asså hur länge brukar parfymer hålla på er ungefär nu på sommaren?, för mig så håller dem typ bara 1h+, inte de minsta kul, har testat typ alla parfymer jag har...
och då brukar jag ta 2 på hals, en på bröstet och 2 på framsidan av tröjan och ibland lite i ansiktet.
blir galen!
Beror på doften. Skiftar från 3-4 timmar till galna tider på 8+ för mig. Generellt håller dem flesta ganska länge. Men såklart att den avtar med tidens gång.
Jag gillar inte om dom är så starka att man inte kan duscha bort doften riktigt.
AdP anses visserligen vara en väldigt kortlivad och lätt doft, så jag tog den som ett exempel på hur även en sådan kan sitta kvar länge. Den går definitivt bort av en dusch.
Fick idag hem en 100ml flaska av Versaces Man Eau Fraîche beställd från Moodelle.se till ett bra pris.
Eftersom det var min första beställning från nämnda företag och de på Prisjakt.se bara har ett fåtal omdömen (de har dessutom nyligen bytt namn från Parfymrea.com vilket alltid kan få en att börja fundera...) så var jag lite extra reserverad och skeptisk när jag fått min parfym.
Allt verkar ok till en början, parfymen är fortfarande inplastad och ser ut som jag minns den från förut. Jag märker dock efter en stund att när jag kollar på serienumret på flaskan så skiljer det sig från serienumret som är etsad på förpackningen. Min erfarenhet när jag köpt parfymer tillbaka i tiden är att serienumren vid 100 procent av mina inköp har matchat varandra och detta gör mig naturligtvis misstänksam.
Vad tror ni, bör jag bli orolig att serienumren inte överensstämmer eller kan det finnas en bra förklaring till detta?
Har ni själva någon erfarenhet från Moodelle.se?
Sägas ska att det finns ingenting annat som tyder på att denna parfym på något vis skulle vara oäkta.
Jag sprayade på mig parfymen för 4 timmar sedan och har därefter duschat och jag kan fortfarande tydligen känna lukten av den när jag luktar nära huden.