2011-02-15, 16:19
Medlem
luftburens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av damparne
Ingen svarar väl ärligt på en sådan fråga? Och vem fan går runt och räknar hela tiden?

Jag svarar alltid ärligt om ämnet kommer upp på någon fest med kompisar. Men det är inte så att jag aktivt räknar eller bokför (typ skriver upp datum, ställning och personnummer) varje ny person. Än så länge kan jag helt enkelt komma ihåg alla jag haft sex med och således även veta hur många det är.
Citera
2011-02-15, 17:05
Medlem
Pokergud1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CripeN
Varför ställer man en så dum fråga "hur många har du legat med?" till o börja med?
Spelar ju för fan ingen roll hur många en tjej/kille har legat med, Så ge fan i frågan bara

Håller helt klart med dig.

Dont ask, dont tell!

Visst kan jag vilja veta det ibland, men vet att vilket svar jag än får så kommer det vara dåligt.

Bättre att inbilla mig själv att alla tjejer jag är med förlorar oskulden
Citera
2011-02-15, 17:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av spliffpatrullen
Bara jag, eller får jag känslan av att tjejer ofta svarar "typ tio/runt tio" på den här frågan?

Varför just tio? Jag har hört det flera gånger och ofta får jag känslan av att det är ljug.

Är det nåt speciellt med den här siffran eller är allt detta bara nåt jag fått för mig?

Finns 3 svar man brukar få.

1. En person.

2. Runt 8-10

3. 20 eh 21 med dig!

Får man något av dessa svar vet man att hon ljuger.
Citera
2011-02-15, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dreamwing
Mina tjejer svarar alltid 0. Det är en av fördelarna med att bo nära dagis

Haha humor
Citera
2011-02-15, 17:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SeeMeNow
Och?

Han lever i en lögn, han lever i hennes lilla lögn. Kvinnan han tror är en söt och ordentlig tjej är egentligen en slampa.

oehaes tolkningsguide:

Inget svar= skäms= för många
Typ tio= Inte tio = många fler
Svarar för många= Inte bra = slyna
Svarar under fem= En bra kvinna
Citera
2011-02-15, 17:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Madene
jag har varit med runt 10 killar... Det svarar jag alltid på den frågan och sen är det bra med det...

Runt 10 är den perfekta siffran sen att det möjligtvis är fler det behöver ju inte killen veta...

Jag vill inte bli associerad med att jag är nån slampa fast visst eftersom jag legat med runt 10 så tycker nog folk det ändå... Hur man än gör så är man en slampa i andra ögon..

Så du väljer att gå in i relationer med en lögn alltså? Bra relation det kommer bli där, speciellt om det kommer fram senare att du ljugit.

Citat:
Så det låter bättre och säga 13 då som det är? Nja med exet sa jag 6 st och han tog det relativt bra eller nej han tyckte det var för många... Ähh snart går jag ut med att jag är oskuld...

Bra att du gör saker du inte kan stå för då
Citera
2011-02-15, 17:34
Medlem
wotoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ayayeyey
Svenska tjejer knullar runt som fan, till skillnad från svenska killar som generellt sett ofta inte gör det.
Svenska tjejer blir gång på gång förförd av Casanovan som sedan dumpar henne, men hon blir hellre dumpad än att knulla med svensson-killen.

Sammanfattning:

Svensson-tjejen knullar runt som aldrig förr, blir sviken gång på gång av Casanovan.

Casanovan knullar runt som aldrig förr.

Svensson-mannen, inte sällan är oskuld till han är 30 år, eller på sin höjd har han haft två sexpartner under hela denna period.

När mannen nått 30 år, har fast jobb, är trygg och levt i celibat i 6 år då hans första förhållande avslutades, träffar han sin svenska tjej som är 28 år, som sedan tidigare haft 7 förhållanden, plus lika många älskare.

Klart som fan att hon måste ljuga, vem vill ha en madrass till flickvän?

haha såj jävla bra skrivet
+creds
Citera
2011-02-15, 17:40
Medlem
Celenos avatar
Jag undrade över hur det var möjligt att "alla" sexundersökningar påstod att män haft ca 7 partners medan tjejer haft runt 5. Kanske lägger männen till några extra erövringar eller så knullas det en jävla massa horor.

Men sen visar det sig att det är tjejerna som ljuger.

Inte blev jag förvånad.
Citera
2011-02-15, 18:01
Medlem
Ernst.Hugos avatar
Citat:
Så det låter bättre och säga 13 då som det är? Nja med exet sa jag 6 st och han tog det relativt bra eller nej han tyckte det var för många... Ähh snart går jag ut med att jag är oskuld...

Ja. Hellre att tjejen säger 13 än runt tio.
Jag får intrycket av att om man säger det har man haft sex med fler än 10, och inte vill verka slampig. Inte nog med att man har knullat med många, men man kan inte stå för det heller utan försöker få det att låta mindre.

Sexpartners är inte heller något som kan vara ungefärligt. Det är alltid ett heltal, det kan inte vara ,5 eller liknande. Sen förstår jag om man som Ron Jeremy inte håller exakt koll, han påstås ju haft sex med runt 7000. Men det är ganska stor skillnad, och sexet är kanske inte lika speciellt (?), när man haft med 2000+.
Citera
2011-02-15, 18:57
Medlem
benmjöls avatar
Jag förstår inte poängen med att ljuga om en sådan sak. Jag svarar alltid ärligt på det, dels för att jag vet exakt hur många jag legat med och dels för att jag har en mapp med bilder. Så hittar min pojkvän den så får han ju reda på det ändå. Jag har tom berättat om mappen för min pojkvän, han bara skrattade.
Citera
2011-02-15, 19:07
Medlem
icares avatar
nykter ljuger man som fan. på fyllan dåru, då får man veta egentliga siffran. inget man bryr sig om, det är lite småkul att höra
Citera
2011-02-15, 19:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Amsterdaim
Nej. Jag svarar ärligt hur många det är. Exakt siffra. Kan man inte ge exakt siffra är man slampa!

Då är jag en manlig slampa.

För övrigt kan ni väl plus o minus lagen för kvinnor och män? För kvinnor kan du gångra antal hon säger att hon legat med med 5. Med killar så dividerar man med 5
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in