Citat:
Ursprungligen postat av
GeneralTutte
Från KJ:s netlog
Vilken är den oskönaste upplevelsen du haft?
bli nekad till mönstring
Där har vi anledningen till att han ballat ur tror jag . Han klarade inte den motgången att inte få vara med på riktigt utan fick söka sig till töntarna som pysslar med air-soft. Tror det brutit ner honom psykiskt.
Ja, det har jag också funderat på. Det finns en rimlighet i det, även om resultatet kanske blev totalt orimligt. Och tack för en lugnare bild, min stressnivå sjönk.
Säg att KJ gett upp mentalt, han ser ingen framtid. Det enda ljuset han har är VB, som inte vill ha honom... han är stark och lång, tar tag i VB lite bryskt när hon vill gå, det går helt fel. Han får panik... resten är kaos. Han lever i förnekelse, och gradvis kommer han att förstå vad som hänt...? Allt han hävt ur sig om att "känna på att döda" är bara trams, ett sätt att passa in i en grupp som kan upplevas som lite tuffare... han går in i rollen som cool militär... allt blir en lek.
Om VB dissade honom, och kanske i sämsta fall sa något negativt om hans stora intresse för airsoft... då kanske det small. Det blev kanske en diskussion om bådas framtid... hon hade en, han hade inget på gång...? Hans drömmar var krossade... hon hade stora planer... där någonstans, gick livet helt, helt fel... rimligt.