2013-05-28, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xistence1
OK, detta mordet kommer nog aldrig att lösas tror jag!!!!

Jag tycker att det alltid är bra med en motkraft när många andra är inne på ett annat spår men det är nog dags att du kommer med något konkret. Jag ledsnar för att dina teorier inte känns relevanta och saknar grund. I regel så hjälper det inte att fortsätta skriva samma sak gång på gång. Håller dock ett öppet sinne för att fler kan vara iblandade så om du finner något intressant spår eller en realistisk teori med en okej grund så är jag intresserad iallafall.
Citera
2013-05-28, 23:08
Medlem
Pentagrammatons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xistence1
sure. Med den attityden kan vi lika bra lägga ner tråden. Preskribera mordet för då kommer det aldrig att lösas!!! men det är kanske det somliga i tråden vill- att mordet ALDRIG blir löst??

Som jag nämnde till dig tidigare idag är det inte denna tråds lott i livet att lösa det här mordet. Vi har inte ens en hundradel av den information polisen har och det finns ingen sekretess här vilket i min mening gör det fel att sprida uppgifter om privatpersoner som så vitt vi vet inte har någonting med fallet att göra. Hur hade du själv uppskattat om någon dragit ut alla dina skelett ur garderoben för allmän beskådan för att du hade någon vag kontakt med en avliden person?
Citera
2013-05-28, 23:10
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akrobaten0808
Jag tycker att alla kan sända ett telegram inför hennes begravning, ett telegram
med en gåva - till ett stipendium, tex.

20:- 50 :- 100 :- räcker. Svin fin gest !

Har lovat min morsa dyrt och heligt att jag ska skicka blommor till KJ och hans familj om han skulle mot alla odds visa sig helt oskyldig.. Man lovar fan inte sin morsa och sen bryter de

Kan man vara halvt oskyldig? Ut med språket nu, en antydning skadar ju inte om det nu kommit fram bevis som med hundra procent säkerhet kommer att fälla honom, han kan ändå inte ta del av vad du säger.
Citera
2013-05-28, 23:12
Medlem
Overkokt.Blomkals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagarbara
Jag vet att ni kommer vara elaka. Men så här tyder jag det:

http://tinypic.com/view.php?pic=14wxabc&s=5
Ja, snart ser väl någon ett Jesusansikte i de där fläckarna
Citat:
Ursprungligen postat av -silent-
På tal om något annat, polisen hittade en dolce&gabbana jacka, det är väll ingenting som KJ klädde sig i eller? Verkar ju som att den hittats i anslutning till spaden/repet, om jag inte missförstått.
Nja, verkar vara två separata fynd som gjorts idag och klämts in i samma artikel.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16859080.ab
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pentagrammaton
Som jag nämnde till dig tidigare idag är det inte denna tråds lott i livet att lösa det här mordet. Vi har inte ens en hundradel av den information polisen har och det finns ingen sekretess här vilket i min mening gör det fel att sprida uppgifter om privatpersoner som så vitt vi vet inte har någonting med fallet att göra. Hur hade du själv uppskattat om någon dragit ut alla dina skelett ur garderoben för allmän beskådan för att du hade någon vag kontakt med en avliden person?

Men en här inne hjälpte till att hitta kroppsdelarna. Det gjorde inte polisen. Så visst är FB bra ibland. Att MB hamnat under luppen får han skylla på sin fru.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Kan man vara halvt oskyldig? Ut med språket nu, en antydning skadar ju inte om det nu kommit fram bevis som med hundra procent säkerhet kommer att fälla honom, han kan ändå inte ta del av vad du säger.

Har ingen lust att joina KJ på kåken,,
så tyvärr inte ens en antydan
Citera
2013-05-28, 23:13
Medlem
Mycket jävla trams i den här tråden, tappat lusten att läsa här längre. Sidorna bara ökar med trams.

Iallafall varför har inte dödsorsaken släppts officiellt än? Skulle den inte dyka upp i måndags?
Citera
2013-05-28, 23:13
Medlem
spacesubs avatar
[quote=Pentagrammaton|43669384]Men släpp MB?! Det finns ingenting som tyder på att han är skyldig till någonting och den här tråden har redan gjort nog för att sabba hans rykte. Jag känner varken MB eller VB men blir trött när oeftertänksamma internetkrigare sitter skyddade bakom sina tangentbord och sprider skvaller och förtal som en kärring i en syjunta.[/QUOTE

Sant. Tröttsamt, antar att dessa detektiver skulle tycka det var mer spännande med MB och AN som gärningsmän.
Citera
2013-05-28, 23:15
Medlem
Citat:

Om du är inblandad så kommer du dit förr eller senare eller hur? Lika bra att sjunga hela visan nu så ör det över...!
Citera
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:

Är du belagd med yppandeförbud?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GeneralTutte
Men en här inne hjälpte till att hitta kroppsdelarna. Det gjorde inte polisen. Så visst är FB bra ibland. Att MB hamnat under luppen får han skylla på sin fru.

precis och lite sig själv också..... det är han smart nog att förstå tror jag.. han verkar vara rätt smart
Citera
2013-05-28, 23:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av alleyezonme
Mycket jävla trams i den här tråden, tappat lusten att läsa här längre. Sidorna bara ökar med trams.

Iallafall varför har inte dödsorsaken släppts officiellt än? Skulle den inte dyka upp i måndags?
Som tur är sprids inte allt polisen får omedelbart till Flashback.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in