Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-01-03, 12:15
Medlem
Svartskjortas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avalancheking
Ja det är så hemskt med dessa undermänniskor eller hur? Du är en riktig purist=) Ariska rasen regerar KKK Sieg Heil? Låt mig gissa att du även alltid väljer "vit" när du spelar schack och slår på folk som äter lakrits? Helst hade du aldrig haft mörk natt och du som övermänniska hade helst kärnvapenbombat alla andra i världen?
Var det inte så att första människan även var purvit och föddes i de norrländska urskogarna?

OnT HA verkar väldigt smarta. Bra mycket smartare än många andra då de sällan drar på sig onödig publicitet och håller sig till att köra hoj mestadels. Kanske kan bero på att de tar in bättre folk i sina led och inte en massa pundare osv.
Sluta bygg upp halmgubbar. Polka har varken sagt eller antytt något av det du yrar om.

Min personliga åsikt är att en normalt fungerande och sunt tänkande vit man skulle aldrig någonsin alliera sig med negrer.
Citera
2013-01-03, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartskjorta
Sluta bygg upp halmgubbar. Polka har varken sagt eller antytt något av det du yrar om.

Min personliga åsikt är att en normalt fungerande och sunt tänkande vit man skulle aldrig någonsin alliera sig med negrer.

tror att ungefär 0% på detta forum, och ja, resten av hela landet inte bryr sig ett jävla skit om din personliga åsikt i den frågan. tönt
Citera
2013-01-03, 13:31
Medlem
InDrogoVeritass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av polka1234
Vet inte om du är ironisk? Men han är en fullvärdig medlem i HA, han har dessutom ofta med flera av hans klubbkompisar i sina videos..

Nä jag var inte ironisk har bara hört hans namn i samband med kartellen (och sveriges pinsammaste snubbe Sebbe straxx).
Hörde nåt han sjöng om hur tufft det var i orten och sen vilka gangsters dom va men polisen va stygga vid honom när allt han ville göra var att leka med sin unge, jag menar vill du va G så får du väl tåla att ha bengen trålande.
Så nä jag kunde aldrig tänkt mig att denna snubbe skulle vara en fullvärdig 81a, men men man lär sig tydligen nått nytt varje dag.
Citera
2013-01-03, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avalancheking
Ja det är så hemskt med dessa undermänniskor eller hur? Du är en riktig purist=) Ariska rasen regerar KKK Sieg Heil? Låt mig gissa att du även alltid väljer "vit" när du spelar schack och slår på folk som äter lakrits? Helst hade du aldrig haft mörk natt och du som övermänniska hade helst kärnvapenbombat alla andra i världen?
Var det inte så att första människan även var purvit och föddes i de norrländska urskogarna?

OnT HA verkar väldigt smarta. Bra mycket smartare än många andra då de sällan drar på sig onödig publicitet och håller sig till att köra hoj mestadels. Kanske kan bero på att de tar in bättre folk i sina led och inte en massa pundare osv.

Lilla vännen, ariska rasen, KKK, vad fan snackar du om?

Jag vände mig emot att Maskinisten skämmer ut Hells Angels, genom sin pinsammt dåliga rapp tillsammans med 15åriga negrer och blattar.. Är ordet neger för starkt för dig? Skall jag säga "svensksomalier" istället?

Och btw, Är det inte att dra på sig "onödigt mycket publicitet" att rappa om hur jävla kriminell och cool man är?

HA måste säga ifrån, slirar man på sina värderingar, så eskalerar det väldigt snabbt, och HA blir något vanligt blattegatugäng med 1% patch på kläderna..
Senast redigerad av polka1234 2013-01-03 kl. 13:46.
Citera
2013-01-03, 13:59
Medlem
Det måste väl vara perfekt för HA att ha honom som fullvärdig medlem då han är kompis med förortskillarna och dom kan generera in pengar till organisationen utan behöva värva nysvenskar, negrer, blattar, babbar eller vad ni nu vill kalla dom.

Allt handlar om pengar och makt. Och med han som medlem måste dom väl ändå ha rätt bra koll på vad som sker i förorten via hans kontakter där?
Jag har ingen insyn alls i varken HA eller Kartellen och förorter. Men bara en tanke.
Nu lämnar jag denna tråd till er andra.
Citera
2013-01-03, 14:10
Medlem
ortizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svartskjorta
Inte ens om du ska lira boll?
Citera
2013-01-03, 18:50
Medlem
Svartskjortas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ortiz
Inte ens om du ska lira boll?
Vad jag menar är att man inte kan vara frisk i huvudet om man som vit man kallar negrer för bröder och tror sig vara i någon form av brödraskap med dem.
Citera
2013-01-04, 01:18
Medlem
thegoodshepherds avatar
Någon som vet ngt mer?

http://hd.se/skane/2013/01/03/husrannsakan-hos-hells-angels/
Citera
2013-01-04, 22:26
Medlem
VonSilfwertryffels avatar
Såg finska HA glida genom Nordstan idag (GBG)

En eller två fullvärdiga och en eller två proppar, nån liten snubbe med bombarjacka med HA-logga...

Är det fest i stan eller? Dom lär ju inte vara här för att se Finnkampen så här års iaf
Citera
2013-01-04, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VonSilfwertryffel
Såg finska HA glida genom Nordstan idag (GBG)

En eller två fullvärdiga och en eller två proppar, nån liten snubbe med bombarjacka med HA-logga...

Är det fest i stan eller? Dom lär ju inte vara här för att se Finnkampen så här års iaf

Kan det ha något med det att göra att Red River MC för några dagar sen blev fullvärdig HAMC-charter under namnet HAMC Red River? De åkte vid årskiftet till Danmark och det är fullt möjligt att de är på turné under hemresan till Kotka. HAMC Red River är btw en före detta Cannonball -klubb som för ca 1 år sen gick ur Cannonball MC. Jävligt snabbt och för de flesta på ett oförklarligt sätt har de fått fullfärg. Om någon vet - eller tror sig veta - något om vad som ligger bakom den snabba befordran så berätta gärna!
Citera
2013-01-05, 00:30
Medlem
Dom har fått betalt i pengar av Hells Angels att byta färger. Någotbsom e vanligt bland dom röd vita att köpa medlemmar från konkurrenter fegt eller smart vad tycker ni.
Citera
2013-01-05, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kycklingfestnu
Dom har fått betalt i pengar av Hells Angels att byta färger. Någotbsom e vanligt bland dom röd vita att köpa medlemmar från konkurrenter fegt eller smart vad tycker ni.

Kan man köpa lojalitet med pengar? Njaa
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in