2012-05-27, 23:37
Medlem
r0lands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av myntfodral
hallå! mitt har Melanotan II har råkat stått framme 1 ett dygn kan detta vara lurigt?

Nej då lite sänkt effekt bara
2012-05-28, 20:05
Medlem
unsungs avatar
Inlägg raderade, internetshoppar diskuteras i Drogshoppar - doping.
Tack för ordet.

// moderator
2012-05-30, 01:27
Medlem
Cartiers avatar
Finns antagligen redan i tråden. Är leverfläckarna reversibla, och försvinner de isf helt på sikt?
2012-05-30, 08:45
Medlem
Eisbrechers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cartier
Finns antagligen redan i tråden. Är leverfläckarna reversibla, och försvinner de isf helt på sikt?

Nej. Bara att traska till närmsta kirurg.
2012-05-30, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eisbrecher
Nej. Bara att traska till närmsta kirurg.

Står det inte i tråden att dom tappar sin färg iaf, efter ett tag (upp till 3 månader)? Sen kanske dom aldrig försvinner helt...
2012-05-30, 19:15
Medlem
Vet inte vart jag har läst det, men är det någon idé att börja sola direkt?
Tog första dosen imorse på 0,20mg.
Kommer det hända något om jag solar ikväll?
2012-05-30, 21:29
Medlem
Herr Larssons avatar
Citat:

Verkar vara personligt, men de försvinner på sikt för mig.

Leverfläckarna är faktiskt inget bekymmer. Ser naturliga ut och inget folk kommenterar precis. Folk borde vara mer intresserade av bieffekterna som illamående samt allergiska reaktioner tycker man.
2012-05-30, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Larsson
Verkar vara personligt, men de försvinner på sikt för mig.

Leverfläckarna är faktiskt inget bekymmer. Ser naturliga ut och inget folk kommenterar precis. Folk borde vara mer intresserade av bieffekterna som illamående samt allergiska reaktioner tycker man.

Håller med om detta till stor del. Jag vet inte hur många nya jag fått men jag tror att de allra flesta är gamla ljusa som bara mörknat. Och det tänker ingen på när man får lite färg. Däremot kan det ju vara tråkigt om man får väldigt många i ansiktet, och kanske på lite jobbiga ställen!

Skuffen, du ska helst ta det direkt innan solning. Mt2 har en halveringstid på 30min (om jag inte minns fel), så ska du ha bästa effekt så ta en inject precis innan du går hemifrån
2012-05-31, 17:24
Medlem
Hallå!!
En fundering har suttit och kika på flera sidor här nu men hittar fasen inte på svaret på min fråga plus att jag är ny här så jag fattar inte allt Min fråga är hur djupt ska jag gå med nålen? funkar det bra med typ 5mm? och märker man någon skillnad på första sprutan? Om jag tar den och solar 10 min efter?

Ha det grymt kille som tjej!!!
2012-05-31, 21:26
Medlem
MaymuneNs avatar
Riktigt dum är jag. Hade 10 mg som jag spätt ut med 1 ml destillerat vatten. Tog 0.05 per dag ( 0.25 , melanotan) Även min flickvän så dvs 0.5 om dagen i 1 vecka. Vi har alltså förbrukat 3 mg melanotan. Jag spädde ut kvarvarande med 1 ml destilerat vatten. Hur mycket ska jag nu ta för att uppnå 0.25 melanotan?
2012-06-01, 18:35
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
De flesta försvann för mig. Svårt att veta exakt hur många man hade innan och hur många man har nu. Men för mig verkar de vara reversibla i alla fall.

Mvh
2012-06-03, 11:09
Medlem
unsungs avatar
Internetshoppar diskuteras i Drogshoppar - doping och ingen annanstans.

// moderator

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in