2012-06-03, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Badnad
Som ung bodde jag i nossebro, född i svea , men av indiska föräldrar.
Eftersom i min skola så var det säkert 3-5 utlänningar , hörde vi dagligen Svart skalle, blatte.. typ under varje rast. Det var också under den period som VAM var starkast i bonn trakterna.

Vi blev jagade av raggare och nassar, men vi höll ihop ... Var väldigt påfrestande.. Fick en del stryk tills en dag vi gav igen.. Vad hände.. Jo dessa nasse svin kom hem till oss , krossade våra fönster och hotade familjen.. Polisen gjorde inte ett skit...

Nu är jag äldre men mycket arg, om grabbarna hoppade på dessa raggarare så kan jag nog förstå varför

Kan du förklara varför för en som inte fattar? Jag vill gärna veta så jag vet vart jag ska köra med min amerikanska bil utan att riskera bli nedslagen.
Citera
2012-06-03, 19:53
Medlem
skogspromenads avatar
Citat:
Eftersom i min skola så var det säkert 3-5 utlänningar , hörde vi dagligen Svart skalle, blatte.. typ under varje rast. Det var också under den period som VAM var starkast i bonn trakterna.

Vi blev jagade av raggare och nassar, men vi höll ihop ... Var väldigt påfrestande.. Fick en del stryk tills en dag vi gav igen.. Vad hände.. Jo dessa nasse svin kom hem till oss , krossade våra fönster och hotade familjen.. Polisen gjorde inte ett skit...

Nu är jag äldre men mycket arg, om grabbarna hoppade på dessa raggarare så kan jag nog förstå varför

Dra inte alla över en kam, de flesta svenskar drar inte alla invandrare över en kam.
Citera
2012-06-03, 20:42
Medlem
Nlesjems avatar
Citat:

Förstår du varför,oprovocerat var det, och ration var som vanligt på fegisarnas sida.
Åk hem till Indien om det är så illa här.
Med din attityd borde jag alltså ge första bästa indier på käften i förebyggande syfte.
Idiot!
Citera
2012-06-03, 21:54
Medlem
Badnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mane Attraction
Kan du förklara varför för en som inte fattar? Jag vill gärna veta så jag vet vart jag ska köra med min amerikanska bil utan att riskera bli nedslagen.

Kör och njut av din bil
Citera
2012-06-03, 21:58
Medlem
Badnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nlesjem
Förstår du varför,oprovocerat var det, och ration var som vanligt på fegisarnas sida.
Åk hem till Indien om det är så illa här.
Med din attityd borde jag alltså ge första bästa indier på käften i förebyggande syfte.
Idiot!

Det var min poäng med det hela... Jag lägger inte någon över en kam.. Lite omvänd taktik , när de flesta på Flashbacks lägger alla muslimer och blattar över en kam.

Som du själv sa, åk hem till mitt hemland, även om jag är född i Sverige ... Kanske om några år.. Bor ju inte kvar i Sverige
Citera
2012-06-04, 01:41
Bannlyst
Var det en hämnd eller inte? Är intresserad som få.
Citera
2012-06-04, 03:32
Medlem
Citat:

Efterssom jag minns sena 80-talet och tidiga 90-talet så ska du ha flera poäng här. Så var det då på vissa ställen i landet, riktigt uselt, men sant. Så är det dock inte nu. Den sortens invandrarhat finns bara inte längre (kanske i norrland), jag har aldrig sett tillstymmelse till den på 2000-talet eller under lång lång tid jag lyssnade på polisradio hört något om den. En stor förklaring är nog att nazigängen ändrat taktik och inte slåss i onödan på gator och torg längre, en annan är ju givetvis att det inte finns nån skola kvar med bara 3 invandrare (om det går mer än 50 pers på skolan vill säga).

I alla fall, det du talar om existerar inte längre, däremot kan säkert raggarna varit killar som körde det stuket då och är likadana idag, men att stå flera pers och sparka på en av dom som ligger under kören "knylla honom knylla honom" det är något som ökat och ökat och ökat sen den tiden.
Citera
2012-06-04, 07:00
Medlem
Citat:
Lite omvänd taktik
Och du lyckades trampa på väldigt ömma tår. Den där taktiken verkar vara enkelriktad (mot somalier, kurder och andra) om du frågar flashbackarna
Citera
2012-06-04, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjeck
Nikita heter jag, ni som bor Uddevalla vet nog vem jag är.
Nikita? är det ett tjejnamn? hur som helst så har jag aldrig hört talas om dig

men skit samma, vad jag har hört så är ägaren till raggarbilen ingen kille som bråkar och dom andra killarna kommer långt härifrån så att du skulle veta vilka det var tror jag inte på
Citera
2012-06-09, 18:44
Medlem
En i bilen är en mkt god vän till mig , behöver inte förklara mer.

dom kom åkandes på gatan , fullt med folk i vägen så dom kommer inte förbi, varav dom tutar till så dom ska flytta sig , som dom gör så pontiac bonnevillen kan köra förbi, när dom är igenom folkmassan får dom en spark bak över hjulhuset.

chaffören, som inte är hemmahörande i uva trakten på många mil öppnar dörren och går ut och frågar helt enkelt, varför sparkade ni på bilen ?

då flyger 2 killar på han och börjar veva, varav dom andra två raggarna går ur bilen och ska hjälpa, dom kommer det en hel jävla flock med babianer som vevar å sparkar för glatta livet!

som tur var kom vakterna och fick avbrutit misshandeln , tyvärr efter alla tre fått motta massvis med sparkar och slag, samt att ena blev kastad genom en ruta, och dragen ut ur rutan efteråt i benen , så sjukhuspersonal fick plocka bra mycket glas ur dennes rygg.

Läste i några tidigare inlägg att dom här killarna är bråkstakar, och att killen från orust är en slagskämpe, skulle dom vara det, så är jag saddam hussein.

mvh.
Citera
2012-06-11, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wpwwserru
En i bilen är en mkt god vän till mig , behöver inte förklara mer.

dom kom åkandes på gatan , fullt med folk i vägen så dom kommer inte förbi, varav dom tutar till så dom ska flytta sig , som dom gör så pontiac bonnevillen kan köra förbi, när dom är igenom folkmassan får dom en spark bak över hjulhuset.

chaffören, som inte är hemmahörande i uva trakten på många mil öppnar dörren och går ut och frågar helt enkelt, varför sparkade ni på bilen ?

då flyger 2 killar på han och börjar veva, varav dom andra två raggarna går ur bilen och ska hjälpa, dom kommer det en hel jävla flock med babianer som vevar å sparkar för glatta livet!

som tur var kom vakterna och fick avbrutit misshandeln , tyvärr efter alla tre fått motta massvis med sparkar och slag, samt att ena blev kastad genom en ruta, och dragen ut ur rutan efteråt i benen , så sjukhuspersonal fick plocka bra mycket glas ur dennes rygg.

Läste i några tidigare inlägg att dom här killarna är bråkstakar, och att killen från orust är en slagskämpe, skulle dom vara det, så är jag saddam hussein.

mvh.

Tror inte någon av de misstänkta är från Orust. Du kanske menar de som fick onödigt mycket stryk
Citera
2012-06-12, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av holkarn
Tror inte någon av de misstänkta är från Orust. Du kanske menar de som fick onödigt mycket stryk

nej inte dom misstänkta , utan raggarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in