Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-04-26, 15:59
  #7609
Medlem
SadCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beastieboy99
Onaxen ska ju innehålla samma verksamma substans som vanlig Xanor nämligen Alprazolam så det kommer inte synas på pissprov...

Det jag tänkte. Bara å köra på då med andra ord . Men dom ser inte hur höga värdena är då?

Har aldrig lämnat pissprov innan så är lite nyfiken...
Citera
2012-04-26, 16:01
  #7610
Medlem
CB_smokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beastieboy99
Onaxen ska ju innehålla samma verksamma substans som vanlig Xanor nämligen Alprazolam så det kommer inte synas på pissprov...

Hur tänkte du nu
Skickas det på analys syns det hur mycket du tagit.
Citera
2012-04-26, 16:12
  #7611
Medlem
beastieboy99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CB_smoker
Hur tänkte du nu
Skickas det på analys syns det hur mycket du tagit.

Jag menade förstås att det inte kommer att synas något annat ämne än Alprazolam på pissprovet. En ren och skär felskrivning, jag ber så mycket om om ursäkt till alla drabbade!
Citera
2012-04-26, 16:16
  #7612
Medlem
CB_smokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beastieboy99
Jag menade förstås att det inte kommer att synas något annat ämne än Alprazolam på pissprovet. En ren och skär felskrivning, jag ber så mycket om om ursäkt till alla drabbade!

Citera
2012-04-26, 19:23
  #7613
Medlem
lowerCases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beastieboy99
Jag menade förstås att det inte kommer att synas något annat ämne än Alprazolam på pissprovet. En ren och skär felskrivning, jag ber så mycket om om ursäkt till alla drabbade!

Eftersom det gäller Fearpharmacy's Onax 2mg så skulle jag inte vara så säker på att det ger utslag på alprazolam. Att det ger utslag på nån benso tvekar jag inte på dock. Känns som om dom mer är som ett lottopiller när det gäller vad det kan innehålla.
Citera
2012-04-26, 19:40
  #7614
Medlem
beastieboy99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lowerCase
Eftersom det gäller Fearpharmacy's Onax 2mg så skulle jag inte vara så säker på att det ger utslag på alprazolam. Att det ger utslag på nån benso tvekar jag inte på dock. Känns som om dom mer är som ett lottopiller när det gäller vad det kan innehålla.

Förvisso sant, man vet ju aldrig vad pakistan-importen innehåller för rävgift.

För några år sen köpte jag phenazepam från net-pharma, pissade positivt för flunitrazepam... Så man vet egentligen aldrig vad det kan innehålla, men nåt som man blir snurrig i mössan av innehåller det allt.
Citera
2012-04-26, 19:54
  #7615
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beastieboy99
Har också depot tabs, jag kör så att jag tar en direkt jag vaknar och en typ vid 14 tiden, jag vill inte sova bort effekten heller då jag har bra sömnmedicin som gör att jag får sova hela natten...
Tycker att jag börjar känn lite effekt av Xanoren redan efter 3 h.
Gav en åt farsan som ett test, han har noll tolerans, och efter 2 timmar var han då skapligt flödrad, efter 5 timmar så satt han och sov i fotöljen och gick knappt att väcka. Jävla rävgift sa han dagen efter! Hahaha!

Testade att ta en och se hur lång tid det tog innan effekt... 4h tog det, så min plan att ta en precis innan jag somnar gick åt helvete eftersom jag sover 6-10h per natt vilket alltså leder till 2-6h av bortslösad Xanor... Har Zopiklon till nattens sömnbesvär så till det behövs ingen Xanor.

Fan, tycker detta med depot är tämligen värdelöst i.o.m. att jag i de flesta fall bara har ångest på kvällen och i övrigt i akuta fall lite närsom...

Men jag fick bara depot eftersom missbrukar- och beroenderisken (?!) är lägre på dessa. Mm, för har man tvivelaktig bensobakgrund kan man inte tricket att mosa skiten och bomba (för jag kräks annars av smaken)...

Meeen jag ska som alltid vara glad att jag får benso utskrivet.

Vid närmare eftertanke - för mer precision - kan jag ju alltid mosa kvällstabletten och ta den när ångesten kommer krypandes, och surfa lugnt på morgondosen så som man ska. Ja, det låter klokast.

Och får jag ingen ångest på kvällen så har jag sparat en tablett - för framtida knarksyften!
__________________
Senast redigerad av Ovcharka 2012-04-26 kl. 19:57.
Citera
2012-04-26, 20:34
  #7616
Medlem
deyys avatar
Kanske inbillar mig men tyckte fan etizolam gav en starkare effekt. Får testa på en 4mg bara för att se vad som händer. Förstår däremot inte varför jag envisas med att ta benso. Känner knappt av någonting.

Däremot är röka+benso soft!
Citera
2012-04-26, 22:56
  #7617
Medlem
Analhuvuds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Testade att ta en och se hur lång tid det tog innan effekt... 4h tog det, så min plan att ta en precis innan jag somnar gick åt helvete eftersom jag sover 6-10h per natt vilket alltså leder till 2-6h av bortslösad Xanor... Har Zopiklon till nattens sömnbesvär så till det behövs ingen Xanor.

Fan, tycker detta med depot är tämligen värdelöst i.o.m. att jag i de flesta fall bara har ångest på kvällen och i övrigt i akuta fall lite närsom...

Men jag fick bara depot eftersom missbrukar- och beroenderisken (?!) är lägre på dessa. Mm, för har man tvivelaktig bensobakgrund kan man inte tricket att mosa skiten och bomba (för jag kräks annars av smaken)...

Meeen jag ska som alltid vara glad att jag får benso utskrivet.

Vid närmare eftertanke - för mer precision - kan jag ju alltid mosa kvällstabletten och ta den när ångesten kommer krypandes, och surfa lugnt på morgondosen så som man ska. Ja, det låter klokast.

Och får jag ingen ångest på kvällen så har jag sparat en tablett - för framtida knarksyften!

Hur mycket tar du per dag?
Citera
2012-04-27, 03:06
  #7618
Medlem
Joinar.. Det är något speciellt med lite opiater, följt av några Xanorstavar och en fet holk eller varför inte en lina tjack. Xanor ger ett väldigt gött välmående, bättre än andra bensos enligt mig.
Citera
2012-04-27, 19:52
  #7619
Medlem
deyys avatar
Ni som inte har någon form av ångest, får ni något rus av alprazolam?
Nog för att jag framför allt använder det till tillfällen då jag har riktig ångest, men ibland vill man ju ha lite roligt med.

Enda jag upplever är typ att tiden går fortare, har nästan svårt för att känna mig lycklig/glad som jag gör i vanliga fall. Benso är kanske inte min typ av drog.
Citera
2012-04-28, 07:33
  #7620
Medlem
Har rätt hög tolerans, men 0.5s, 8 st gjorde mig sköön i kroppen på morgonkvisten med en kooppkaffe. Hur länge borta jag vänta till resterande?

Eller när nås full effekt? Så jag vet när jag kan ta resten, boostar grape eller det är bara en myt?
__________________
Senast redigerad av Pojken1987 2012-04-28 kl. 07:46.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback