2012-05-31, 16:58
Medlem
Kan inte beskriva med ord hur mycket hat jag känner mot sånt här. Jag vart inte där så jag vet inte vem eller vad som utlöste detta, men så mycket onödigt fegt våld 849234832 st mot ett par enstaka. Visst dom vart säkert inte helt oskyldiga någon utav dom men när flera står och sparkar på en liggandes person eller hiva in någon i en ruta är inte ok... Sen står de en idiot och skriker "knula knula honom knula" jag är långt ifrån rasist och har även många invandrar polare men skicka hem dom för helvete jävla idioter, vet även att mina "svarta" kompisar hade sagt samma sak.
Citera
2012-06-01, 08:47
Medlem
Den intresserade kan ju gå förbi polishuset i Uddevalla nu och se uppropslistan till häktningsförhandlingarna med tre svenska namn och ett utländskt...
Citera
2012-06-01, 16:18
Medlem
Combots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pass.123456
Herregud, och tomten existerar. Du kan börja med att lära dig ditt språk någorlunda bra för att ens börja yttra dig, och när du gjort det så kan du ju börja bli källkritisk. Historian stämmer lika mycket som du är engagerad i samhället, för de flesta här på fb har väl inga liv?

Och för det andra är vi tillbaka på ruta ett. Det va 7st som i grund och botten bråkade mot 3. Inget stort bråk fören folk la sig i på båda sidorna och det sammanlagda antalet blev väl över 20. Men det va nog jämnt på båda sidorna, och videon är på de sista 15 sekunderna utav ett bråk som vara betydligt längre än så. De andra hade sprungit iväg när de märkt att de inte hade någon chans. Men det va ALDRIG 20st mot 3.

Du kommer aldrig kunna föra en rationell diskussion mot lågpannorna här inne
som försöker projicera sina egna misslyckade liv på alla invandrare.

Videon visar inget om upprinnelsen till bråket. Du kunde lätt byta ut invandrarna
som sparkar, mot svenskar som sparkar. Dessa sjuka sparkar mot liggande personer
används av svenskar och invandrare varenda jävla helg. Finns ingen skillnad.

Den enda lilla skillnaden är att invandrarna pratar med bruten svenska och
märkligt nog skriker "knulla". Ungefär som en aggressiv svensk som skriker
"trasha" honom.

Brottet är lika hemskt oavsett vem som sparkar. Svensk lag ska gälla och
gärningsmännen ska sättas i fängelse. Hudfärg och härkomst är fullständigt
irrelevant i rättegång och påföljder.
Citera
2012-06-01, 16:43
Medlem
skogspromenads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Combot
märkligt nog skriker "knulla". Ungefär som en aggressiv svensk som skriker
"trasha" honom.

Hahah vart fan skriker man "trasha honom"? Stockholmare som väntar på kebaben, "backarå"-style? Alla som slåss borde avlivas, svenskar som invandrare.
Citera
2012-06-01, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pass.123456
Och för det andra är vi tillbaka på ruta ett. Det va 7st som i grund och botten bråkade mot 3. Inget stort bråk fören folk la sig i på båda sidorna och det sammanlagda antalet blev väl över 20. Men det va nog jämnt på båda sidorna, och videon är på de sista 15 sekunderna utav ett bråk som vara betydligt längre än så. De andra hade sprungit iväg när de märkt att de inte hade någon chans. Men det va ALDRIG 20st mot 3.

Det intressanta i det här är ju hur du känner "invandrargänget" eller personerna som slogs på den sidan. Nära vän? Släkting? "Brorsa"?
Var lite objektiv för helvete. /En som var där.
Citera
2012-06-02, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rust371
Den intresserade kan ju gå förbi polishuset i Uddevalla nu och se uppropslistan till häktningsförhandlingarna med tre svenska namn och ett utländskt...

