2010-12-12, 19:40
Medlem
Laxbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grav
Förlåt redan nu ifall detta har tagits upp..
Men bästa sättet att få detta utskrivet, vad är det?
Hade du läst någon sida hade du insett att man får det för hosta.
Det är inte alls svårt att få det utskrivet.
Gå till läkaren säg att du har rethosta,
klart!
Citera
2010-12-16, 00:37
Medlem
CitodonBruss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laxboll
Hade du läst någon sida hade du insett att man får det för hosta.
Det är inte alls svårt att få det utskrivet.
Gå till läkaren säg att du har rethosta,
klart!
...så får du Noskapin, Efedrin eller något annat roligt kanske, inte alls säkert att man lyckas få Etylmorfin bara sådär.
Senast redigerad av CitodonBrus 2010-12-16 kl. 00:40.
Citera
2010-12-16, 23:48
Medlem
AmalGRAMs avatar
Cocillana + Jobb

Jag har planerat att ta cocillana imorgon kl. 10.00. Men jag ska jobba på kvällen runt klockan 17.00. Jag har ingen betydande erfarenhet av opiater. Antar att jag kommer ta mellan 60-100ml.
När kommer jag att vara nykter nog att sköta ett jobb?
Citera
2010-12-16, 23:50
Medlem
skramses avatar
Vad för jobb pratar vi om?
Citera
2010-12-16, 23:50
Medlem
Ponsardins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AmalGRAM
Jag har planerat att ta cocillana imorgon kl. 10.00. Men jag ska jobba på kvällen runt klockan 17.00. Jag har ingen betydande erfarenhet av opiater. Antar att jag kommer ta mellan 60-100ml.
Eftersom du antagligen har ett betydelselöst lagerarbete så kör på.
Citera
2010-12-16, 23:54
Medlem
sgeddingagglis avatar
Beror ju på typen av jobb och hur du vanligtvis reagerar på det. Tid och mängdaspekten verkar cool. Sedan finns det de som jobbar utan problem med opiater i sig.
Citera
2010-12-17, 00:00
Medlem
Citat:

He he..varför just klockan 10 imorgon om du ska jobba`?
Nej ta det inte,finns ingen anledning oavsett vad du har för jobb,man blir trött och oengarerad och det sista man vill är gå till ett jobb för helvete!!
Ta det en ledig dag istället
Citera
2010-12-17, 00:08
Medlem
AmalGRAMs avatar
Jag är en student vanligtvis men det här är bara nått skitjobb i en bar. Jag vill bara fungera bra eftersom att jag kommer jobba med folk som är nära mig men som inte vet att jag nyttjar narkotika.
Vad jag undrar är, kommer folk kunna märka att jag är hög? Man behöver inte precis ett skarpt intellekt för att jobba i en bar...
Citera
2010-12-17, 00:13
Medlem
Citat:
Jag är en student vanligtvis men det här är bara nått skitjobb i en bar. Jag vill bara fungera bra eftersom att jag kommer jobba med folk som är nära mig men som inte vet att jag nyttjar narkotika.
Vad jag undrar är, kommer folk kunna märka att jag är hög? Man behöver inte precis ett skarpt intellekt för att jobba i en bar...

Om du inte har prövat cocillana innan så avstå,Det är så individuellt man reagerar på det.
Tryckte i mig ca 50 ml och mådde kanon men ville bara hemma.
En annan gång på en fredag kväll tog jag ca 90 ml och 50 till efter 20 minuter och det slutade med att jag däckade och sov till klockan 15 dagen efter för att sen må illa resten av lördagen så man ska inte överdosera det.Den bästa njutningen får man om man lyckas pricka rätt dos
Men hur lätt är det så man vill bara ta mer o mer för man mår så bra hehe
Citera
2010-12-17, 02:24
Medlem
Zelogaths avatar
Är det hostmedicinen cocillana-etyfin vi pratar om?
Minns att jag nyttjade denna i sjukligt tillstånd, men jag mindes inte att det var den goda sortens hostmedicin, inte heller att man kunde bli hög på den
Att vara hög på jobbet är bara ansvarslöst och omoget, sluta jobbet och börja halsa hostmedicin eller spara ruset till helgen, det är två dagar kvar
Citera
2010-12-17, 02:33
Medlem
bullet^s avatar
klunka hostmedicin, låter gött
Citera
2010-12-17, 06:03
Medlem
Slipper du klådan: kör på, hur härligt som helst.

med klåda: hur hade det sätt ut om en bartender inte kunde sluta klia sig va 2a sekund? (om nu bartender var ditt jobb dvs, men jobbigt overall)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in