2013-05-27, 22:27
Medlem
Phil.Hs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strawberryn
Inte ens jag som jobbar inom akutsjukvården vet vad Bacteriostatic water är? Det enda man använder inom vården till blandning av injektioner är sterilt vatten eller ibland steril natriumklorid? Kan någon hjälpa mig att reda ut vad Bac vatten är? Varför ska man använda det i detta fallet? Vart får man tag i det?
Sterilt vatten med 0.9% benzylalkohol, 0.9% sodium-klorid.

Vanligaste användningsområdet är för att blanda ut HCG,HGH, Peptider.
2013-05-28, 18:22
Medlem
Har beställt hem mt2 nu men stället jag beställt från skickar 5ml vatten o dom flesta andra e de väl 2 ml? Undrar hur jag ska mäta av sen så jag bara drar ut 2 ml, hur många units blir det?
2013-05-28, 19:42
Medlem
Phil.Hs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av instaabil
Har beställt hem mt2 nu men stället jag beställt från skickar 5ml vatten o dom flesta andra e de väl 2 ml? Undrar hur jag ska mäta av sen så jag bara drar ut 2 ml, hur många units blir det?
En vanlig insulinspruta med fast nål är på 1ML (100 units). Så 2 fulla sprutor blir det.

Jag skickar med drop-it vatten till mina kunder, det är ca 2,2ml
2013-05-29, 04:23
Medlem
POMJUP53s avatar
Vill dra en liten försäkran innan jag sätter igång med kalaset. Jag har väldigt lätt för att bli brun men äger en del leverfläckar. Mitt mål är att få en skön bränna utan att behöva sola varje tillfälle solen tittar fram. Jag vill även dra på mig så lite nya fläckar som möjligt och har kommit fram efter att ha plöjt antal sidor + FAQ:s att enbart injects innan solning behövs, eller rent ut av är bäst för mig med dessa mål/önskningar?

Så ingen uppladdningsperiod utan bara stick på ca 0.25 och sen direkt ut i solen/in i solariet?

Bekräfta!
2013-05-29, 09:08
Medlem
itworkss avatar
Jag har en del leverfläckar, är blåögd och blek, blir sällan brun på sommaren såvida jag inte spenderar ett par veckor utomlands och pressar vilket är så otroligt tråkigt.
Hur är det med leverfläckar in som prövat, som redan har en del?
2013-05-29, 19:56
Medlem
igl0s avatar
Kört uppladning + en vecka, alla säger att jag ser ut som en neger nu men ser typ igen skillnad själv.. Haha. Hade svårt stt bli brun innan blev oftast röd, fått en del lever fläkar över bröst och mage
2013-05-31, 13:55
Medlem
påväg ner efter min bulk, ligger just nu på 15% fett.. Dum fråga kanske men ska preppet läggas innanför fettet eller i fettet ?

Gjorde som en instruktionsvideo visa mig, nyp ihop huden lite över bältet och satte nålen 45 grader..
2013-05-31, 15:38
Medlem
MonsterXXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1133557749854a
påväg ner efter min bulk, ligger just nu på 15% fett.. Dum fråga kanske men ska preppet läggas innanför fettet eller i fettet ?

Gjorde som en instruktionsvideo visa mig, nyp ihop huden lite över bältet och satte nålen 45 grader..

Vet inte om du uttryckligen frågar efter injektionsteknik för melanotan II här men jag svarar under den premissen. Det ska injiceras subkutant, företrädesvis i områden som håller en del fett. Exempelvis mage och insida lår. Du kan absolut injicera det i musklerna men releasen blir lite snabbare då, vilket ger en kortare peak. Är du inte i riktigt bra form så kan du mer eller mindre sätta var som du känner fett på magen, nålen är inte tillräckligt lång för att nå in i muskulaturen om du "rycker åt dig lite" fett.
2013-06-02, 19:31
Medlem
Är fortfarande ute efter hur resultatet blir på den som har fräknar?!
Mitt mål är att bli så brun så att fräknarna inte syns. Men om fräknarna blir kolsvarta(vilket jag hört från någon) som kommer de ju synas ändå.
2013-06-02, 22:21
Medlem
BodyGods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av itworks
Jag har en del leverfläckar, är blåögd och blek, blir sällan brun på sommaren såvida jag inte spenderar ett par veckor utomlands och pressar vilket är så otroligt tråkigt.
Hur är det med leverfläckar in som prövat, som redan har en del?

Jag har alltid haft en del leverfläckar men har inte märkt någon markant ökning på den fronten. Det är individuellt.

Citat:
Ursprungligen postat av smorbollen
Mitt mål är att bli så brun så att fräknarna inte syns. Men om fräknarna blir kolsvarta(vilket jag hört från någon) som kommer de ju synas ändå.

Vad är det för fel på fräknar? De kommer förmodligen mörkna lite. Du kan inte veta innan exakt hur det blir, du får helt enkelt testa och se.
2013-06-03, 00:06
Medlem
angryducks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smorbollen

Jag körde melanotan rätt länge förrut och mina fräknar gick bort helt.
Dock har jag bara lite på näsan/kinderna!
2013-06-03, 01:35
Medlem
POMJUP53s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av POMJUP53
Vill dra en liten försäkran innan jag sätter igång med kalaset. Jag har väldigt lätt för att bli brun men äger en del leverfläckar. Mitt mål är att få en skön bränna utan att behöva sola varje tillfälle solen tittar fram. Jag vill även dra på mig så lite nya fläckar som möjligt och har kommit fram efter att ha plöjt antal sidor + FAQ:s att enbart injects innan solning behövs, eller rent ut av är bäst för mig med dessa mål/önskningar?

Så ingen uppladdningsperiod utan bara stick på ca 0.25 och sen direkt ut i solen/in i solariet?

Bekräfta!
Bump

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in