2012-08-16, 10:32
Medlem
15Februaris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av a.e.g
Två spelare kommer att presenteras och signa sina kontrakt på medlemsmötet ikväll, dessutom kommer viktig info angående en riktigt fet kampanj avslöjas, vi ses där.

(Någon som vill ta en öl och snacka lite skit efteråt, PMa isåfall.)

Du är fan för mycket.

Tar för övrigt gärna en bärs med dig. Skulle gärna vilja vet vad det är för sort som verkligen pallar att hålla på i flera månader.

Tänk om du istället lade ner all den här tiden du sitter och surfar på GF och AF, på Bajen eller Leksand. Skulle ju vara otroligt nyttigt.
Citera
2012-08-16, 11:20
Medlem
a.e.gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 15Februari
Du är fan för mycket.

Tar för övrigt gärna en bärs med dig. Skulle gärna vilja vet vad det är för sort som verkligen pallar att hålla på i flera månader.

Tänk om du istället lade ner all den här tiden du sitter och surfar på GF och AF, på Bajen eller Leksand. Skulle ju vara otroligt nyttigt.
Men skicka kontaktuppgifter i PM då så tar vi en öl och diskuterar.

PK 13.30 Ang nya spelarna...
Citera
2012-08-16, 11:29
Medlem
Citat:

Namn!?
Citera
2012-08-16, 11:39
Medlem
Charlatanens avatar
Citat:

Först skulle dom nya spelarna signa kontrakten under medlemsmötet (wtf?) men nu helt plötsligt kör AIK en presskonferens istället?
Citera
2012-08-16, 12:01
Medlem
a.e.gs avatar
"Goitom klar och kanske en till"

Kviborg på twitter.

(kan inte länka på luren)
Citera
2012-08-16, 12:08
Medlem
mishimas avatar
Lovar att äta upp det, men Henok Goitom skrämmer faktiskt inte mig. Förra säsongen gjorde han sju mål på 32 matcher i Segunda och cupen. Det imponerar inte på mig. Jag tror inte han är bättre än sydafrikanen MFF har tagit in i sommar. Hade någon allsvensk klubb köpt en för svenskar okänd spelare med de meriterna hade ingen brytt sig särskilt mycket.

Jag trodde å andra sidan att Borges skulle dominera totalt...
Citera
2012-08-16, 12:23
Medlem
Amex88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Lovar att äta upp det, men Henok Goitom skrämmer faktiskt inte mig. Förra säsongen gjorde han sju mål på 32 matcher i Segunda och cupen. Det imponerar inte på mig. Jag tror inte han är bättre än sydafrikanen MFF har tagit in i sommar. Hade någon allsvensk klubb köpt en för svenskar okänd spelare med de meriterna hade ingen brytt sig särskilt mycket.

Jag trodde å andra sidan att Borges skulle dominera totalt...
Nä han kan säkert bli bra men det känns som det mest är hausse kring honom faktiskt, ska bli spännande se om han kan leverera. Han och Borges kan säkert dominera på mittfältet men ska Lundberg göra målen? nja
Citera
2012-08-16, 12:42
Medlem
SGustafsson91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amex88
Nä han kan säkert bli bra men det känns som det mest är hausse kring honom faktiskt, ska bli spännande se om han kan leverera. Han och Borges kan säkert dominera på mittfältet men ska Lundberg göra målen? nja
Goitom är anfallare. Så tanken är väl att han skall göra målen medan Borges ligger bakom. Har sett alldeles för lite av Goitom för att ha en åsikt om honom.
Citera
2012-08-16, 12:54
Medlem
a.e.gs avatar
Välkommen Henok Goitom och T. Bangura. Bursa ligger efter med betalningen och därmed går han tebax till oss .
Citera
2012-08-16, 13:05
Medlem
Skumgummis avatar
ny spelare till Bajen spelklar dock till nästa säsong http://www.hammarbyfotboll.se/Article.aspx?id=fe2b0d3d-9064-483d-9765-b08da2a7b5c8
Citera
2012-08-16, 13:09
Medlem
15Februaris avatar
Borges flyttas nog ner på mittfältet. Inte helt oväntat om Helgi går till Öster.
Goitom tar en av anfallspositionerna. Sedan behöver vi en spjutspets. Men frågan är om AIK är så sugna på att plocka in något där. Jag tror nog att vår ledning hellre ger våra unga grabbar chansen där och Karikari har ju gjort mål de senaste matcherna, så man kommer väl att chansa på honom och Lundberg.

Förhoppningsvis så lånas Crespo ut till något lag i superettan.

Jag hade verkligen velat ha in en striker också. Tyvärr så kommer det inte att hända.
Citera
2012-08-16, 13:16
Medlem
FinalTwelves avatar
Citat:
Välkommen Henok Goitom och T. Bangura. Bursa ligger efter med betalningen och därmed går han tebax till oss .

Var inte du bajare?

Nej du avslöjade inte Borges först.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in