Människan har spårat ur totalt på sistone, och har kopplingar i thaikretsar och droger.
http://www.facebook.com/mik*el.k*rlsson.96155?fref=ts
(*=a)
Bor nära fyndplatsen, har rört sig i skogarna sen barnsben bland annat.
Vad är klubben "necro official" för nåt? Killen gillar Hannibal och Die Hard. Kombinationen av intressen kanske bör ses över... om han inte gillar att sprida hemliga meddelanden, precis som den förmodade GM verkar göra.
I övrigt ser han ut att ha prefixet "fet", precis enligt ryktet.
Jag drar mig till minnes den norska flickan Sigrid som försvann, och INGEN hade sett henne lämna sin kompis, precis som i det här fallet. Det visade sig att hon blivit indragen i en bil, och brutalt mördad av minst en GM. Den ena var känd inom psykiatrin. Detta sagt utifrån tesen att hon inte kan vara bortförd för att ingen sett henne... hon kan mycket väl ha bestämt sig för att gå hem, och mött fel person. Det är väl ödsliga sträckor på vägen hem? Sigrid blev bortförd i förort, bland villor.
Senast redigerad av Cinnabar Idag kl. 18:26.
Tydligen va FB sidan borttagen.. hmm.. eller kanske inte så kul och va utpekad..
Dock skulle det va väldigt intressant och veta hur ungefär långt avståndet är från KJ´s lägenhet till VB.. någon som vet ca ??