Citat:
Ursprungligen postat av maddalo
Det är sant. Hoppas inte dnaspåren blivit fördärvade vid det här laget. Rätt kul att läsa om rekonstruktionen man gjorde av mordet, där Olof - glad i hågen - agerade mördare och rättade poliserna hela tiden: Nej, nej, så här hade JAG gjort, osv. Han var tydligen bara en synapsblixt bort från att erkänna hela skiten i åtminstone ett av förhören, men förhörsledaren var inte helt hundra på hur man bäst hanterar den här typen av halvt efterbliven och introvert yngling.
Ja enligt en barndomskamrat vars pappa har mycket god insyn i utredningen gjorde killen bara ett fel, han vände huvudet åt fel håll när han lagt ner dockan.
Han tog bland annat helt rätt tejp som hon var tejpad med och annat som också var ganska utpekande, tyvärr så håller inte en rundvandring i rätten som bevis har jag för mej. Hellst eftersom han sen sa att han ljög och hittade på allt för att "göra sig ett namn och ville ha uppmärksamheten" .
Nej den dagen de kan utvinna dna ur spermafläcken kommer han åka dit så det visslar om det, han hade tur på en teknikalitet förra gången.
Som sagt förhörsledaren var lite udda inställt till killen som är lite smått störd psykiskt och lite efter mentalt och det var synd.
Det sjukaste av allt är ju att gå med på en rundvandring om man nu skulle vara oskyldig, skulle jag blivit utpekad för ett sånt bestialiskt mord skulle jag då fan inte gått med på att gå ut och peta på nån docka i skogen ifall jag var oskyldig det är ett som är säker.
Men nee..den gode Olof han klampar ut i skogen han och visar var skåpet ska stå, helt jävla sjukt.