2013-04-12, 19:34
Medlem
Floppsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av freakydyky
har en sak jag undrar över.
Om man använder Xanor för att somna och säg att man tar 1mg. Blir det ännu enklare att somna om man tar 1mg+lite alkohol eller är det så att alkoholen bara boostar själva "flummruset"?
Vore bra att veta så jag inte sitter å dricker i onödan innan läggdags för att spara på mina Xanor:P
På bipack sedeln står att alkoholen kan öka effekten av läkemedlet och tvärt om. Flumm effekten är ju samma som den tänkta effekten, fast i högra grad. Men annars är det ju bara testa och se vad du känner!

---
Jag lyckades dosera rätt idag! För första gången! Kom hem från jobbet och tog några piller och drog iväg till pizzerian. Det brukar ta minst 1 timme innan det får någon effekt. Men nu hade jag inte ätit på många timmar så var VRÅL hungrig. När jag gjort min beställning och satt mig och vänta kände jag att det började ta sig redan då! Satfläsk vad bra jag mår. Är mjuk och skön. Allt jag ser är lite finare än det brukar vara. Så där lagomt trött. ME FUCKING GUSTA! Var lite problematiskt vid betalningen bara, svårt att fokusera så pass bra att pinkoden blev fel 2 gånger

Xanor kanske inte är så dumt när man väl prickat rätt dos ändå.
Citera
2013-04-12, 20:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Floppsen
Xanor kanske inte är så dumt när man väl prickat rätt dos ändå.
Vilket var...?
Citera
2013-04-13, 22:31
Medlem
Fick hem ett parti Ksalol. jävla va dom svänger. Mkt god benso!
Citera
2013-04-13, 23:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Florrez
Fick hem ett parti Ksalol. jävla va dom svänger. Mkt god benso!
Stämmer det att dem är starkare än vanliga pfizer xanax? Hur mycket hade man behövt ta för att somna in gott tror du (med 0 tollerans)?
Citera
2013-04-14, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UncleDolanPls
Stämmer det att dem är starkare än vanliga pfizer xanax? Hur mycket hade man behövt ta för att somna in gott tror du (med 0 tollerans)?
Räcker gott å väl för mig när jag inte har någon som helst tolerans.
Citera
2013-04-14, 20:00
Avslutad
Min läkare har sänkt min dos. Hur får jag henne att höja den igen? Jag vill så jävla gärna ha 1mg tabs istället för 0,25 som jag har nu.
Citera
2013-04-15, 12:25
Medlem
Har käkat xanor/alprazolam i 5-6-7 år nu och tål dom inte längre. Har minskat från 3mg i feb (började trappa ned vid jul) till knappt 1 mg nu men tar jag en extra så mår jag väldigt konstigt, får motsatt verkan och får tom ångest men har samtidigt abstinensbesvär som verkar va ganska långvariga men kör stenhårt på att jag ska slippa dom till sommaren. Den största nackdelen är att jag inte kan sova på nätterna, ligger vaken till 5-6 på mornarna sover ett par timmar och vaknar igen vid 10, igår mådde jag skit pga av sömnbrist. Har haft svårt att sova sen jag började trappa ned Xanoren vid jul, den enda fördelen är att jag slipper ångesten!

Har Imovane och har fått Propavan men tål inte Propavan, blir sjuk av den i 3 dgr. Ska även nämna att jag samtidigt minskar på trammet men av trammets karakteriska abstinens känner jag inte mycket eftersom jag trappar ned väldigt långsamt, är nere på 150mg/dgn.

Någon annan som fått motsatt effekt av Xanor efter åratals bruk? Nån som känner igen abstinensen från Xanoren, sömnlöshet/darrig? Ringde läkaren och skulle fråga efter annat att sova på idag men fick inte tag på någon, de har ju teltider när jag äntligen sover runt 10 tiden...
Citera
2013-04-15, 12:30
Medlem
Citat:
1mg räcker gott för att somna gott om du inte har någon tolerans, som jag skriver i ovanstående inlägg så har Xanoren motsatt verkan på mig, den dosen jag tar idag ca 1mg/dag tar jag på kvällen för att överhuvudtaget ska få sova men kan bli väldigt pigg istället
Citera
2013-04-15, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eagles
Hur många PM är du uppe i, på ett ungefär..

Förvånansvärt några, eller väldigt vågra
Citera
2013-04-15, 18:12
Medlem
Citat:
500 för 25st
900 för 50st
1500 för 100st

Tackar!
Citera
2013-04-15, 18:15
Medlem
Citat:
Asså är så jävla sugen på att dra iväg en beställning på UK Pharmas 50x2mg Xanax bars. 0.26 btcs är ju galet bra pris! Men vågar man? Vad är straffet för om det skulle knipas av tullen?

Min man kom på förhör efter att beställt svamp. Tvärnekade. Hävdade att någon annan måste gjort beställning i hans namn. Gått fyra år nu och vi har inget hört. Dock har han inget i belastningsregistretet, vet inte hur mycket det påverkar om man har.
Citera
2013-04-15, 19:49
Medlem
Metacognition.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oboyglas
Min läkare har sänkt min dos. Hur får jag henne att höja den igen? Jag vill så jävla gärna ha 1mg tabs istället för 0,25 som jag har nu.
Det är lättare att finjustera dosen med de svagare styrkorna. Räkna med att få kliva av helt om du efterfrågar en höjning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in