Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Ni diskuterade huruvida det var fel eller ej och en mod kommer in och skriver klart och tydligt att han klargjorde sin personliga åsikt. Att du då tror att hans personliga åsikt skulle vara mer relevant än reglerna som jag citerade för dig visar hur korkad du är.
Jo, men vi snackar om
^Eaz nu, det var ojn som ställde sig bara personligen bakom det.
Och förövrigt, vem har sagt att jag tog det som förbjudet för att ojn sa det? Jag citerade bara honom för att det var honom jag citerade först och undrade.
^Eaz skrev att sådant inte ses som okej eftersom det är nästintill referallänkar fast att folk kan donera, vilket jag tvivlar väldigt starkt på är okej eftersom det är personlig vinning - det förstår nog dem flesta med mer än ett par hjärnceller i skallen.
Citat:
^Eaz skrev "Spontan gissning är ett nej iom detta". Att några stycken gissar och enligt deras personliga åsikter anser att det inte borde vara tillåtet innebär inte ett skit när det enligt reglerna år tillåtet. Det är dessutom inte en referallänk då jag inte hänvisar till någon website.
Jo men BTC går under "Referallänkar" om man säger så eftersom du gör en personlig vinning. Sedan kan du ju såklart hävda att det var till barncancerfonden men det tvivlar jag ganska hårt på, i så fall hade du valt deras paypalkonto eller deras hemsida där man kan klicka på "Skänk blahblah".
Citat:
Nej jag kommer in här och förklarar för dig varför min signatur inte var ett regelbrott genom att referera till reglerna. Inte genom att gissa eller uttrycka min personliga åsikt om hur saker och ting borde vara.
Du kommer in här och dumförklarar oss. Väldigt moget och fel person dessutom eftersom jag undrade utav den som var nyfiken. Men det är klart, du är ju så vuxen och cool och det boostar väl dig att du får kalla andra omogna, idioter och liknande på nätet
Och vart har vi tagit in personliga åsikter? Ingen har byggt upp något på lösa ord från en moderator även om jag citerade honom för att det skulle bli en full konversation. Har du fortfarande inte läst ett par sidor tillbaka?
Citat:
Jag citerade reglerna och förklarade för dig varför en bunt tecken är tillåtet, du däremot utgår ifrån gissningar och personliga åsikter i ditt försök att bevisa att jag minsann har fel.
Herregud. Du är ju helt bortblåst.
Citat:
Känner mig knappast "ägd" efter att se dig i inlägg efter inlägg låta förolämpningarna hagla utan någon egentlig substans i det du skriver.
Och ytterligare ett till inlägg där du gör bort dig. Är det verkligen så svårt att läsa?
Ska jag verkligen inte spela in en ljudbok åt dig? Jag har faktiskt ett par timmar och kan i så fall lära dig hur man också bläddrar igenom sidorna på Flashback

Kan göra ett jättefint bildspel
Än en gång, läs ett par sidor bakåt innan du kommer in här och spelar allan för just nu gör du bara bort dig. Jävla sliddjur.