Citat:
Ursprungligen postat av borntwice
Tack för svaret!
Men dom borde kolla efter narkotika också om dom tar sådana prover eller?
Tack för svaret!
Var det länge sedan du gjorde din mönstring?
Om de kollar efter narkotika vet jag inte. Men håller du på med sånt förstår jag inte vad du ska in i försvaret och göra. De skickade i alla fall blodprovet till Karolinska för att få direktsvar av några värden och för mig sa de att de såg normala ut. Antagligen gör de samma med urinprovet.
Mönstrade för 1½ månad sen.
Citat:
Ursprungligen postat av Ocklett
Får man dricka vatten under cykeltestet? Finns det en plats på cykeln där man kan ställa en vattenflaska? Finns det möjlighet till att binda fast skorna i själva "tramparna"? Ställer man in cykelsadeln endast på höjden, eller på vertikalen också? Kan man justera armstödet också?
Vilka uppgifter har psykologen om en? Liksom de som gör de medicinska testerna? Har dom bara mitt ord att gå på samt de resultat jag presterar, eller?
Blir man tvungen att säga ja, eller acceptera om man blir antagen till ett förband, eller räcker det med att man bara kommer upp då det står att man ska vara på plats? I så fall när blir man tvungen att säga ja i relation till när utbildningen börjar?
Vet inte om man får dricka då jag själv inte hade vattenflaska med mig. Men det blir svettigt kan jag garantera! Tror inte det fanns en hållare på cyklarna i Stockholm. Du får ställa in cykeln genom sätets höjd och styrets höjd. Vanliga trampor dock, inte några man spänner fast i har jag för mig.
Psykologen ser förmodligen bara det som du presterat under dagen. Läste någonstans i tråden något om att de kunde få fram läkarjournaler eller liknande, men vet inte om det stämmer. Min psykolog frågade mig om jag testat att googla mig själv och om jag är medveten vad som kommer upp, så hon kanske gör en snabbgoogling eller försöker ta sig en titt på facebook (har förekommit) för att se hur mycket man fläker ut sig på nätet.
Blir du antagen måste du tacka ja till din plats. Gör du inte det inom svarstiden (som för GMU 3 var 1½ vecka lång...) så blir ditt svar automatiskt ett nej. GMU omgång 3 fick reda om man blev antagen den 22 mars, sista svarsdatum 1 april och inryck 10 juni.