Citat:
Ursprungligen postat av Avalancheking
Ja det är så hemskt med dessa undermänniskor eller hur? Du är en riktig purist=) Ariska rasen regerar KKK Sieg Heil? Låt mig gissa att du även alltid väljer "vit" när du spelar schack och slår på folk som äter lakrits? Helst hade du aldrig haft mörk natt och du som övermänniska hade helst kärnvapenbombat alla andra i världen?
Var det inte så att första människan även var purvit och föddes i de norrländska urskogarna?
OnT HA verkar väldigt smarta. Bra mycket smartare än många andra då de sällan drar på sig onödig publicitet och håller sig till att köra hoj mestadels. Kanske kan bero på att de tar in bättre folk i sina led och inte en massa pundare osv.
Lilla vännen, ariska rasen, KKK, vad fan snackar du om?
Jag vände mig emot att Maskinisten skämmer ut Hells Angels, genom sin pinsammt dåliga rapp tillsammans med 15åriga negrer och blattar.. Är ordet neger för starkt för dig? Skall jag säga "svensksomalier" istället?
Och btw, Är det inte att dra på sig "onödigt mycket publicitet" att rappa om hur jävla kriminell och cool man är?
HA måste säga ifrån, slirar man på sina värderingar, så eskalerar det väldigt snabbt, och HA blir något vanligt blattegatugäng med 1% patch på kläderna..