2013-01-01, 20:10
Medlem
flakmoppes avatar
http://distilleryimage0.s3.amazonaws.com/e3217a5841a811e2896922000a1fbe1a_7.jpg

Är detta supporter-kläder vem som helst får köpa? Hoppas innerligt det iaf...https://static.flashback.org/img/smilies2/skamsen.gif
Citera
2013-01-02, 02:50
Medlem
Fick höra att Dalle ringt och hotat en tjej som vart med i deras kalender ett flertal gåmger pga av att en kille som är polisinformatör och numera jobbar åt Dalle är skyldig henne pengar

Tycker att de låter jävligt pinsamt av en fullvärdig medlem i Hells Angels att han inte har mer koll på vilka han omger sig med
Citera
2013-01-02, 03:00
Medlem
Stämmer ryktet att Ha och Bandidos har ett sammarbete uppe i norrland närmare skellefteå att inga andra färger ska få visa sig? En fågel viska i mitt öra.....
Senast redigerad av Bila 2013-01-02 kl. 03:11.
Citera
2013-01-02, 18:17
Medlem
Finns det inga oldschools i HA kvar? Tycker isåfall att det är dags att dom tar i tu med Jerry Solfeldt(Maskinisten)... En Negerälskare som inte verkar göra någoting annat än att skämma ut sig i rappvideos med blattar och negrer.. Killen kan ju för övrigt inte ens rappa,, blir ju så pinsamt.,..

I danmark, röt ju det gamla gardet ifrån och gjorde upp med deras motsvarighet, GucciRockarna.....
Men vad jag har hört så finns det ju redan kolsvarta negrer inne i HA idag, så det är väl försent..
Citera
2013-01-02, 19:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av polka1234
Finns det inga oldschools i HA kvar? Tycker isåfall att det är dags att dom tar i tu med Jerry Solfeldt(Maskinisten)... En Negerälskare som inte verkar göra någoting annat än att skämma ut sig i rappvideos med blattar och negrer.. Killen kan ju för övrigt inte ens rappa,, blir ju så pinsamt.,..

I danmark, röt ju det gamla gardet ifrån och gjorde upp med deras motsvarighet, GucciRockarna.....
Men vad jag har hört så finns det ju redan kolsvarta negrer inne i HA idag, så det är väl försent..

Där har du helt fel.Hans senaste låt har blivit känd i hela världen när han rappar med självaste cripmedlemmen och gangsterrapparen från comptons hårda gator "BG Knocc out". Han gjorde låtar med eazy ee tidigare. Med kontakter i självaste comptom så är han nog oslagbar. Se videon nedanför Maskinisten är Nya tupac enligt mig!

https://www.youtube.com/watch?v=85BLUDoE_SI
Citera
2013-01-02, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slader
Där har du helt fel.Hans senaste låt har blivit känd i hela världen när han rappar med självaste cripmedlemmen och gangsterrapparen från comptons hårda gator "BG Knocc out". Han gjorde låtar med eazy ee tidigare. Med kontakter i självaste comptom så är han nog oslagbar. Se videon nedanför Maskinisten är Nya tupac enligt mig!

https://www.youtube.com/watch?v=85BLUDoE_SI

Vadå helt fel? Är det inte fullt med blattar och negrer i videon och är inte hans vers som vanligt jävligt dålig och typ förstör låten??

Bg knocc out var för övrigt jävligt bra tillsammans med hans bror Dresta och Eazy-E för typ 20 år sedan.... Idag heter han Al Hasan Naqiyy och har konverterat till Islam.. Hans enda sätt att tjäna pengar är att sälja feats till sånna som Maskinisten...

Inget ont om Maskinisten egentligen, Han får gärna hålla på som han gör,, Men det är jälvigt pinsamt att han blandar in HA i skiten.,.,,,
Citera
2013-01-02, 22:33
Medlem
haha maskinisten kan inte hålla mig för skratt. Den där videon alltså... lamboghini, inhyrda botoxbrudar, rinkebys kung... HATE HATE HATE HATE HATE som dom säger i playas ball.
Citera
2013-01-02, 23:02
Medlem
InDrogoVeritass avatar
Citat:
Vadå helt fel? Är det inte fullt med blattar och negrer i videon och är inte hans vers som vanligt jävligt dålig och typ förstör låten??

Bg knocc out var för övrigt jävligt bra tillsammans med hans bror Dresta och Eazy-E för typ 20 år sedan.... Idag heter han Al Hasan Naqiyy och har konverterat till Islam.. Hans enda sätt att tjäna pengar är att sälja feats till sånna som Maskinisten...

Inget ont om Maskinisten egentligen, Han får gärna hålla på som han gör,, Men det är jälvigt pinsamt att han blandar in HA i skiten.,.,,,

Jag har inte förstått hur den här Maskindelstillverkaren hänger ihop med HA?
Citera
2013-01-02, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InDrogoVeritas
Jag har inte förstått hur den här Maskindelstillverkaren hänger ihop med HA?

Vet inte om du är ironisk? Men han är en fullvärdig medlem i HA, han har dessutom ofta med flera av hans klubbkompisar i sina videos..
Citera
2013-01-03, 05:32
Medlem
Citat:

Tror du att hells angels diskuterar rasbiologi på sina klubbmöten? Jävla rikspucko fatta förstå det är ingen rasist förening!

The color is green.. det som gäller
Citera
2013-01-03, 10:47
Medlem
Citat:
Vet inte om du är ironisk? Men han är en fullvärdig medlem i HA, han har dessutom ofta med flera av hans klubbkompisar i sina videos..

som tex i denna
https://www.youtube.com/watch?v=8Ttq8mN3tCA
Citera
2013-01-03, 12:06
Medlem
Citat:

Ja det är så hemskt med dessa undermänniskor eller hur? Du är en riktig purist=) Ariska rasen regerar KKK Sieg Heil? Låt mig gissa att du även alltid väljer "vit" när du spelar schack och slår på folk som äter lakrits? Helst hade du aldrig haft mörk natt och du som övermänniska hade helst kärnvapenbombat alla andra i världen?
Var det inte så att första människan även var purvit och föddes i de norrländska urskogarna?

OnT HA verkar väldigt smarta. Bra mycket smartare än många andra då de sällan drar på sig onödig publicitet och håller sig till att köra hoj mestadels. Kanske kan bero på att de tar in bättre folk i sina led och inte en massa pundare osv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in