2012-07-21, 13:29
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Hur många med HIV eller AIDS har ni eller har haft i er umgängeskrets? Märks det att dessa började öka bland bögar i början av seklet?
Ingen, så vitt jag vet. Tror det är ganska vanligt bland äldre bögar, som var mycket sexuellt aktiva under aidsepedemin på 80-talet.
Citat:
Ursprungligen postat av Samsungs-Ipad
Är din uppfattning att "bögar" är sämre på att skydda sig jämfört med "vanliga"?
Sedan undrar jag om det ligger något i att "bögar" har mindre kukar?
Sedan undrar jag om det ligger något i att "bögar" har mindre kukar?
Jag tror bögar är bättre på att skydda sig, då vi nog är mer insatta i vilka könssjukdomar som finns osv. Bland heteros är det ganska vanligt att man tror att allt är frid och fröjd, så länge tjejen tar p-piller. Njae, jag har erfarenhet av att ligga med bögar som har bra mycket större kukar än genomsnittet.
Citat:
Ursprungligen postat av blown
Är man bög, och således endast tänder på män, hur kommer det sig då att så många homosexuella tycks vilja identifieras med det motsatta könet? Tänker då närmast på att smink används, man talar med en mer feminin röst, man går och svänger på höfterna etc.
Jag tror inte det handlar om att identifiera sig med kvinnor.
När jag sminkar mig så gör jag det för att framhäva det jag tycker är fint i mitt ansikte och dölja det jag tycker är mindre fint. Inte för att se ut som en kvinna. det där med feminin röst har jag dock aldrig begripit. Att man kanske rör mer på höfterna, vickar på rumpan osv, har väl att göra med att vi har andra prefix för sexuella kroppsdelar på oss själva än vad heterokillar har. Hos oss är det ju väldigt viktigt med en sexig killrumpa, exempelvis. Tror int eheterokillar reflekterar så mycket över sina rumpor. Jag är själv att betrakta som ganska androgyn och sminkar mig när jag går ut från lägenheten. Men jag identifierar mig inte alls med kvinnor.
Så oralt fungarar minnsann.
Antar han er bi något
) men för dom är det helt enkelt inga problem. De är goda vänner, och de vet att de inte är mer än så. Men de har inga problem att se varandra nakna eller ens se varandra ha sex, även om de aldrig skulle gå längre med varandra.