Citat:
Ursprungligen postat av
MrFold
Du har lite livlig fantasi ibland OY - det har vi diskuterat förut, eller hur?
Tråkmånsen Fold tolkar det så här: Tja, vad ska en åklagare säga i det här läget? Att påstå att man endast fokuserar på den på skälig misstanke häktade personen vore ju samma sak som att erkänna sig skyldig till tjänstefel eller åtminstone att leda en förundersökning som inte bedrivs på professionella grunder. Ställ frågan 100 gånger i detta läge till 100 åklagare och du kommer att få i stort sett exakt samma svar (om nu inte någon är så tjurskallig att hen vägrar kommentera överhuvudtaget)
Okej, tack för svaret i alla fall, ingen är fullkomlig, fick nog hjärnsläpp, jag håller med dig. Förresten fått ett PM angående fordonen, nu vet jag ju att du inte är särskilt förtjust i skvaller, men andra kanske vill läsa.
Den som PM:a mig ville att jag skriver om texten, så här kommer informationen jag fick.
Är ganska säker på att husbilen stått vid stugan före försvinnandet, den andra bilen har troligen stått parkerad på flygplatsen och brukats av KJ pappa. KJ har haft fri tillgång till de andra 2 bilarna från 4 maj och fram tills anhållandet.
Jag bedömer källan som trovärdig, ser ingen anledning att hitta på det här.
Säger inte så mycket, dock är det framfört, ta det för vad det är.