2012-11-29, 07:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av latahunden
sent, kmr ihåg att jag köpte mina i mitten på april.

Släpptes väll i typ februari förra året? så räkna bak 3 månader på det. kommer väll va slut till januari efter julen ungefär..
Citera
2012-11-29, 08:56
Medlem
discomusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DropoutBear
Hur vet ni att Steve Aoki är klar? Inte sett att de har gått ut med det någonstans. Kommer han spela i Göteborg eller Aoki?

Står på hans tourlist: Summerburst 2013 Gothenburg and Stockholm. Att han fått gå ut med de innan arrangören förvånar mig dock.
Citera
2012-11-29, 09:28
Medlem
JamesBrownies avatar
Hittils besviken på släppen, varken Ingrosso eller Axwell lockar längre för "oss" som sett dom flera ggr om och dagligen följer dom/lyssnar på dom, en sak som jag hoppas med Axwell denna sommaren är om han börjar teasa med sitt jävla album han jobbat med i snart 2-3 år. Då blir han plötsligt högaktuell. Sen rykterna om Guetta som main i Göteborg är ännu värre, DET räcker med guetta på Summerburst nu! När Steve aoki kör så blir det clown-show inte mycket till musik, tårtkastning, stagedive, gummibåt i publiken, bla bla.

Min lista:

Göteborg: Headline Armin van buuren (*Aldrig kört större show i Sverige någonsin)
Göteborg: Axwell (Ifall han släpper albumet)
Göteborg: Deniz Koyu (Fett värd en bra set-tid)
Göteborg: Thomas Gold (På summerburst, inte efterfest)
Göteborg: Hardwell (Bättre festival-dj finner ni ej)
Göteborg: Hard Rock sofa (Lockar den hårda publiken)
Göteborg: Mikael Weerments (Göteborgs stolthet också värd en bra set-tid)

Detta är min lista som JAG vill se, och fullt möjlig och boka för degen finns.
Citera
2012-11-29, 12:07
Medlem
MachineHeadXXXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JamesBrownie
Hittils besviken på släppen, varken Ingrosso eller Axwell lockar längre för "oss" som sett dom flera ggr om och dagligen följer dom/lyssnar på dom, en sak som jag hoppas med Axwell denna sommaren är om han börjar teasa med sitt jävla album han jobbat med i snart 2-3 år. Då blir han plötsligt högaktuell. Sen rykterna om Guetta som main i Göteborg är ännu värre, DET räcker med guetta på Summerburst nu! När Steve aoki kör så blir det clown-show inte mycket till musik, tårtkastning, stagedive, gummibåt i publiken, bla bla.

Min lista:

Göteborg: Headline Armin van buuren (*Aldrig kört större show i Sverige någonsin)
Göteborg: Axwell (Ifall han släpper albumet)
Göteborg: Deniz Koyu (Fett värd en bra set-tid)
Göteborg: Thomas Gold (På summerburst, inte efterfest)
Göteborg: Hardwell (Bättre festival-dj finner ni ej)
Göteborg: Hard Rock sofa (Lockar den hårda publiken)
Göteborg: Mikael Weerments (Göteborgs stolthet också värd en bra set-tid)

Detta är min lista som JAG vill se, och fullt möjlig och boka för degen finns.

Armin är väl exklusiva för Bråvalla? Visst, Steve Aoki spelar både i sthlm och gbg men det är antagligen för att de har gått överens om det. Tror inte på att Bråvalla vill att Armin ska spela någon annanstans i Sverige i sommar. Tror inte Armin har tid med det heller.
Citera
2012-11-29, 14:22
Medlem
Underbart att folk redan klagar på artistsläppen när det släppt en artist officiellt per stad. Skärp er..

Citat:
Ursprungligen postat av MachineHeadXXX
Armin är väl exklusiva för Bråvalla? Visst, Steve Aoki spelar både i sthlm och gbg men det är antagligen för att de har gått överens om det. Tror inte på att Bråvalla vill att Armin ska spela någon annanstans i Sverige i sommar. Tror inte Armin har tid med det heller.

Armin har tid i början av Juni senast jag kolla
Citera
2012-11-29, 17:33
Medlem
Rogbianuzs avatar
Ingen chans att komma in på Vip när man fyller 20 på hösten nästa år?
Citera
2012-11-29, 18:32
Medlem
kirrem4ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rogbianuz
Ingen chans att komma in på Vip när man fyller 20 på hösten nästa år?
"Måste man ha fyllt 18 resp 20 för att komma in?
Ja vi följer svensk alkohollag så det måste vara 18 år fyllda för att delta på plats och 20 år fyllda för premium området."

Länk: summerburst.se/stockholm/faq/
Citera
2012-11-29, 18:59
Medlem
Efter att ha kört vanlig biljett förra året så blir det premium detta året, bland annat för att slippa trängas med massa svettiga vevare och istället lyssna på musik man gillar. Dessutom får man dricka på VIP-området och samtidigt se och höra bra vilket absolut inte var möjligt med vanlig biljett. Sen lite småsaker som mindre kö i både bar och insläpp samt att VIP-avdelning hade tak förra året (?) snackar om Götet nu!

Nöjd med Axwell hittils även om man har sett honom ett par gånger, Aoki var magisk på TL så det hade varit fett att se honom igen, hoppas dock verkligen att man slipper Guetta..
Citera
2012-11-29, 19:59
Medlem
dunderdasens avatar
Blev premium-biljetter för oss också, tror det är ganska värt faktiskt.

Otroligt att folk redan klagar på vilka artister som kommer...
Citera
2012-11-29, 21:55
Medlem
JamesTrombleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dunderdasen
Blev premium-biljetter för oss också, tror det är ganska värt faktiskt.

Otroligt att folk redan klagar på vilka artister som kommer...
Haha, eller hur. Jag väntar med att bedömma line-upen tills alla är klara och spelschemat är satt. Beställde ticket till Stockholm idag och kan inte vara mer nöjd. Kommer bli en förträfflig sommar!
Citera
2012-11-29, 23:35
Medlem
Får vi bättra ljud denna gång då? SPG live verkar inte ha den bästa ljudnissarna anställda direkt eller så får dom sjukt lite pengar att lira med.
Citera
2012-11-30, 00:01
Medlem
AIKDaniels avatar
Axwell klar för göteborg? Fan då, kom till Stockholm istället..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in