2012-11-28, 18:24
Medlem
Rolling-stoneds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CMakaroni
SPG LIVE (Summerburst) får väl ta ansvaret att försöka bredda intresset i Sverige. Det är ju inte så att dom tappar på det utan det finns verkligen pengar att tjäna om intresset fortsätter att växa.
Hoppas verkligen att detta händer under 2013. Bra start med Aoki men för i helvete.

Vad tror ni? Passar Madeon på Summerburst? Skulle vara nice om han körde på lilla scen iallafall. Grymt duktig snubbe. martin solveig är också en personlig favorit.

Adrian Lux borde skriva på för årets upplaga också

SPG LIVE skiter tyvärr fullständigt i sådant... De har bara snabba cash framför ögonen, vilket tydligt har märkts av deras tidigare arrangemang.. Dom skulle verkligen behöva ta lärdom av ID&T, för jag håller verkligen med dig. Du har en stor poäng i ditt resonemang!!
Citera
2012-11-28, 19:33
Medlem
Wretch32s avatar
Biljetter fixade idag. Blir mest troligt fixa till Gbg imorgon.

Afrojack,Hardwell & Tiesto PLEASEEEEEE
Citera
2012-11-28, 20:13
Medlem
discomusens avatar
http://stureplan.se/artiklar/nyheter...jetterna-salda

Hälften av biljetterna sålda IDAG!!
Citera
2012-11-28, 20:18
Medlem
TheSystems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av discomusen
http://stureplan.se/artiklar/nyheter...jetterna-salda

Hälften av biljetterna sålda IDAG!!

Funderar också på att köpa biljett. Inte för arrangemangets skull utan mer för att kunna lägga upp en bild på fejjan när Ingrosso/Aoki lirar och säga - JAG ÄR HÄR.

För att återvända on topic - Dessa sido-scener eller vad man ska kalla dom. Fanns dom endast i Stockholm eller fans de i Göteborg med? Vet att Adam Beyer och Cari Lekebusch lirade på Scen #2 i Stockholm. Var det något tryck? Var det bra?
Citera
2012-11-28, 20:23
Medlem
Rolling-stoneds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheSystem
Funderar också på att köpa biljett. Inte för arrangemangets skull utan mer för att kunna lägga upp en bild på fejjan när Ingrosso/Aoki lirar och säga - JAG ÄR HÄR.

För att återvända on topic - Dessa sido-scener eller vad man ska kalla dom. Fanns dom endast i Stockholm eller fans de i Göteborg med? Vet att Adam Beyer och Cari Lekebusch lirade på Scen #2 i Stockholm. Var det något tryck? Var det bra?

Hörde att de hade varit 20 pers eller ngt när Ida Engberg körde... Patetiskt...
Citera
2012-11-28, 20:25
Medlem
TheSystems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rolling-stoned
Hörde att de hade varit 20 pers eller ngt när Ida Engberg körde... Patetiskt...

Haha jo, rätt synd med tanke på vilka techno-artister Sverige har producerat fram ändå. Känns dock som att techno överlag är fel placerat på Summerburst. Passar nog bättre på Dans Dakar typ
Citera
2012-11-28, 20:41
Medlem
Efter inlägget på Stureplan.se va jag tvungen att beställa nu ikväll. Två biljetter till Stockholm är nu spikade! I morgon får man passa på att nypa minst en till Göteborg också
Citera
2012-11-28, 20:41
Medlem
Helvete,redan hälften av biljetterna borta?! Tänkte ju själv köpa en fram mot slutet av januari/februari,blir väl att tänka om!

Har varit på de tidigare upplagorna av summerburst i sthlm och satt och funderade om man skulle köpa VIP iår eller inte. Alltid haft normal biljett och inte direkt haft några problem med vad som erbjuds,det enda jag ser som är ett plus med VIP är väl att man kan kröka närmare scenen?
Citera
2012-11-28, 20:44
Medlem
discomusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smackster
Helvete,redan hälften av biljetterna borta?! Tänkte ju själv köpa en fram mot slutet av januari/februari,blir väl att tänka om!

Har varit på de tidigare upplagorna av summerburst i sthlm och satt och funderade om man skulle köpa VIP iår eller inte. Alltid haft normal biljett och inte direkt haft några problem med vad som erbjuds,det enda jag ser som är ett plus med VIP är väl att man kan kröka närmare scenen?

Nja, du som varit där "tidigare" borde väl veta vart VIP-platserna är? Närmast scen kommer du på dansgolvet. För övrigt tycker jag absolut du ska köpa VIP om du är 20 år. Inget snack om saken. Känner du för dansgolvet går du ner dit.
Citera
2012-11-28, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smackster

Jag ser inget plus med VIP överhuvudtaget faktiskt. Känns bara dyrt och onödigt. Har jag fel?
Citera
2012-11-28, 20:49
Medlem
discomusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fibbelito
Jag ser inget plus med VIP överhuvudtaget faktiskt. Känns bara dyrt och onödigt. Har jag fel?

Mindre "stökigt" och något äldre människor. Många missuppfattar dock vad VIP som går att köpa innebär. I år heter de t.om premium bara. VIP inenbär inte att Alesso, Michaela Forni och annat Sturep-folk hänger där.
Citera
2012-11-28, 20:54
Medlem
TheSystems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av discomusen
Mindre "stökigt" och något äldre människor. Många missuppfattar dock vad VIP som går att köpa innebär. I år heter de t.om premium bara. VIP inenbär inte att Alesso, Michaela Forni och annat Sturep-folk hänger där.

Hade ej pröjsat 1500kr för VIP-biljetten, kör på vanlig biljett Smackster

Nevermind, VIP heter numera Premium!
Senast redigerad av TheSystem 2012-11-28 kl. 21:07.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in