Citat:
Ursprungligen postat av scampia
Napoli verkar ha gjort klart med intressante Cristian Chavez från Argentina. Teknisk ytter/anfallare som liknar sin idol Lavezzi i spelstilen. Helt klart skön värvning, har efterfrågat en talang ett tag nu. Det enda som egentligen saknas är en Vice-Cavani innan laget är redo för CL-spel.
Vad fan är det här för lirare då? Jag trodde att det var Cristian Chavez från Boca Juniors det rörde sig om. Har därför suttit i en timme nu & förberett ett inlägg om denne, så skulle jag bara gå in på Gazzettan & kolla så att affären verkligen var bekräftad & läser då att det är en
annan Cristian Chavez man värvat!
Har aldrig hört talas om denne spelare från San Lorenzo som tydligen refereras till som Cristian
Gabriel Chavez, den jag tänkte på heter Cristian Manuel Chavez & hade kunnat vara en väldigt bra värvning.
Citat:
Ursprungligen postat av 1772
Har Napoli tagit över rollen från Inter att ge argentinska landslaget en chans att spela ihop sig inför turneringarna?

Nej, den här Chavez har aldrig spelat i landslaget. Den andre Cristian Chavez, i Boca Juniors, har gjort det. Fan, i mitt planerade inlägg om Boca-Chavez hade jag lyckats hitta ännu en anledning till att posta en bild på Cristina Fernandez Kirchner så att anhängarna till MILF:ar i direktörsstil hade fått sitt kvällsrunk. Men det sket sig.
Någon som har nått vettigt att skriva om den här, för mig okände, Cristian Gabriel Chavez?
Ha Ha! När jag skulle googla för att kolla upp San Lorenzo-Chavez så visade det sig att det även finns en mexikansk sångare med samma namn som inte bara ser enormt bögig ut, utan även är öppet homosexuell. Bara för att förtydliga för dom som eventuellt gör en bildsökning så är det absolut inte den Chavez. Napolis värvning ser mer ut som någon sorts zigenarunge.