Citat:
Ursprungligen postat av Bodnsare
Angående den mörka pickupen, om det var en av nyare årsmod som dök upp kring fyndplatsen
så var det nog två bekanta till mig som var ute och försökte ta sig förbi avspärrningar och polis för att få se nått, de körde via skog/elljusspåret. De insåg efter att det inte var så smart, så de kontaktade polisen direkt.
De körde iaf väldigt fort därifrån när de blev upptäckta.
Ja, i så fall detta är svaret på frågan om den mörka pick-upen.
Citat:
Vem är pappan till KJ? Namn med * vore fint!
Så man kan se om de finns nån historia där.
J*nn* J*hanss*n (o, y, o, o)
Citat:
Tycker det känns hemskt slarvigt, grisigt och nästan som att allt skett i ren panik
med dumpningen av kroppen, lite som att GM tror sig bli upptäckt eller känner sig förföljd.
Skulle inte tro att de är två personer som lämnar sådär efter sig, är man nog sjuk för att vara två som styckar/skär isär en kropp, så lämnar man inte allt efter sig så? Eller tänker jag fel? Visst panik/ångest eller liknande spelar in, men när man väl kommit så långt och gjort nått så sjukt så känns det konstigt att avsluta så? Tippar på en psykiskt sjuk, drogad eller nån som insett allvaret och brutit ihop och bara "gjort" klart med dumpningen för att slippa det?
Ja, det finns en del saker som verkar lite förvirrade/kaotiska, tycker även jag. Men vem vet, det kanske finns planering bakom. Vi vet ju inte tillräckligt mycket än.