2013-05-28, 22:59
Medlem
Cinnabars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akrobaten0808
Jag kan inte..

Ja , jag är inblandad

Jag är inte förvånad, Akrobatens energiska rapportering förebådade detta.

Var det ciggpaketet...?
Citera
2013-05-28, 22:59
Medlem
MrFolds avatar
Akrobaten har lämnat intressant information förut, men också varit lite väl fantasifull ibland vill jag minnas.

Jag förhåller mig försiktigt skeptisk fram tills dess det kommer information från officiellt håll.

När man läser detta kan man ju inte heller annat än att av hela sitt hjärta önska att fallet snart blir uppklarat http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16861089.ab. Önskar det fanns något man kunde göra för henne
Citera
2013-05-28, 23:00
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj
Exakt, spaden kan ju vara den som han lånade. Det kan ju vara svårförklarligt.

Men varken repet eller jackan kan ju redan nu, utan att de hunnit analysera detta, påvisa att KJ är körd, så det måste vara spaden.

Spaden i skogen kanske, där låg kanske VB trosor och BH, något måste han ju haft på sig när han lämnat kalsongerna vid Mjösjöberget.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av forsen1
Detta fall har även kopplingar med boden. Jag var värnpliktig på den tiden och R**** styckmördade den här tjejen under en permission från ing3 i boden. Jag kommer så väl ihåg dagen när polisen kom och plockade in honom och befälen sa att han var misstänkt för styckmord.. Gm är i dagsläget en fri man. Tror han kom ut 2008.

Visst var det så att de haffade honom vid en uppställning eller liknande, har för mig att jag har minnen från det där även om det är lååångt bak i huvudet.
Citera
Medlem
Aiya-Baiyas avatar
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/article16860849.ab

Råkade snubbla över denna artikel och kände en ilning av parallell.
Citera
2013-05-28, 23:01
Medlem
Pentagrammatons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xistence1
Det verkar vara många som skyddar MB och VB i den här tråden... undrar om de är aktiva här eller om ni bara är deras kompisar

Men släpp MB?! Det finns ingenting som tyder på att han är skyldig till någonting och den här tråden har redan gjort nog för att sabba hans rykte. Jag känner varken MB eller VB men blir trött när oeftertänksamma internetkrigare sitter skyddade bakom sina tangentbord och sprider skvaller och förtal som en kärring i en syjunta.
Citera
2013-05-28, 23:02
Medlem
JoeNameiths avatar
Vem har säkerhetslina för att skotta en carport i Boden.
Riskerar att fall 2 meter i djup snö?
Vilket öde?
Vem skottar en carport?
Citera
Bannlyst
Citat:
Exakt, spaden kan ju vara den som han lånade. Det kan ju vara svårförklarligt.

Men varken repet eller jackan kan ju redan nu, utan att de hunnit analysera detta, påvisa att KJ är körd, så det måste vara spaden.

Polisen & åklagaren vet hur hon har blivit mördad. Har de kunnat konstatera att hon blivit strypt ja då ligger ju repet nära till hands. Men har ju nämnts nio knivhugg med men det kanske inte är bekräftat.
Citera
Medlem
henkesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dapravda
Verkar som vi alla ser olika saker. Där du och andra tycker er se ordet "står" ser jag istället siffror, 8857!

"Jag står för en ny era " ser det ut som det står.
Citera
Moderator
OYs avatar
Citat:
Acrobaten hänvisar till dagens fynd och säger att KJ är körd.

Sant, missade det, sorry. Hm, lägga bevis på ett garagetak? Vem bor där som han har anknytning till då, kanske någon väns bil man använt och sedan tömt den där innan den kördes in i garaget?
Citera
2013-05-28, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av forsen1
Detta fall har även kopplingar med boden. Jag var värnpliktig på den tiden och R**** styckmördade den här tjejen under en permission från ing3 i boden. Jag kommer så väl ihåg dagen när polisen kom och plockade in honom och befälen sa att han var misstänkt för styckmord.. Gm är i dagsläget en fri man. Tror han kom ut 2008.
Det är bra märkligt att man kan göra så en annan människa/människor och vandra fritt efter bara åtta år.
Citera
2013-05-28, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pentagrammaton
Men släpp MB?! Det finns ingenting som tyder på att han är skyldig till någonting och den här tråden har redan gjort nog för att sabba hans rykte. Jag känner varken MB eller VB men blir trött när oeftertänksamma internetkrigare sitter skyddade bakom sina tangentbord och sprider skvaller och förtal som en kärring i en syjunta.

okej, jag vill inte förstöra hans rykte.. men mkt med honom är SUSPEKT
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in