Ryktet går att premiumammunition är poppis på NA, kanske inte är så fel...
That means that that for the average active player they made roughly the following per month..
$4.64 - Russian Server
$6.90 - European server
$16.94 - U.S Server
$3.21 - Sea Server
Well, jag tycker i a f KV-4 är fantastiskt. Vet inte hur andra spelar men ja, den funkar för mig. Även om man inte hamnar toptier också... Bästa är väl om man kan försöka hålla lite avstånd dock. Då studsar en hel del!
KV-4 är jäkligt nice allt som oftast. Är jag top-tier försöker jag vara så aggressiv så möjligt och se till att folk följer med, annars håller jag mig på avstånd, den är ändå relativt pricksäker för att vara ryss.
De spenderar i alla fall nästan tre gånger så mycket pengar per person på sitt spelande.
3.65ggr mer än ryssarna, om de läggs på premiumammunition så skulle det förklara varför man kan dominera en del matcher så djävla fint men i andra matcher faller platt direkt.
3.65ggr mer än ryssarna, om de läggs på premiumammunition så skulle det förklara varför man kan dominera en del matcher så djävla fint men i andra matcher faller platt direkt.
Snarare läggs väl guldet på att freeXPa och köpa premium/s, iaf enligt de jag spelar med på NA-servern.
Finns ingen orsak att betala guld för guldammo eller guldutrustning, när man lika bra kan skaffa premium + premiumtanks och aldrig mer ha problem med credits.
Top players på NA-servern skjuter exklusivt guld i specifika tanks (T-54, IS-6) för att nå 90%+ i win rate över en månad.
Vet inte om du skojade nu men brukar ni ha koll på era medspelare? För mig är det fortfarande bara en enda stor grötröra med Siemka-raggare, Magyar-tattare och diverse andra "Today is a good day to die in 45 sec" löst folk. Har absolut inte kunnat se samma namn två gånger ännu...
Jag brukar definitivt ha kolla på mina medspelare, fast jag spelar på NA-severn som har betydligt mindre antal aktiva spelare. Lite kul när man ser elit-klanmedlemmar från den bästa klanen på motståndarsidan, så vet man att det är kört... Eller när man ser välkända moderatorer eller forumprofiler från forumet aswell och så klart gamla polare man teamat upp med en gång i tiden
Ni som spelar på NA-servern, har ni tänkt på vad sjukt mycket det är som förändrats på typ två år? Minns ni när Iron-Raider dominerade hela klan-världens tillsammans med massa vasaller/lydklaner. Sedan kom MyLittlePonies (som bestod utav NA-serverns absolut bästa spelare) och anföll. Ett storskaligt krig blev det på klankartan, efter att en någorlunda fred ägt rum med Iron-Raiders goda minne.
Fan, Iron-Raiders hade över 500 medlemmar då, tillsammans med deras vasallstater blev det kanske totalt runt 1000 medlemmar och de kontrollerade 70% av Europa.
It is quite noticeable that strong alliances that have formed in the Middle East and this is evident through the demonstration of their united front against Iron Wolves, Angels of Death, and Iron Raiders. Iron Wolves was able to relocate into Italy as Crimson Blade pulled out to concentrate on the North. Angels of Death, Triple Entente, and 1ª Cavalaria Blindada ROTA have swept across Europe blitzkrieg style with their alliance, but have slammed into resistance with the unified "Goon" front. Meanwhile, Panzacs and 503 Typhoon Witches have continued to pressure AoD's southern borders. Africa seems to be a wild-lands at this point with such low value territory that most of the big boys have focused on the wealthier regions in Europe. For the most part, Iron Raiders has sat behind their NAP-ed friends, with the exception of them losing their high gold territories for a few turns to My Little Pwnies and Brothers Grimm.
*NonAggressionPact=Allierade=Vasaller
Men sedan hände något, vet inte om det var i augusti eller september 2011. ''The fourth Reich'' kollapsade, IR-imperiet styckades upp, vasallerna övergav IR, för att sedan kollapsa själva eller bli kraftigt förminskade, 3E är nog den enda som är kvar mig veterligen.
Anledningen till att IR-kollapsade var pga dess tyngd och oerfarna medlemmar. Vad de egentligen gjorde var att bygga upp massa buffertstater runt omkring sig och sen satt de bara och hordade allt guld. När en vasallklan föll, då imploderade allt.