Någon som gick förbi polishuset i Uddevalla?
Citera
2012-06-02, 12:45
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nantes
Någon som gick förbi polishuset i Uddevalla?
Kan nog kanske göra det på måndag. Var sitter listan i så fall?
Citera
2012-06-02, 12:50
Medlem
Master-Baiters avatar
Ska bli intr och se om raggarna åker förbi Nattklubben Trädgår'n i kväll? Jag tycker det är fördjävligt att man inte kan åka förbi en sen lördakväll utan att bli spottad och sparkad på Babianflock!
Citera
2012-06-03, 00:52
Medlem
Håll käften äckliga racist raggare. jag var med och såg bråken med mina egna ögon, jag känner dom invandrarna som bråkade och vet också vem så kallade ''raggarna'' är. Dom 3 oskyldiga killar är inte så oskyldiga , nu pratar jag inte om just den kvällen men annars brukar dom killar vara väldigt tuffa i käften. Ja dom invandrarna som slog dom är inte änglar heller och vissa är kända hos polisen, men dom skabbiga raggare förtjänade struk. skulle jag inte medfölja en vän där skulle jag gärna lägga en spark i ansikte på någon av dom med utan ångest. Enligt 3 mot 20 så var det inte så. Det var dom 3 svenskar och 3-4 okända vuxna invandrare mot 7-10 yngre invandrare. Nu ser jag också att många är stora i käften och pratar att dom hoppar på som vargar på en och vågar inte ta det man mot man... det kallas oplanerad gäng bråk killar, viss mängd mot viss mängd. Så det spelar inte någon roll vem hade mer folk med sig. Enda skillnad är att invandrar vänner backar upp sina vänner och allt svenskar kan göra är att stå i hörnet och filma medan deras vänner åker på stryk :s jag tror ej någon av er skulle sammla upp skiten för att bråka exempelvis med ''rip'' norbäck 1 mot 1. Eller varför ska jag lägga upp norbäck det är nog för mycket, kom o bråka man mot man mot mig skitungar.. Nikita heter jag, ni som bor Uddevalla vet nog vem jag är. jag väger under 70 kilo, även om många är fysiskt starkare än mig ni kommer inte lyckas trycka ner mig. Jag tycker inte att dom grabbar som bråkade hade rätt , men det jag stör mig på är att ni svenskar har bara orden ''vän'' men ingen betydelse bakom den. Jag har vart med om en händelse i ryssland när runt 15-20 personer misshandlade 1 , sen sprang hans enda vän som var där medan han var på marken och hoppade över honom och sa slå mig istället. Så ska vänner vara , inte stå i hörnet! Rätta mig om jag har fel.
Citera
2012-06-03, 16:00
Moderator
Pentyls avatar
Vänligen sluta med trams och annan OT.
Man får lätt intrycket att varende jävel i Uddevalla pantsatt hjärnan i utbyte mot extrastor käft.

/mod
Citera
2012-06-03, 16:15
Medlem
Badnads avatar
Som ung bodde jag i nossebro, född i svea , men av indiska föräldrar.
Eftersom i min skola så var det säkert 3-5 utlänningar , hörde vi dagligen Svart skalle, blatte.. typ under varje rast. Det var också under den period som VAM var starkast i bonn trakterna.

Vi blev jagade av raggare och nassar, men vi höll ihop ... Var väldigt påfrestande.. Fick en del stryk tills en dag vi gav igen.. Vad hände.. Jo dessa nasse svin kom hem till oss , krossade våra fönster och hotade familjen.. Polisen gjorde inte ett skit...

Nu är jag äldre men mycket arg, om grabbarna hoppade på dessa raggarare så kan jag nog förstå varför
Citera
2012-06-03, 17:01
Medlem
Hem_bränts avatar
Om två kompis gäng smäller ihop så är det stor risk att det inte är samma nummer på båda sidor, vet ju själv hur det är, inte fan står man och tittar på för att jag och mina kompisar är till exempel 4 mer än vad dom är. Men visst är det överdrivet när 10 personer står och sparkar på en som redan är besegrad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in