2013-05-12, 18:43
Medlem
Swe1227s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ufc123
Det är dubbelt så många som spelar IV online en TBOGT eller TLAD och det enda roliga online där är från TLAD de andra är bara vanligt men finns mer online saker på IV

Du kan köpa både 2 utan att ha IV
Vet inte hur många fler som kör vanliga IV men i TBOGT hittar iaf jag ofta fulla servrar.

Och jo, tbogt är roligare online, det finns fler bilar och en till helikopter+ den där pansarvagnen eller vad det är. Och att det är bättre grafik..
Men om man bara ska köra storyn så vinner IV
2013-05-12, 19:00
Medlem
Schnauzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swe1227
Vet inte hur många fler som kör vanliga IV men i TBOGT hittar iaf jag ofta fulla servrar.

Och jo, tbogt är roligare online, det finns fler bilar och en till helikopter+ den där pansarvagnen eller vad det är. Och att det är bättre grafik..

Bättre grafik?
2013-05-12, 19:13
Medlem
a25zkmiz-premiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaiskeliPampu
Vet att det kommit upp förut men nu är jag också HELT övertygad om att tjejen som står med sin FruitPhone på stranden är den underbara Kate Upton.

Kolla bara på den här bilden:
http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/aEvLNdn_460s.jpg

Well, GTA 5: Shelby Welinder Confirms She's 'Blonde Girl' In Artwork.

Men ser man blint på bilderna så håller jag med om att det liknar betydligt mer Ms. Upton än Shelby Welinder.
2013-05-12, 19:34
Medlem
WalterSullivans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av a25zkmiz-premium
Well, GTA 5: Shelby Welinder Confirms She's 'Blonde Girl' In Artwork.

Men ser man blint på bilderna så håller jag med om att det liknar betydligt mer Ms. Upton än Shelby Welinder.

Vem är Shelby Welinder? Nån skådis?
2013-05-12, 19:44
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WalterSullivan
Vem är Shelby Welinder? Nån skådis?
Någon sorts modell verkar det som.
2013-05-12, 20:43
Medlem
madderfackers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnauzer
Bättre grafik?

Faktiskt så upplevde jag när jag körde TBOGT första gången att grafiken var aningen bättre. Inte mycket, men jag tyckte mig se en liten skillnad.
2013-05-12, 20:49
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madderfacker
Faktiskt så upplevde jag när jag körde TBOGT första gången att grafiken var aningen bättre. Inte mycket, men jag tyckte mig se en liten skillnad.

Det var en aningen ljusare skulle jag vilja påstå. I samma mening som att TLAD var väldigt dystert, och ganska grynigt utan mods på pc. Installerade icEnhancer 2.1 och det är som dag och natt. Utan att överdriva så kan GTA IV se sjukt bra ut med rätt mods. Texture pack och 2.1an så är det ett av det bästa spelen jag sett rent grafiskt.
2013-05-12, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swe1227

Bara aktivt på free mode o races ibland fast aktivare på IV där kan man köra Cops N Croocks Gangwar osv oftast fullt i TLD är club business o nåt annat kul men oftast bara du o nån annan på IV kan man köra helikopter race? båt ? och springa på fot har jag för mig men på TBOGT har bilarna nitro på race o på free mode åker alla runt och dödar varandra med helikopter
2013-05-13, 10:03
Medlem
Färgienhinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gideon-Sture
Men behöver höra hans röst.
Tror att många som skriver i den här tråden e så pass unga att gta san andreas var det första spelet i serien dom lirade.

Jag tror du har helt rätt där men jag måste erkänna att jag själv saknade saker att bränna pengarna på i GTA IV, så som bostäder. Att Rockstar gjorde så att man inte kunde styla om Nico förutom kläder köpte jag, då jag tyckte att karaktären var så välskriven och man behöver väll inte ändra på något som redan är bra?

Men det som gör GTA IV så mycket bättre än San Andreas är ju atmosfären, världen är ju så mycket mer levande. Grafiken är ju självklart ett stort plus men framförallt så är ju fysikmotorn helt fantastisk. Det avgörade är ju ändå storyn, välskriven story och gryma dialoger. Dialogerna har ju ioförsig varit bra i tidigare spel också men jag tyckte att dom hade tagit dialogerna till en ny nivå i GTA IV.

Men med GTA V tror jag alla blir nöjda då dom har tagit det bästa från alla delar. Världen lär ju vara mycket mer atmosfärisk med mer variation på miljöerna. Inte en story, utan 3st. Möjlighet att styla karaktärerna i en lagom grad (inget Saints Row trams), köpa massor av saker som bostäder verksamheter, förmodligen bilar som du nu kan styla. Utforska vildmarken, havsbotten, jaga, flyga jetplan, listan är lång.... Men det coolaste måste ju ändå vara att Rockstar verkar ha tagit uppdragen till en helt ny nivå då dom har tagit med inslag som planering och att det finns fler tillvägagångs hur man genomför uppdragen och att man kommer anställa fler människor som är med på stötarna!

GTA V lär ju bli det bäst säljande spelet någonsin!
2013-05-13, 12:47
Medlem
PixelPiratens avatar
Hoppas dom slänger in att man kan dra lite tags också. Kräver inte jättemycket jobb men skulle ha varit en fin liten funktion!
2013-05-13, 13:15
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PixelPiraten
Hoppas dom slänger in att man kan dra lite tags också. Kräver inte jättemycket jobb men skulle ha varit en fin liten funktion!
Crews-funktionen från Max Payne 3 kommer ju att föras över till GTA V. Eftersom man kan göra sina egna emblems via deras hemsida - hur ballt vore det inte om man kunde få upp sina emblems på väggarna i Los Santos?

EDIT: Emblem Creator: http://i.imgur.com/oW1wCTA.png
Senast redigerad av PUSClFER 2013-05-13 kl. 13:19.
2013-05-13, 13:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Crews-funktionen från Max Payne 3 kommer ju att föras över till GTA V. Eftersom man kan göra sina egna emblems via deras hemsida - hur ballt vore det inte om man kunde få upp sina emblems på väggarna i Los Santos?

EDIT: Emblem Creator: http://i.imgur.com/oW1wCTA.png

Jäklar så coolt det skulle vara!
Jag älskade att hitta tags i San Andreas... Vore riktigt kul om det kom tillbaka.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in