Nä, men det var riktiga tider det. Stämningen var riktigt ansträngd på forumen, ''Alliansen/Goon'' (som de klanerna som gick i krig mot IR-imperiet) och IR-imperiets medlemmar verkligen avskydde varandra. De var bittra fienden.
När allt sket sig så vill jag minnas att ledarna för IR-klanerna drog med allt guld och lämnade sina medlemmar och vasallklanerna i sticket
Någon som minns?
Senast redigerad av teflonpannan69 2013-05-29 kl. 10:15.
Seriöst. Går det verkligen att gå plus på att bara använda guld-ammo (köpta med krediter)? Det är ju schwiendyrt!! Inte ens med 10 kills lär man ju vara i närheten av +/- 0!? Eller?
En sak till. Är sugen på att köpa lite extrautrustning till några tanks men känner mig lite snål. Funderar på att vänta lite och kolla vad som händer på event-sidan - men hur ofta brukar egentligen de där erbjudandena om att få köpa grejer till halva priset komma (som det var för några veckor sedan)?
Hade f.ö. en sån jävla mörkerkväll igår. Öppnade iofs med 6 raka wins och grymma poäng men sen tog övermodet över och förlustraddan blev brutal... Trots att jag till slut endast spelade de tanks jag känner mig säkrast på. Ibland vill man bara rage-uninstall:a skiten faktiskt.
Senast redigerad av Ace Ventura 2013-05-29 kl. 10:25.
Jag brukar definitivt ha kolla på mina medspelare...
....Anledningen till att IR-kollapsade var pga dess tyng och oerfarna medlemmar. Vad de egentligen gjorde var att bygga upp massa buffertstater runt omkring sig och sen satt de bara och hordade allt guld. När en vasallklan föll, då imploderade allt.
Nä, men det var riktiga tider det. Stämningen var riktigt ansträngd på forumen, ''Alliansen/Goom'' (som de klanerna som gick i krig mot IR-imperiet) och IR-imperiets medlemmar verkligen avskydde varandra. De var bittra fienden.
När allt sket sig så vill jag minnas att ledarna för IR-klanerna drog med allt guld och lämnade sina medlemmar och vasallklanerna i sticket
Kul läsning!
Ang det där med guld. Har inte tittat så mycket på CW-sidan men av det jag läst tyckte jag att det stod att man satsade hälften av sina krediter när man gick i krig med någon (antar att det måste finnas någon typ av minimumsumma på bordet för att man ens skall få anfalla?). Har däremot inte sett att man satsar sitt guld också? Låter som att det kan vara kostsamt att vara med i en shitty klan? (Och naturligtvis vice versa).
Senast redigerad av Ace Ventura 2013-05-29 kl. 10:18.
Det där är väl rätt många iterationer från idag, när det just nu avslutats ett större krig på NA-kontinenten mellan Havok, Relic, PBKAC, Guerillas, och innan dess har det varit X antal krig. Varken IR eller MLP existerar väl i nuläget eller är irrelevanta.
NDP är kvar, eller har startats om, och jag kör rätt ofta pluton med dem.
Att möta toppspelare i platoon i andra laget är aldrig en garanterad förlust, jag har varit i lag som mött och besegrat plutoner från toppklanerna.
Seriöst. Går det verkligen att gå plus på att bara använda guld-ammo (köpta med krediter)? Det är ju schwiendyrt!! Inte ens med 10 kills lär man ju gå +/- 0 ju, eller?
Tja, en M4 med enbart HEAT + premium konto + 100% income pga event gör lika mycket vinst som en Tier8 premium i rätt matcher.
Jag har alltid 8-10 guldskott i tanken för att ta kål på tanks jag inte enkelt pennar och jag går fortfarande lugnt med vinst. Du tjänar mer på att vinna matcher, vilket i slutändan gör viss förbrukning av guldammo viktig.
Det där är väl rätt många iterationer från idag, när det just nu avslutats ett större krig på NA-kontinenten mellan Havok, Relic, PBKAC, Guerillas, och innan dess har det varit X antal krig. Varken IR eller MLP existerar väl i nuläget eller är irrelevanta.
NDP är kvar, eller har startats om, och jag kör rätt ofta pluton med dem.
Att möta toppspelare i platoon i andra laget är aldrig en garanterad förlust, jag har varit i lag som mött och besegrat plutoner från toppklanerna.
Det har du ju förvisso rätt i. De är just de vinsterna som känns extra härliga oxå.
Tricket där är ju att försöka slå ut klan och plutonmedlemmarna så tidigt som möjligt ifall man skall ha någon chans.