Citat:
Ursprungligen postat av Fibbelito
Jag ser inget plus med VIP överhuvudtaget faktiskt. Känns bara dyrt och onödigt. Har jag fel?
Tänker i samma banor! Är det en bättre vy ifrån den avdelningen kanske? Tänker också att det kan vara trevligt att vara relativt nära utan att bli sönderknullad av alla som försöker veva med armarna åt alla håll.
Citat:
Ursprungligen postat av discomusen
Mindre "stökigt" och något äldre människor. Många missuppfattar dock vad VIP som går att köpa innebär. I år heter de t.om premium bara. VIP inenbär inte att Alesso, Michaela Forni och annat Sturep-folk hänger där.
Mjo,märkte att det inte heter vip utan premium,my bad! Men att DJ's ska hänga på vanligt premium område är något som jag absolut inte tror på så det är inte en orsak till att jag skulle köpa. Men att det är mindre stökigt är som sagt något plus!
Citat:
Ursprungligen postat av TheSystem
Hela "VIP" grejen känns urlöjlig. Hur jävla VIP är det när man har en lite bättre bar och lite äldre folk. Är det verkligen VIP?
Döp det till premium eller vad fan som helst, "Bättre-bar-och-äldre-folk Biljett" hade också funkat!
Hade ej pröjsat 1500kr för VIP-biljetten, kör på vanlig biljett
Smackster 
Ja,det verkar bli vanlig biljett! För skillnaden mellan vad biljetterna kostar kan man ju käka och få sig en relativt trevlig fylla på SB!