Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Du kunde valt att läsa reglerna eller ställa en fråga och tacka för eventuellt svar av Admin/mod men istället fortsätter du med tramsinläggen:
Men ditt lilla mobboffer - det var inte ens jag som diskutera det först.. Låt oss ta detta från början:
1.
HappyEndings skriver detta:
Citat:
Ursprungligen postat av HappyEndings
Får man lov att uppmuntra till Bitcoin-donationer i sin signatur?
2.
^Eaz skriver då detta:
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Spontan gissning är ett nej iom detta:
https://www.flashback.org/regler
Av detta får man sedan göra en samlad bedömning för att se om detta är ett tillåtet postande (såsom ofta förekommer i Länktips) eller om det är otillåtet i meningen att användaren tjänar pengar eller andra fördelar på det. Referallänkar (även i signaturen) är fortfarande förbjudna, och går under kategorin inlägg med innehåll som användaren tjänar pengar eller andra fördelar på.
Skulle säga eftersom man tjänar på det genom tiggeri..
Men en moderator får gärna uttala sig.
3.
HappyEndings hade inte nöjt sig med sitt svar utan ville ha ett svar från Admin ( tror dock han skrev fel med Mod och Admin eftersom Admin har slutgiltigt svar ).
Citat:
Fick aldrig ngt svar från mod om det där med Bitcoin-donationer.
4.
ojn skrev då detta:
Citat:
Ursprungligen postat av ojn
Jag skulle säga att det bryter mot regel 1.01.
Nu är detta min personliga åsikt (utifrån hur jag som mod tolkar reglerna), så andra mods kan ju tycka annorlunda. Dock skulle det tas upp för omröstning i Outlaw, och du riskerar stängas av 1 vecka.
Så jag rekommenderar dig att inte testa.
5.
HappyEndings var dock fortfarande inte nöjd utan ville ha desto mer:
Citat:
Kan ni inte göra en omröstning så att man vet vad som gäller utan att riskera avstängning?
6. Här kommer jag in:
Citat:
Ursprungligen postat av TheGamer
Har sett
Denom har i sin signatur, är det okej eller har ni inte sett dennes signatur ännu?
När det började diskutera Bitcoins "länkar" ( eller vad ni kallar de ) så trodde jag att ni tänkte på Denom.
7.
tempeZZt undrar då om det är personlig vinning eller inte.
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Vad är syftet Denom hänvisar till då? Är det personlig vinning eller ej?
8. Eftersom han citerade mig så svarade jag med att det skulle klassas som reklam som
^Eaz skrev tidigare.
Citat:
Ursprungligen postat av TheGamer
Oavsett så är det reklam..
Skitsamma om pengarna hamnar i min ficka eller inte, det är reklam.
Ska jag behöva markera alla resterande inlägg vi diskutera och/eller spela in en ljudbok så du förstår?
Så, nu förstår du varför jag tycker du är en liten kärring som tror att det är dig vi bryr oss om. Vi bryr oss inte om dig. Okej? Tack.
Citat:
Nu vet jag inte om du rent allmänt har en aggressiv framtoning och avsaknad av självinsikt och det är orsaken till att du inte förstår vad du gör, men att peka ut mig och döma ut mig för någonting som enligt reglerna inte är fel är personligt. Jag förstår inte varför du valde att göra det till en så stor grej.
Men herregud din lilla tomte. Tror du verkligen vi bryr oss om vad du gör? Det är helt upp till dig - hoppa från en bro om du så önskar, det är ditt val.
Vart har vi dömt ut dig? Jag undrade om det var din signatur som han var frågesam om eftersom det var bara din signatur som jag sett någon göra så - fan, chilla ner och pillra lite piller för fan.
Vart har jag gjort detta till en stor grej? Du kommer in i tråden, hävdar att vi är sura/ upphetsade och alla möjliga grejer för att sedan hävda att vi ska läsa reglerna när du inte ens själv klarar av att läsa 3 inlägg? Nu har jag i alla fall citerat dem åt dig så du kan inte missa dem. Vill du förövrigt ha länkarna också så du inte tror jag ljuger?
Citat:
Nästa gång du vill klaga över hur någon bryter mot reglerna kan du börja med läsa igenom reglerna.
Nästa gång du vill komma hit och gnälla på andra så tycker jag du ska läsa hela diskussionen:
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Spontan gissning är ett nej iom detta:
https://www.flashback.org/regler
Av detta får man sedan göra en samlad bedömning för att se om detta är ett tillåtet postande (såsom ofta förekommer i Länktips) eller om det är otillåtet i meningen att användaren tjänar pengar eller andra fördelar på det. Referallänkar (även i signaturen) är fortfarande förbjudna, och går under kategorin inlägg med innehåll som användaren tjänar pengar eller andra fördelar på. //...//
Citat:
Nej så vad är regelbrottet?
Kolla ovan.
Citat:
Att du sedan hävdar att du inte alls blev provocerad men trots det känner något behov av att formulera dig nedlåtande gentemot mig visar att jag inte var fel ute trots allt..
Hahah! Herregud. Du kommer in här, hävdar att vi blir sura och vi inte är tillräckligt gamla för att sedan uppträda idiotiskt - tror du man blir så jävla glad när du kommer in här som en 8 åring och spelar trotsig när du inte ens klarar av att skumläsa igenom 2 - 3 sidor?
Men men, nu har du allt ditt jävla sliddjur - gå nu och pillra piller ifred.